oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1] 2 3 4 ... 9   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: A l´atenció de Xavi Met(posts en minusculas!!!!!!!!!)  (Leído 13571 veces)
^DsiguaL^

Registro: 25-04-06
Email
« en: 25/04/06, 17:31:38 pm »

Hola Xavi, ja que veig que estas molt per aqui m'agradaria aportar algo a "la gran familia" que en un temps vam ser tots plegats i que es va desfer en el moment que el pont aeri va deixar de ser la discoteca makinera de catalunya. Aquest dissabte vaig estar al pont aeri despres de 2 anys sense anar. Os felicito, i m'agradaria tornar a felicitar-vos si es pogués fer algo que segurament seria el revulsiu que busqueu ( això ho dic per el misatge que has posat de les 12 hores, que necesiten un revulsiu). Tinc 26 anys, he mamat pont aeri terrassa i manresa majoritàriament i tant tu, com el marc, com el ramon sabeu que per als makiners catalans el pont aeri era la gran casa, la gran familia. Si vols fer una festa per ensenyar el que el pont aeri va ser i hauria de ser, per que la gent de avui en dia pugui revivir el que nosaltres vam viure, simplement mireu enrere i monteu el que junts vam fer en un passat. vols un revulsiu? POnt aeri festa per la makina i per catalunya. dj's catalans i no extrangers, makina i no hardcore, señeres i no crits de roterdam hooligans viva españa. El dia que facis això recuperaràs la identitat perduda de la gran familia i segurament rebras la visita de tots els que ens morim de ganes de tant en tant de tornar a casa i no podem, pk ja no ens sentim com a casa. M'agradaria tornar a creuar les mans del pont aeri fent les ales davant de cabina pujat a les esquenes d'un company amb una señera penjada de l'esquena i que la gent ho sentis com ho sentiem abans. Soposo que m'has entès. Una abraçada per a tots. ====O====
orgasmus
Visitante

Email
« Responder #1 en: 25/04/06, 17:38:29 pm »

[adorar] [adorar] [adorar] [adorar] [adorar] [adorar] [adorar] [adorar] [adorar] [adorar] [adorar]

un dels meus ;), aixo si ke es bona gen, makina i catalunya fins ala mort!!! ;)
Kike AM

Registro: 09-01-03
Visca el Barça

Email
« Responder #2 en: 25/04/06, 17:39:58 pm »

grandes palabras las que has dixo. Aunke no pude disfrutar del Pont Aeri Terrasa en sus buenos tiempos,entiendo lo q kieres expresar de buena mano.
Lo malo q no depende sólo de la sala que se pueda recuperar akel espiritu makinero, sino que tb depende de la gente y te aseguro q tal y coo están las cosas,eso no es mas que imposible. Por desgracia hay demasiada mala gente que va al Pont Aeri.

Aun así, doy mi respaldo a esta sala para que intente llevar a cabo la recuperación de lo que se perdió hace unos años.
-=Mark=-

Registro: 21-01-05
KIARA (LLLLLL)

Email
« Responder #3 en: 25/04/06, 17:43:20 pm »

Bonitas palabras, yo aunq tnga 17 años defiendo y me enkanta la musica de antaño disfruto como 1 tonto...

Sin duda, esas palabras son de gran certeza, y espero k algun dia, como comenté en otro tema, eso se cumpla...
XaVi_XQue_4eVeR
Visitante

Email
« Responder #4 en: 25/04/06, 17:45:14 pm »

Em sembla molt be tot això.Però no crec que per un simple comentari,puguis fer canviar la filosofia de la discoteca.Per la meva part,me la suda.Jo no barrejo política amb festa.Només dir-te que ara et dirán de tot,perquè poca gent pensarà com tu.Lo millor seria esborrar el post aixins ens estalviarem de llegir les animalades que poden anar sortint
AgS

Registro: 31-08-02

Email
« Responder #5 en: 25/04/06, 17:46:20 pm »

[adorar] [adorar] [adorar] [adorar] [adorar] [adorar] [adorar] [adorar]
orgasmus
Visitante

Email
« Responder #6 en: 25/04/06, 17:48:49 pm »

Em sembla molt be tot això.Però no crec que per un simple comentari,puguis fer canviar la filosofia de la discoteca.Per la meva part,me la suda.Jo no barrejo política amb festa.Només dir-te que ara et dirán de tot,perquè poca gent pensarà com tu.Lo millor seria esborrar el post aixins ens estalviarem de llegir les animalades que poden anar sortint

jajaa. alli sta xavi xquesia!!!
po yo krek ke el post es bo, ke senterin els monos ke hi ha gen ke va al pont aeri ke va de bon rollo i a pasarsu be, no a intimidar, i a ballar com un mongolo, la kuestio es botar!!! ;)

ara sortiran els tipics ke diran, pues mira yo soi simio i siempre voi de wen rollo, si pero un cop stan a dins cambien totalmen, massa bocazas corre x ki.
DjDANOX

