oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 18   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Musculman  (Leído 53114 veces)
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #165 en: 14/04/08, 12:22:22 pm »

i si encara hi ha algun superhome perfecte ke ha de dir la ultima paraula? no corris ke el yutamato o com es digui es un crack  :D encara et guanyo de 3 toms  :P

per mi tots els personatges ke surten tindran un bon paper, o al menys no defraudaran com alguna saga han fet (de moment)  :angel:
que vols dir? que en geronimo fins i tot semblara un superheroi?
Mentres no toqui los collons el westerman...estare content  :D
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #166 en: 17/04/08, 05:53:29 am »

no lluitara en musculator sol 5 volums, nomes dic això  :D ke sino se mescapa mases coses  ^^

acabode mirar la pagina de glenat i nomes surt anuncat en naruto... encara no es veu el musculman 17  :'(  si sempreanaven a la par  :-\
Rekete
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 28-03-04

Email
« Responder #167 en: 17/04/08, 14:05:22 pm »

no lluitara en musculator sol 5 volums, nomes dic això  :D ke sino se mescapa mases coses  ^^

acabode mirar la pagina de glenat i nomes surt anuncat en naruto... encara no es veu el musculman 17  :'(  si sempreanaven a la par  :-\

Naruto 23 va sortir fa una setmana, i Bleach 12 ha sortit avui, t'aviso xD
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #168 en: 17/04/08, 15:34:16 pm »

naruto 23 fa una setmana?!  :o

ja tardo xD

encara ke... se mestá fent unamica pesat akesta serie  :-\ serà leclipse del Musculator?  ::)
Rekete
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 28-03-04

Email
« Responder #169 en: 17/04/08, 16:58:43 pm »

naruto 23 fa una setmana?!  :o

ja tardo xD

encara ke... se mestá fent unamica pesat akesta serie  :-\ serà leclipse del Musculator?  ::)

Concretament divendres passat va sortir xD

Mira't aquest blog, es d'una tenda on els vaig a comprar jo ultimament, al blog sempre posen quin dia arriben les novetats, així no cal que vagis a preguntar, ni dir que no te'n fiis de la pàgina de Glénat, que diuen que Bleach 12 en català surt el dia 26 i avui l'han rebut xD

http://republicamangagracia.blogspot.com/

I dir-te que de Naruto ara comença lo bó muahahaha, i al tomo 24 Rock Lee yeahhhh
Moe
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 17-02-04
PuGol!! PuGol!!


Email
« Responder #170 en: 17/04/08, 17:03:30 pm »

Por cierto el mejor personaje para mi es el Bufal!

Robin de les Estrelles es el mestre dels mestres

Com a dolent friki, em quedo amb el que es un WC xDDD
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #171 en: 17/04/08, 17:51:28 pm »

naruto 23 fa una setmana?!  :o

ja tardo xD

encara ke... se mestá fent unamica pesat akesta serie  :-\ serà leclipse del Musculator?  ::)

Concretament divendres passat va sortir xD

Mira't aquest blog, es d'una tenda on els vaig a comprar jo ultimament, al blog sempre posen quin dia arriben les novetats, així no cal que vagis a preguntar, ni dir que no te'n fiis de la pàgina de Glénat, que diuen que Bleach 12 en català surt el dia 26 i avui l'han rebut xD

http://republicamangagracia.blogspot.com/

I dir-te que de Naruto ara comença lo bó muahahaha, i al tomo 24 Rock Lee yeahhhh

A mi el Rock lee em cau super be  :D lultim ke se dell es ka la Tsunade la de curar i hi ha el 50% de probabilitat de ke es recuperi (o ke es mori), sabia ke tornaria  8) aixi ke continuarem amb el manga jeje

faré un cop dull a la pagina ke dius, perke el friki de la tenda está fins els ous de veurem xD "ke ja ha aribat musculman i naruto?" "- No encara no!" xDDD

Por cierto el mejor personaje para mi es el Bufal!

Robin de les Estrelles es el mestre dels mestres

Com a dolent friki, em quedo amb el que es un WC xDDD

en Bufal mola un munt xo en el manga per mi perd un poket, potser perke al veurel en lanime sembla mes machote  ::)

en WC es mitic xDDDD la tecnica de "tirarlos per la cadena" es genial  :D

un altre personatge friki es un tio ke es una harley davinson xD (surt en la ultima saga xo akest fa mes por ke gracia  :P)
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #172 en: 25/04/08, 00:27:14 am »

tunnet, no trobes que en musculator mariposa s'assembla al protagonista del clip de la 5º estacion??? :D

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=qYAYa4l5VYc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=qYAYa4l5VYc</a>
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #173 en: 25/04/08, 00:28:13 am »

I algu sap algo de musculman next generation?
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #174 en: 25/04/08, 00:29:19 am »

els de la part esquerre no m'agraden gens, no se qui cony son...n'hi ha un q semble q porti un casc de mountain bike  :laugh: i el que s'assembla a en terryman sembla un maricon
pero els dibuixos de la dreta estan molt treballats... (L)
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #175 en: 25/04/08, 00:43:55 am »

Por cierto el mejor personaje para mi es el Bufal!

Robin de les Estrelles es el mestre dels mestres

Com a dolent friki, em quedo amb el que es un WC xDDD
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #176 en: 25/04/08, 00:47:50 am »

currycook vaya paranoya xDDD
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #177 en: 25/04/08, 19:52:55 pm »

per on vas ja? jo encara no ha avançat  :-\ no ha surtit el nou y sem fa lespera llarguisimaaaa  :'(

el video no el puc veure  :P

els de la dreta de la foto son els de la nova generacio de superherois, on es veu el fill del Terryman, en Robin i el fill den musculator, els demes son els super herois llegendaris, els de tots la vida  :D nomes he vist un parell depisodis xo no he profunditzat res... la foca akella es molt amic den musculator jr...
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #178 en: 25/04/08, 21:48:12 pm »

m'acabo d llegir el 13 (em sembla), que es quan en warsman torna del mon dels morts. Esta be, m'encanta veure el warsman cruel...aixo si que es ultraviolencia...llastim a q torni a ser normal
I el combat del ninja contra satan...m'ha decebut, m'esperave mes del ninja, al menys un suicidi que acabes amb l'enemic, morir com un ninja japones...tot i que el combat esta be, de veritat q esperave mes.
A vere que tenen reservats en bufal & company...en bufal ja fa temps q ha perdut protagonisme i situaciones heroiques... :'(
I la veritat, ara s'esta tornant emocionant...combats non stop a mort...amb 2 collons
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #179 en: 26/04/08, 17:57:42 pm »

exacte, ara fins la final el ritme será constant, hi han combats ke no son gaire impactants xo ja arribarán jeje veuras en soldier ke enamora, un zebra ke fará por, tornará el putu amo, com ke no l´has nombrat vol dir ke encara no lhas vist ^^

jo crec ke ha fotut el ninja perke li faltan "efectius" jaja de lekip soldier es el ke menys hi pinta, perke en caçador, en bufal y en blockman faran uns papers molt dignes.

En Musculator per la seva part está fet caldo xD els combats son molt agotadors, no se si ja estas a la seguent ronda o no xo el cansasi dels superherois a mi em fa tenir ganes danimarlos mentre llegeixo jaja rollo public del camp nou contra el manchester XDDD

weno, el 17 tarda massa, vull veure el desnllaç del segon combat de la final!
Páginas: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 18   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |