Torno a estar super viciat al manga, per fi he aconseguit el 16, 17 i 18, es...NO TINC PARAULES!!!!
El 15 es una carniceria, un genocidi...realment en Blockman mor amb la dignitat mes gran imaginable, amb un final inesperat, i una evolucio increible. Mitic quan en fenix, mamutman i akell de cristall el rebenten a plaer... L'autor es un geni, ha sabut desde el començament definir cada lluitador, donant-li oportunitats per fer-se veure, i a ell donar-li l'oportunitat de tenir una evolucio formidable. S'inventa unes claus increibles, no sembla el mateix el Blockman Jr, lluitant al limit amb totes les claus imaginables i la posta de sol sobre Bremen, esgotant al limit de la seva capacitat fisica per al menys eliminar en Prisman i sacrificant-se pels seus amics...L'autor dramatitza encara mes l'escena fent retrats artistics en el moment de la mort, per inmortalitzar el seu sacrifici, ART PUR I DUR!:'(
En Bufal Vs Mamutman...el mes esperat dels duels! M'esperace tantissim del duel que m'ha decebut una mica, que ni amb els 10 millons de poder no li arribi a la sola de la sabata al Mamutman... >

El seu sacrifici increible, molt digne d'un heroi...pero joder, que es en Bufal, com collons el pot vacilar aixi un puto Mamut??? >

Del Ataru dir que cada cop m'agrade mes, es un Musculman pero encara mes fort i amb elegancia. Final original pero injust...
Menja tallarines...m'he esperat tantissim d'ell....ha lluitat com un heroi si, pero no puc creier-me que no l'hagi partit en 2 amb una presa del camell a lo fill de puta al puto prisma...es cert que el puto prisma ha fet trampa i ha jugat brut, pero el menja tallarines s'ha tornat blando...
Ara estic a la part del combat final, amb els papers que cremen, amb l'incorporacio del PUTO AMO. Aixo esta al rojo vivo, titans contra deus.Amb el puto amo, aixo sera un puto genocidi
PUTO AMO (L)