Registro: 19-06-04
(L) 27/o5/2oo7

Email
« Responder #7 en: 25/04/06, 17:52:37 pm »

La makina murio tal y como la conociamos, estamos en una nueva estapa, las formulas k antes funcionaban ya no creo k funcionen hay k innovar y yo tengo 25 años y tb he mamado pont pero creo k mirar atras no es bueno
KiKe_PoNt

Email
« Responder #8 en: 25/04/06, 17:53:02 pm »

estoy  totalmente de acuerdo contigo  ;)
Segui_PonT

Vaya Ciego.. xD

Email
« Responder #9 en: 25/04/06, 17:53:24 pm »

Hola Xavi, ja que veig que estas molt per aqui m'agradaria aportar algo a "la gran familia" que en un temps vam ser tots plegats i que es va desfer en el moment que el pont aeri va deixar de ser la discoteca makinera de catalunya. Aquest dissabte vaig estar al pont aeri despres de 2 anys sense anar. Os felicito, i m'agradaria tornar a felicitar-vos si es pogués fer algo que segurament seria el revulsiu que busqueu ( això ho dic per el misatge que has posat de les 12 hores, que necesiten un revulsiu). Tinc 26 anys, he mamat pont aeri terrassa i manresa majoritàriament i tant tu, com el marc, com el ramon sabeu que per als makiners catalans el pont aeri era la gran casa, la gran familia. Si vols fer una festa per ensenyar el que el pont aeri va ser i hauria de ser, per que la gent de avui en dia pugui revivir el que nosaltres vam viure, simplement mireu enrere i monteu el que junts vam fer en un passat. vols un revulsiu? POnt aeri festa per la makina i per catalunya. dj's catalans i no extrangers, makina i no hardcore, señeres i no crits de roterdam hooligans viva españa. El dia que facis això recuperaràs la identitat perduda de la gran familia i segurament rebras la visita de tots els que ens morim de ganes de tant en tant de tornar a casa i no podem, pk ja no ens sentim com a casa. M'agradaria tornar a creuar les mans del pont aeri fent les ales davant de cabina pujat a les esquenes d'un company amb una señera penjada de l'esquena i que la gent ho sentis com ho sentiem abans. Soposo que m'has entès. Una abraçada per a tots. ====O====
yo no stoi dakuerdo kntigo.. nose qe tiene d malo decir viva españa... i rotterdam hooligans.. xo weno ai muxos qe pueden ser mas ¨fascistas¨xo ser la mejor fgente qe aya en el Pont i ser la mas fiestera.. no todos son iwales yo kuando voi no veo tanta mala gente kmo la qe se dice x aki... nse aki siempre se dicen las kosas kmo si todoos fueran mala gente.. un saludo kmpadre
XaVi_XQue_4eVeR
Visitante

Email
« Responder #10 en: 25/04/06, 17:58:29 pm »

A les discoteques,ni espanya,ni catalunya,ni barça ni madrid.Només festa cullons xDDD La política i el futbol son 2 coses molt dolentes per mesclar quan surts de festa.Perquè per culpa d'aquestes 2 coses,s'han derivat moltes baralles.
AwakeninG PiG

The future is ours!

Email
« Responder #11 en: 25/04/06, 17:59:22 pm »

no rekuerdo a nadie bailar kn señeras en Terrasa..........  :-X
KiKe_PoNt

Email
« Responder #12 en: 25/04/06, 18:03:32 pm »

eske tampoko es plan ir con la senyera ni la bandera d españa, a una discoteca, a i se va a bailar y pasar la fiesta!!! :)
^DsiguaL^

Registro: 25-04-06
Email
« Responder #13 en: 25/04/06, 18:03:58 pm »

Los takitos valencianos ya tenian eso, perdida de memoria :) pero vaya ya buscare unas fotos que te haran recordar si es que estabas por alli. :)
dj no border
Visitante

Email
« Responder #14 en: 25/04/06, 18:04:40 pm »

hombre decir rotterdam holligans en una remember o cualkier dia queda penoso y asqueroso. yo xk me guste el disco finfloi no gritmaos entre 5 toda la noche finfloi. ;D
Páginas: [1] 2 3 4 ... 9   Ir Arriba   Imprimir