oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 [2] 3 4 5 ... 9   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: A l´atenció de Xavi Met(posts en minusculas!!!!!!!!!)  (Leído 12001 veces)
XaVi_XQue_4eVeR
Visitante


Email
« Responder #15 en: 25/04/06, 18:08:07 pm »

Em sembla molt be tot això.Però no crec que per un simple comentari,puguis fer canviar la filosofia de la discoteca.Per la meva part,me la suda.Jo no barrejo política amb festa.Només dir-te que ara et dirán de tot,perquè poca gent pensarà com tu.Lo millor seria esborrar el post aixins ens estalviarem de llegir les animalades que poden anar sortint

jajaa. alli sta xavi xquesia!!!
po yo krek ke el post es bo, ke senterin els monos ke hi ha gen ke va al pont aeri ke va de bon rollo i a pasarsu be, no a intimidar, i a ballar com un mongolo, la kuestio es botar!!! ;)

ara sortiran els tipics ke diran, pues mira yo soi simio i siempre voi de wen rollo, si pero un cop stan a dins cambien totalmen, massa bocazas corre x ki.

si,a mi em fa gracia la gent que es mes catalana que el pa amb tomaquet,parlant un català super obert...i quan sen van al pont o al xque,per fer-se més interesants ja passen a un castellà rollo "eeeeeeeh,que soy el ramunet" xDDD quina pena de gent....
XaVi_XQue_4eVeR
Visitante


Email
« Responder #16 en: 25/04/06, 18:11:21 pm »

hombre decir rotterdam holligans en una remember o cualkier dia queda penoso y asqueroso. yo xk me guste el disco finfloi no gritmaos entre 5 toda la noche finfloi. ;D

no seria la 1a vez,ni sera la ultima
--•[URI]•--
Tough ain't enough
Desconectado

Sexo: Masculino De: Moon River
Registro: 30-03-03
Let's go back!


Email
« Responder #17 en: 25/04/06, 18:17:51 pm »

Molt d'acord amb lo que has dit menys en lo de les banderes, no s'hauria de barrejar mai com a costum, a més, ja està la senyera a l'escut del Pont Aeri.

De totes formes, ho veig inviable, no hi ha makina actualment com per tornar a l'esperit del passat, almenys musicalment parlant.
orgasmus
Visitante


Email
« Responder #18 en: 25/04/06, 18:21:58 pm »

Em sembla molt be tot això.Però no crec que per un simple comentari,puguis fer canviar la filosofia de la discoteca.Per la meva part,me la suda.Jo no barrejo política amb festa.Només dir-te que ara et dirán de tot,perquè poca gent pensarà com tu.Lo millor seria esborrar el post aixins ens estalviarem de llegir les animalades que poden anar sortint

jajaa. alli sta xavi xquesia!!!
po yo krek ke el post es bo, ke senterin els monos ke hi ha gen ke va al pont aeri ke va de bon rollo i a pasarsu be, no a intimidar, i a ballar com un mongolo, la kuestio es botar!!! ;)

jajajaa, yo tink un conegut ke va de festa am nusatres ke es dakets. XDD
xavii, nyanyanyanya...... ;D ;D

ara sortiran els tipics ke diran, pues mira yo soi simio i siempre voi de wen rollo, si pero un cop stan a dins cambien totalmen, massa bocazas corre x ki.

si,a mi em fa gracia la gent que es mes catalana que el pa amb tomaquet,parlant un català super obert...i quan sen van al pont o al xque,per fer-se més interesants ja passen a un castellà rollo "eeeeeeeh,que soy el ramunet" xDDD quina pena de gent....
orgasmus
Visitante


Email
« Responder #19 en: 25/04/06, 18:23:05 pm »

Em sembla molt be tot això.Però no crec que per un simple comentari,puguis fer canviar la filosofia de la discoteca.Per la meva part,me la suda.Jo no barrejo política amb festa.Només dir-te que ara et dirán de tot,perquè poca gent pensarà com tu.Lo millor seria esborrar el post aixins ens estalviarem de llegir les animalades que poden anar sortint

jajaa. alli sta xavi xquesia!!!
po yo krek ke el post es bo, ke senterin els monos ke hi ha gen ke va al pont aeri ke va de bon rollo i a pasarsu be, no a intimidar, i a ballar com un mongolo, la kuestio es botar!!! ;)

ara sortiran els tipics ke diran, pues mira yo soi simio i siempre voi de wen rollo, si pero un cop stan a dins cambien totalmen, massa bocazas corre x ki.

si,a mi em fa gracia la gent que es mes catalana que el pa amb tomaquet,parlant un català super obert...i quan sen van al pont o al xque,per fer-se més interesants ja passen a un castellà rollo "eeeeeeeh,que soy el ramunet" xDDD quina pena de gent....

yo mateix tink un conegut ke ve de festa am mi ke es aixi, en nyanyanya.... ;D
knovas
Desconectado

Sexo: Masculino De: bcn
Registro: 27-05-04
Non Stop


Email
« Responder #20 en: 25/04/06, 18:30:13 pm »

ome en aquests darrers mesos pel ke fa la gent ke va a pont aeri, en global la cosa e notat ke ha emptjorat una mica, pk ske n'hi ha cada un ke va del pal vayan com un mico ke ya podien avisarne mes dun kes calmi...fer una festa imitant el maxim posible les d'avans em sembla correcte, si hi posen la senyera o no tan me fa si la musica es bona, xo akesta ultima remember a estat un pel fluixa en comparacio ala makina legend d lany pasat i em sembla ke aquell estil de remember era mes adekuat. sperem ke un dia o altre tindrem una agradable sorpresa.
PoL_FCB
Desconectado

Sexo: Masculino De: Sant Celoni
Registro: 07-05-04
KE GRANDE XDDD


Email
« Responder #21 en: 25/04/06, 18:56:23 pm »

pues yo no estoy de acuerdo en la mitad de cosas que a dicho, primero dejemonos de ideologias eso no yeva a ningun lado y menos saliendo de fiesta, segundo despues de tantos años la gente va canviando no van a estar 14 años hiendo la misma gente a la discoteca, la gente se hace mayor va dejando de salir de fiesta y van saliendo nuevas generaciones como en todas las discotecas, igual que pasa en el futbol que uno se retira y salen nuevos jugadores (por poner un ejemplo) otra cosa es que puedas discutir que se ha perdido la esencia que tenia el pont aeri, hombre eso es discutible esta claro que no sera igual que hace 4 o 5 años pero nose para cada uno tiene su encanto y su toque especial que la hacen unica, almenos para mi :)
KLoNdEr
Desconectado

Sexo: Masculino De: MENORCA
Registro: 20-09-04
aNGeL oN MY SHouLDeR, DViL iN MY HeArT


Email
« Responder #22 en: 25/04/06, 19:23:34 pm »

no rekuerdo a nadie bailar kn señeras en Terrasa..........  :-X
ni tu ni nadie creo q lo recuerden xd un poco parida si q s lo q a dixo si,cada uno tiene unos gustos musicales definidos...
amb tots els meus respectes,no crec q siguis ningu x dirli al pont aeri si ha d tirar d hardcore o d makina; si tiren d hardcore x algo sera, i be q els i funciona...
si en els ultims 2 anys as anat una vegada al pont no se com pots encara recriminar coses, mes anar i menys opinar  ;)
|CoNCoR|
Desconectado

Sexo: Masculino De: Mataró (Barcelona)
Registro: 26-09-03

Email
« Responder #23 en: 25/04/06, 19:27:16 pm »

kizas n va al pont xq n le gusta la filosofia actual d la sala, es normal ke n vayas a un sitio ke n t gusta xd

A todos cuando algo ns dja d gustar, pensamos "joder, ojala fuera cm antes xd" xo n puede ser xq las cosas evolucionan
Krlos
Desconectado

Sexo: Masculino De: Gelida(bcn)
Registro: 25-12-03

Email
« Responder #24 en: 25/04/06, 19:30:50 pm »

"joder, ojala fuera cm antes xd" xo n puede ser xq las cosas evolucionan
como los digimon  :D
KLoNdEr
Desconectado

Sexo: Masculino De: MENORCA
Registro: 20-09-04
aNGeL oN MY SHouLDeR, DViL iN MY HeArT


Email
« Responder #25 en: 25/04/06, 19:42:07 pm »

yo si no voy a un sitio no opino
alexmakina
Visitante


Email
« Responder #26 en: 25/04/06, 19:44:26 pm »

quina bestiessa anar a ballar a una discoteca amb la bandereta penjada com si de un mitin politic es tractes, portem anys critican la politizacio per part d'alguns de l'escenari makiner com per sortir amb cosses aixi  :-X

Kike AM
Desconectado

Sexo: Masculino De: Piera (Barcelona)
Registro: 09-01-03
Visca el Barça


Email
« Responder #27 en: 25/04/06, 19:49:33 pm »

quina bestiessa anar a ballar a una discoteca amb la bandereta penjada com si de un mitin politic es tractes, portem anys critican la politizacio per part d'alguns de l'escenari makiner com per sortir amb cosses aixi  :-X



la verdad es q si,lo de la bandera sobra. Aunke por el resto opino como el chaval éste q ha creado el post.
XTC83
Desconectado

Sexo: Masculino De: Badia del Vallès (BCN)
Registro: 23-03-06
JOIN IN THE CHANT!!!


Email
« Responder #28 en: 25/04/06, 20:14:54 pm »

Bastante mala fama tienen estas discotecas entre la gente que conozco que no está puesta en makina i hardcore (triste pero cierto) como para que ahora vayamos a mezclar política i música...
XiaRa
Desconectado

Sexo: Femenino De: Barcelona
Registro: 03-05-03

Email
« Responder #29 en: 25/04/06, 20:19:15 pm »

ningun extremo es bueno, ni tan visca catalunya, ni tanto viva españa...
Páginas: 1 [2] 3 4 5 ... 9   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |