jo soc una persona que pensa que quan comets un error sa de rectificar i apendre del error i tb quan fas les coses be les tens que seguir fent amb independencia del que digui la gent.
jo sempre sere una persona que escolti totes les opinions pero penso que si hi ha algu tema especific per algo hi han els privats.
primer de tot que la idea del post es molt bona per dona peu a que molta gent critica de manera destructiva a moderadors a qui no agrada com estan fent la seva feina.
dir que molta gent ha donat la seva opinio sense saber lo que es moderador , tal com ha dir l ENDER, es una cosa que no reportar moltes coses positives pero si moltes negatives i moltes menjades de tarru, etc etc.
desde aqui agrari la opino del ENDER I LA MOKIS. un gran opinio , dos persones que escriuen poc i que aporten molt be, potser de les poques que han fet una critica constructiva.
a mi el principi de ser moderador , tot va ser felicitacions pero despres van venir les critiques.
les critiques van ser per dos coses.
a) per borrar missatges que inclumpien les normes, les normes son pel be del foro i pel be de tothom i son normes que son logiques i de un minim de sentit comu. les normes son aquest sino us agrada no cal que escriviu. tb podeu per parlar amb els administradores o moderadors. jo el borratges que he borrat eren perque inclumpient algun norma o no estaven el lloc adequat.
b) per fer 5 post al seccio del xque. vaig fer 2 post sobre la musica del xque i 3 sobre coses de la disco xque, no eran post tontos , pero tampoc era cap tesi sobre la musica del xque , si un post veig que no te cap interes per mi directament no escric , no perdu el temps criticant a la persona que els ha fet , suposo que el fet de ferlo de cop i ser el unic moderador ( en aquell temps) de la seccio xque va donar a peu a que molta gent aprofites per fer una criticar gratuita nomes amb la intencio de desgraditarme.
els moderadors estan per dos coses : per moderador un discusso fluida i construcitiva i per fer cumplir les normes i aquest segon apart es el que porta mes controversia.
a tots el que ha escrit aquest post us recomano que us llegiu be les normes i que les tingue en compte abans de escriure perque us borrara el missatge o el post.
mokis: en part tens rao, quan tagrada molt una cosa i te la estimas de vegades etc un pel cec, pero intentare com a moderador de la seccio del xque ser la maxim imparcial posible. encara que tal com he dit molts cops a mi les opions contraries a les meves no em molesten tot el contrari mentre siguin amb educacio i respecte.
mes coses....
respecte les valoracions de cada moderador si hi ha algu que no magradi ja ho dire en privat paso de genera mes polemica de la que hi ha.
nomes un parell de coses.
la seccio del xque mai sera un inquisicio com es la seccio de kontrol, es la meva opinio.
quan era moderador el berto , el buenri i la discoteca xque va ser insultats i acusats sense proves, nomes aixo , aixo era una clara vulneracio de les normes ( no es res personal berto) , nomes es un exemple per tota la gent que diu que aixo amb berto no pasava.
jo com a moderador intentare ferho el maxim de be per tots els usuaris de la seccio xque i fer cumplir les normes.
AIXO ES UN FORO PER OPINAR I NO PERDRE EL RESPECTE I HO DIC PER TOTHOMMMMMMM!
entenc que hi hagi que gent que ens critiqui el mi , bull i el smoug. -> sempre hi ha algu que critica quan es fan cumplir les normes
el foro sera un per opinar el que un pensi pero amb normes i noooo per posar a parir el dj/tema/discoteca que no li agradi
JO CREC QUE EL FORO ESTA PER RECOLÇAR LA MAKINA I FERLA CREIXER I DE MOMENT EN AQUEST POST NOMES VEIG GENT BARANTLLENTSE. NO REPRESENTA QUE TINDRIEU QUE ESTAR UNITS?
VEM BE QUE SOM POCS I MAL AVINGUTS

OJALA ALGUN DIA CADA PERSONA DEIXI CRITICAR EL DEMES I RECOLÇAR LO QUE LI AGRADA I A VEURE SI ALGUN DIA EL FORO MAKINATION ESTA TOT UNIT PER DEFENSAR I FER CREIXER LA MAKINA I PER AIXO ES VA CREAR.
VISCA EL FORO MAKINATIONNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNN
MAKINA O MUERTEEEEEE.
POST DATA: PENSO DEMOSTRAR QUE PUC SER UN BON MODERADOR , PELS MEUS CULLONS COM DIC JUNAI!