oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 12 13 14 [15] 16 17 18   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Musculman  (Leído 52856 veces)
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #210 en: 19/06/08, 16:14:52 pm »

Justament, el primer tomo mel va passar un colega que no li va agradar gens musculman per aixo. El primer tomo es per llegir-t'el al water i riure't un bon rato, pero a penes te emocio, a mi la veritat es que s'em va fer pesat i tot. Llegeix t'el per entendre com comença tot, pero com diu lo Tunnet, esperat al menys fins al 2 o 3º volum abans de jutjar-lo, i tot i aixi encara no hauries saborejat una enessima sensacio que poden donar els seguents volums.
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #211 en: 19/06/08, 16:41:07 pm »

exacte, hi ha alguns episodis eborrits, xo kuan comença el primer torneig ja es comença a saborejar la magia musculator  :D

cada cop baixa mes lhumor xo això nomes al manga, al anime ke estic mirant de tant en tant el mantenen amb el relleno, ara vaig pel torneig de dobles y sempre hi han parides del musculator, el seu pare i el arbrite  :D i com no dels dos comentaristes xD
sobre el decta cubitus i en pedro xo vaja, de vegades fan gracia.

en el manga es troba a faltar la imatge dels comentaristes xo en els comentaris de lexplicacio del combat mels imagino a ells  :D


el ke mola de la serie es el plantejament i la imaginacio de lautor en fer els combats diferents, amb normes especials, rings raros, dins de gabies etc, cada saga es mes enginyós ^^


weno, tinc unes ganes de acabar examens i llegirme duna sola estocada el 17 i el 18  [chikypark]
dj reentry
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 28-09-07

Email
« Responder #212 en: 19/06/08, 19:33:20 pm »

aquesta serie va ser l'ostia
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #213 en: 26/06/08, 21:06:19 pm »

ja tonc el 18 i ultim volume a les mans  :D

kines ganas de catarlo! una semana mes, acabo examens i veurem el final de akesta super serie  8)

será el Rei?
li treuran la mascara i shaurá de suicidar?
ke collons es akell reflex de llum ke li surt de la mascara?
ke els hi pasará als companys?

segons la web hi ha bastant material extra (L) no ho miraré per si encas veig sense voler el final XD

ke pasi ja la puta semana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
dj reentry
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 28-09-07

Email
« Responder #214 en: 27/06/08, 18:46:09 pm »

si hi ha un web poseu la direccio per veure una altra vegada la serie moltes gracies
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #215 en: 27/06/08, 21:19:41 pm »

en el emule hem vaig baixar tota la serie  :D xo nomes existeix en català el ke van retransmetre a tv3, es a dir un 70% de la serie  :-\ si es vol saber el final sha de comprar el manga jujuju

PD: en castella no existeix  8)
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #216 en: 27/06/08, 21:51:20 pm »

Y en Ejpañoh?
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #217 en: 27/06/08, 23:21:25 pm »

Y en Ejpañoh?

ke vols dir? rollo america del sud o mexic?  ::) la probabilidad existeix jeje lunic ke al emule no ho he vist... potser el nombren "musculohombre" o algo així XDDD
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #218 en: 28/06/08, 22:02:57 pm »

rollo español internacional:
''oye cuate, donde esta tu conxa wey?''
''atentos, musculo atento contra broca junior!!!''
dj reentry
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 28-09-07

Email
« Responder #219 en: 29/06/08, 19:07:11 pm »

merci tunnet per la teva informacio moltes gracies
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #220 en: 29/06/08, 19:26:43 pm »

si ho trobés amb sudaca seria:

"venga wey! dale al come-pasta con tus musculos compadre!" xD


merci tunnet per la teva informacio moltes gracies

de res  :D

hi ha uns 130 episodis crec  :P
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #221 en: 11/07/08, 02:00:08 am »

weno, pues ja he acabat de llegir la serie  :D

RESUM:  [adorar]

totes les preguntes resoltes, kuan tesperes ke podria pasar X pues pasa Y, penses ke tot està perdut i pasa algo genial, hi ha mil trabes, mil anecdotes, molta chicha!

kina llastima ke no ho haguesin tret en anime! perke seria apoteosic!

weno, nomes afegir ke elpadrino tindrá un sopresa mooooolt grata  :D
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #222 en: 15/07/08, 19:56:18 pm »

Torno a estar super viciat al manga, per fi he aconseguit el 16, 17 i 18, es...NO TINC PARAULES!!!!
El 15 es una carniceria, un genocidi...realment en Blockman mor amb la dignitat mes gran imaginable, amb un final inesperat, i una evolucio increible. Mitic quan en fenix, mamutman i akell de cristall el rebenten a plaer... L'autor es un geni, ha sabut desde el començament definir cada lluitador, donant-li oportunitats per fer-se veure, i a ell donar-li l'oportunitat de tenir una evolucio formidable. S'inventa unes claus increibles, no sembla el mateix el Blockman Jr,  lluitant al limit amb totes les claus imaginables i la posta de sol sobre Bremen, esgotant al limit de la seva capacitat fisica per al menys eliminar en Prisman i sacrificant-se pels seus amics...L'autor dramatitza encara mes l'escena fent retrats artistics en el moment de la mort, per inmortalitzar el seu sacrifici, ART PUR I DUR!:'(
En Bufal Vs Mamutman...el mes esperat dels duels! M'esperace tantissim del duel que m'ha decebut una mica, que ni amb els 10 millons de poder no li arribi a la sola de la sabata al Mamutman... >:( El seu sacrifici increible, molt digne d'un heroi...pero joder, que es en Bufal, com collons el pot vacilar aixi un puto Mamut??? >:(
Del Ataru dir que cada cop m'agrade mes, es un Musculman pero encara mes fort i amb elegancia. Final original pero injust...
Menja tallarines...m'he esperat tantissim d'ell....ha lluitat com un heroi si, pero no puc creier-me que no l'hagi partit en 2 amb una presa del camell a lo fill de puta al puto prisma...es cert que el puto prisma ha fet trampa i ha jugat brut, pero el menja tallarines s'ha tornat blando...
Ara estic a la part del combat final, amb els papers que cremen, amb l'incorporacio del PUTO AMO. Aixo esta al rojo vivo, titans contra deus.Amb el puto amo, aixo sera un puto genocidi

PUTO AMO (L)
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #223 en: 16/07/08, 22:01:12 pm »

Que be! el putu indio dels collons la palmat en poques pagines, ha sigut pim pam, que es foti! I el westerman apareix com a public, com te que ser, millor a les grades.
El puto amo em rallave de samurai. Ja nomes arribar ja triunfe, aquest tio fot el ring del reves amb els seus lariat. Puto amo joderrrrrrrrr
En Robin...Que trist, quin gran superheroi!!!! Gran final, molt emotiu.................. .....
MOLT MOLT MOLT MOLT MOLT EMOCIONANT, millor impossible
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #224 en: 18/07/08, 17:45:19 pm »

Musculator acabat. Obra mestra, els ultimos capitols es una agonia fins les ultimes pagines, intensitat d'infart.
No m'ho puc creure encara que es puguin fer mangas tan bons
Páginas: 1 ... 12 13 14 [15] 16 17 18   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |