|
 |
« Responder #60 en: 26/04/06, 14:40:54 pm » |
|
Hola Xavi, ja que veig que estas molt per aqui m'agradaria aportar algo a "la gran familia" que en un temps vam ser tots plegats i que es va desfer en el moment que el pont aeri va deixar de ser la discoteca makinera de catalunya. Aquest dissabte vaig estar al pont aeri despres de 2 anys sense anar. Os felicito, i m'agradaria tornar a felicitar-vos si es pogués fer algo que segurament seria el revulsiu que busqueu ( això ho dic per el misatge que has posat de les 12 hores, que necesiten un revulsiu). Tinc 26 anys, he mamat pont aeri terrassa i manresa majoritàriament i tant tu, com el marc, com el ramon sabeu que per als makiners catalans el pont aeri era la gran casa, la gran familia. Si vols fer una festa per ensenyar el que el pont aeri va ser i hauria de ser, per que la gent de avui en dia pugui revivir el que nosaltres vam viure, simplement mireu enrere i monteu el que junts vam fer en un passat. vols un revulsiu? POnt aeri festa per la makina i per catalunya. dj's catalans i no extrangers, makina i no hardcore, señeres i no crits de roterdam hooligans viva españa. El dia que facis això recuperaràs la identitat perduda de la gran familia i segurament rebras la visita de tots els que ens morim de ganes de tant en tant de tornar a casa i no podem, pk ja no ens sentim com a casa. M'agradaria tornar a creuar les mans del pont aeri fent les ales davant de cabina pujat a les esquenes d'un company amb una señera penjada de l'esquena i que la gent ho sentis com ho sentiem abans. Soposo que m'has entès. Una abraçada per a tots. ====O====
Ni que ho hagues escrit jo aixo!!jajja. estic d'acord amb tot, pero discrepo una miqueta amb lo de les banderes.. llogicament que és més agradable, veure senyeres que banderes espanyoles, pero no crec que a una discoteca s'hagi de ensenyar la teva posició politica, tant dret es té de sentir-se espanyol com català, si de cas, son les formes de demostrar-ho les que no son correctes.. jo personalment, trec la senyera quan vaig a un concert de rock català. por tot lo demés 100 % d'acord.
|
|
|
|
 |
« Responder #61 en: 26/04/06, 15:11:34 pm » |
|
No veo porque no se puede hablar en catalán si el foro está hecho desde Catalunya o tierras de habla catalana (por tanto, uno está en su derecho de hablar en catalán - quien venga de fuera, como yo vine en mi momento, no nos quedó otra que aprenderlo) y básicamente, en cuanto a programación de salas y fiestas, todo se centra en Catalunya y si no, date un paseo por los foros de discotecas.
Perfecto... y los k viven en andalucia tambien tienen k aprender el catalan para poder entender lo k estais diciendo? decir k tu en tu momento al venir a catalunya tubistes k aprender el catalan me parece muy bien, eso no kiere decir k los k sean de fuera tambien tengan k aprenderlo para saber lo k estas diciendo..ale 
Totalmente de acuerdo contigo, una cosa es que seas de por ejemplo de andalucia y te vengas a catalunya a vivir y que más o menos para poder defenderte, aprendas un idioma como en este caso el catalan y otra cosa es que te metas en un foro para enterarte de las discotecas y discos que salen y demás cosas y te hablen en catalan... No sé luego dicen de nosotros los catalanes que somos cerraos y demas xDD. No sé si por este post habrá alguien que no hable Catalán, igual que estás en tú derecho de utilizarlo, ellos tambien estan en su derecho de decir que por favor traduzcais. Pero como creo que hasta ahora no se ha dado el caso, no está mal que se hable en catalán xQuesiano_16
|
|
|
|
 |
« Responder #62 en: 26/04/06, 15:12:18 pm » |
|
Hola Xavi, ja que veig que estas molt per aqui m'agradaria aportar algo a "la gran familia" que en un temps vam ser tots plegats i que es va desfer en el moment que el pont aeri va deixar de ser la discoteca makinera de catalunya. Aquest dissabte vaig estar al pont aeri despres de 2 anys sense anar. Os felicito, i m'agradaria tornar a felicitar-vos si es pogués fer algo que segurament seria el revulsiu que busqueu ( això ho dic per el misatge que has posat de les 12 hores, que necesiten un revulsiu). Tinc 26 anys, he mamat pont aeri terrassa i manresa majoritàriament i tant tu, com el marc, com el ramon sabeu que per als makiners catalans el pont aeri era la gran casa, la gran familia. Si vols fer una festa per ensenyar el que el pont aeri va ser i hauria de ser, per que la gent de avui en dia pugui revivir el que nosaltres vam viure, simplement mireu enrere i monteu el que junts vam fer en un passat. vols un revulsiu? POnt aeri festa per la makina i per catalunya. dj's catalans i no extrangers, makina i no hardcore, señeres i no crits de roterdam hooligans viva españa. El dia que facis això recuperaràs la identitat perduda de la gran familia i segurament rebras la visita de tots els que ens morim de ganes de tant en tant de tornar a casa i no podem, pk ja no ens sentim com a casa. M'agradaria tornar a creuar les mans del pont aeri fent les ales davant de cabina pujat a les esquenes d'un company amb una señera penjada de l'esquena i que la gent ho sentis com ho sentiem abans. Soposo que m'has entès. Una abraçada per a tots. ====O====
yo no stoi dakuerdo kntigo.. nose qe tiene d malo decir viva españa... i rotterdam hooligans.. xo weno ai muxos qe pueden ser mas ¨fascistas¨xo ser la mejor fgente qe aya en el Pont i ser la mas fiestera.. no todos son iwales yo kuando voi no veo tanta mala gente kmo la qe se dice x aki... nse aki siempre se dicen las kosas kmo si todoos fueran mala gente.. un saludo kmpadre
estoy contigo segui no se puede cambiar la filosofia x un comentario uno de alli podra decir visca cataluña y otro viva españa o otra podra decir rotterdam hooligans y otro decir otra cosa no?¿
|
|
|
SoLDe
Requiem Aeternan Deo
Registro: 04-09-03
Seamos realistas y hagamos lo imposible
Email
|
 |
« Responder #63 en: 26/04/06, 15:14:56 pm » |
|
em trec el barret pel creador del post, si senyor! jo no ho hagues pogut explicar millor.
I la veritat es ke pont aeri guanyaria mes si es fes aixo, sí xD
|
|
|
alvaro
Registro: 19-10-04
BARÇA O MUERTE
Email
|
 |
« Responder #64 en: 26/04/06, 15:20:17 pm » |
|
Al pont amb senyeres, pegatines de l'ase al cotxe i x escoltar: els discursos polítics del nostre déu CAROD ROVIRA
|
|
|
|
 |
« Responder #65 en: 26/04/06, 15:21:49 pm » |
|
em trec el barret pel creador del post, si senyor! jo no ho hagues pogut explicar millor.
I la veritat es ke pont aeri guanyaria mes si es fes aixo, sí xD
o perderia si iciese eso todo e spossible
|
|
|
|
 |
« Responder #66 en: 26/04/06, 15:31:53 pm » |
|
vinga, aket finde tots els ke ens sentim catalans amb parches de catalunya al pont i am senyeres!!! revolucio!!!!!  makina, bon rollo i antifeixista (sempre)
|
|
|
djelbe
Registro: 25-08-03
member of melacko dj's
Email
|
 |
« Responder #67 en: 26/04/06, 15:32:13 pm » |
|
Te pasas de un extremo al otro, yo no dejaria entrar a nadie con signos o camisetas politicas o nacionalistas o lo k sea, ni k llevaran ninguna estetica de banda callejera. K cada uno lleve su marca del zara, adidas o lo k mas le guste y k cada uno hable como kiera en castellano, catalan, ingles o suahili!! No pienso k eso fuera un rebulsivo, totalmente lo contrario, es otro pensamiento arcaico y radical como cualquier otra extremo. Baila y deja bailar, vive y deja vivir!!
|
|
|
|CoNCoR|
Registro: 26-09-03
Email
|
 |
« Responder #68 en: 26/04/06, 15:34:35 pm » |
|
Es curioso ver cm la familia Escudero es super catalana y luego parte d la clientela super facha xd
|
|
|
alexmakina
Visitante
Email
|
 |
« Responder #69 en: 26/04/06, 15:35:11 pm » |
|
|
|
|
|
 |
« Responder #70 en: 26/04/06, 15:38:12 pm » |
|
vinga, aket finde tots els ke ens sentim catalans amb parches de catalunya al pont i am senyeres!!! revolucio!!!!!  makina, bon rollo i antifeixista (sempre)
que estupidez, luego te leo a ti echar pestes d los pelaos, tu vas por el mismo camino con ese nacionalismo d cromañon
ç menos lobos caperuzita
|
|
|
alexmakina
Visitante
Email
|
 |
« Responder #71 en: 26/04/06, 15:39:17 pm » |
|
caperuzita no, no te cap tipus de sentit que critiquis algu que tu mateix ets xd
|
|
|
makinera_jpg
Registro: 19-08-04
Melacko's powaa!!
Email
|
 |
« Responder #72 en: 26/04/06, 15:39:31 pm » |
|
"dj's catalans i no estrangers",entonces John Core ( por ejemplo ) es estranjero?? vaya por dios!!!!  ké comentarios hay k leer...... Antifeixisme sempre esta bien vsito y anticatalanisme no, por ké??
|
|
|
alexmakina
Visitante
Email
|
 |
« Responder #73 en: 26/04/06, 15:40:58 pm » |
|
Antifeixisme sempre esta bien vsito y anticatalanisme no, por ké??
No creo que sea la pregunta correcta: el antifascismo siempre esta bien visto, pero el anticomunismo no, cuando son dos ideologias totalmente repulsivas
|
|
|
|
 |
« Responder #74 en: 26/04/06, 15:44:13 pm » |
|
"dj's catalans i no estrangers",entonces John Core ( por ejemplo ) es estranjero?? vaya por dios!!!!  ké comentarios hay k leer......
Antifeixisme sempre esta bien vsito y anticatalanisme no, por ké??
todo estaria mejor, en ke no se dejaran entrar parches y simbolos fascistas, 88........ si alguien lleva parches de españa ami me encantaria llevar el de catalunya, pero me expongo a ke me pegen o algo por el estilo, como muxo podre llevar el escudo del pont con las barras ke ya es muxo.
|
|
|
|