valoraciones 12 horas revival: que digneeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeesssssssssssss
sssssss! si senyor.
despre de treballar com un cabro al hospital , vaig agafar la camara i el reproductor digital, les camissetes i la bossa i cap al pont . a la anada tenia unes nervis que feia anys que no tenia . era una combinacio rara entre nervis i ganes de estar a dintre liantala

, tota que la anada sem va fer llarga:indecent xd
eren les 10 pasadas quna vaig entrar al pont i van anar a tota la gent makination que aquell dia hi ha via tots quisqui * ( frase feta catalana ). despres de estar fent tertulia digne , em vaig pasar 30 minuts ajustant el controls de la camara nova ( despres de llegir el indecenet manual ) , donar les graices al ELEMENTO per la seva ajuda amb la calibracio i valoracio de les fotos ( tindras el video digne xd ) vaig començar a fer fotos de la pista i dels djs.
el primer que vaig veure punxar va ser el dj ricard ,remember digen com els temps de chasis i pont .( quan punxava makina ). despres va punxar el vicente mafia , rollo valencia , destacar el tema de drem. despres va arribar el torn xavi metralla que va posar remeber del pont , despres el ruben xl, destaca el tema age of love , que poca gent va ballar ,els 4 que ja pasem de la 20tena.
disculpar que no me recordi molts temes pero amb lo de fer fotos , ballar , fet tertulia , etc , i la memoria indigne que tinc , ( no es pot fer tot xd )
despres va arribar el moment MAXIMA DIGNITAT per mi , el ricardo f alias el calvo , es va posar el plats , que digne va ser allo , va posar la pista del reves , tema rera de tema que posava el chasis , lo millor era la pista , tota del reves com el vells del pont 98-99 ( per un moment vaig poder tornar el any 98 i 99 quan anava chasis , quan era un tot just un adolecent i em montava uns festival amb la millor musica del mon ) , la sessio del ricardo f = 10 . feia anys que no escoltava la gent cantar a pelo , el pont ple , un bon rollo increible si si senyor ,...
nomes que dir QUE DIGNE VA SER ALLO. ( hi ha video de 30 segons del ricardo f punxant )
tambe destacar el sessio del skudero , com so va currar , aquest dies son de aquells dies que els veus punxar amb ganes i es nota perque so curra molt .
NOTA MUSICAL: NO VA SER CAP TEMA INDIGNE, MUSICOT MUSICOT .( EH SANTI ? XDD )
despres va punxar el gollum ( esta boig aquest home xdd ) --> com si jo sembles molt decent xdd .
va començar el fracktal i temes poc comeguts pero com va començar a posar el bulldozer i quan va sonar el jorney of soundddd ! en aquell moment tota el pont liantala de bon rollo amb un tema wapisim ( jo crec que en aquell moment vaig plorar )
tema despedida: extrasia.
total de fotos : 170
videos : 1 de 30 segons
samarretes suadaes : 1
energia disponible al final de la festa : -10
nota la kkda: la kdda va ser la bomba va començar apareixer penya makination , una cosa queda clara LA PENYA MAKINATION LA MILLOR DEL MON

, no donava al avast amb les fotos , tambe saludar la gent que escolta la RADIO MAKINATION I el meu programa , merci pel recolçament.
valoracio : vaig pasar bomba .
salutacio i abraçades dignes.
brujitah: germaneta , ets la millor , no se que faria sense tu . sense tu les festes ja no son el mateix
pucho: merci per tot , ets el rei
elemento: gracies pel cable amb les fotos, els meu assesor fotograf i xupacamares favorit

checho: felicitats
lidia: wapisimaaaaaaaaaaaa, tertulia digne

solde: que digne ets
jivo: frikis al poder
uri: megavaloraciooooooooooo si senyor
smoug: merci per tot net , de veritat

, no se que faria sense els teus consells
reke: ocellot que indgine la tornada puta tarjeta compac flash
santi ripper: la bomba la foto amb la es ales dle pont
coco: que digne les fotos
fonty: aixi es un makiner , fins i tot amb crosses el pont que naprenguin molts
javi manza: estavesas al pont ? xdd
nau: com la lies
ptt: arpon milenariiiiiiiiiiiiiii xd

saludar a tambe: dytu , tajs, chino , laura xque , ags , hardbeat , ortiz , guille , isa , nene 306 , lokopnt , awakening , chupa, clark , sisu i mes gent que hi havia al pont , xavi i ramon ( merci per tot
PROMESA MAKINATION: LES FOTOS ESTARAN ABANS DE UNA SETMANA ( ABANS DE DILLUS QUE BE , PENJADES )
NOMES QUEDA DIR UNA COSA ... JA LA SABEU XDD
HABEMUS REMEMBER DIGNUS

post data mental: perque no sera aixi sempre el pont , jo hi estaria posat cada dia , ho tinc 15 minuts de casa xd