oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16 ... 18   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Musculman  (Leído 53055 veces)
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #180 en: 27/04/08, 19:24:05 pm »

el putu amu te que ser el neptu, PER COLLONS!
Com arribi, em fiques com a team en Neptu (perfecte), en Bufal (diabòlic), en Menja Tallarines (Cruel) i en Musculator, aqui no els guanye ni Deu.
Que be que el westerman per ara no aparegui...ni tant sols surt al mon dels morts xDDD ets un merdes cabron!
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #181 en: 28/04/08, 23:31:51 pm »

jaja antiwesterman fan (L)

per sort de tots de moment no surt  ^-^

fa un munt ke va sortir el 16, i a la página de glenat no surt el 17 ni com "proximament"  :'(
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #182 en: 28/04/08, 23:36:05 pm »

...tio haurien de ser molt porcs...
jo he demanat a la botiga on els compro que els demanin...a vere q podran fer...per ara vaig per la victoria d'en menja tallarines vs bikeman
Increible aquest chino... es el putu amo, la presa del camell letal com sempre, es la meva tecnica preferida. Paper molt digne, tot i que m'ha decebut que en Bikeman li fes tantes ferides. Un superhome com en menja tallarines es menja amb caldo aquest motero. Ara en parteno...aquest tio em fa por, el vaig bastant basto lluitant, em fa mala espina...no se q pasara
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #183 en: 29/04/08, 00:50:36 am »

larribada den menjatallarines es pim pam pum siguienteee  :D en bikeman a mi em cansa una mica amb tanta transformacio a moto xD

en partenó costará xo en zebra mes... ara lhas vist cabrejat de veritat... tot negre  :o en musculator começa a desarrollar una nova tecnica...  ::)

el 15 será el volum mes wapo ke veuras, per part meva es la caña, les semis del soldier i en fenix son la caña, veras el teu amic blockman en accio jeje i el combat desiciu per la final ke es (L)
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #184 en: 29/04/08, 01:52:07 am »

home el blockman jr ja li toca un combat com deu mane...
a mi em dona bones sensacions, que el soldier el vagi a buscar a ell expressament...algo deu tenir en cap, i tal i com estan ara els combats...l'autor deu tenir alguna de grossa pensada... :o :o :o
I ell ha sigut la jove promesa, deixeble d'en menja tallarines i del seu pare, tot un cruel...algo wapo tenie q surtir ostia!
Ja ni havie prou d'aguantar al lastre del westerman, que el deixa que el perforin davant dels perfectes i que quedi com un inutil. Si estigues amb en Bufal o en menja tallarines no l'haguessin perforat i al menos hauria caigut davant rivals de talla com en Bufal.

Pero ara mes que en Blockman Jr m'esta enamorant un altre cop el Xines. Torna a ser aquell lluitador mal parit, que no li tremolava el bras per fer tecniques assassines, que es mes llest que la gana i no perdona ni una. I com tu dius, ara es pim pam pum, el seguent. Que cabron! :laugh:
Ara per colmo em faltaria el neptu vs fenix. 2 xulo putes cara a cara...mama por!
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #185 en: 29/04/08, 02:16:42 am »

ara vindrà las ke te a la maniga  :D (LLLLLLL)

lo important es ke tots mantenen i mantindrán l´honor, potser el ke menys ha estat en Terryman xo vaja, en Robin estar kedant molt amunt, lluitar i vencer el primer aspirant ja es molt, i ara tb lluita contra en zebra... i despres ja veuras xD

per pometre en Bufal vs Mamutman  ::) lluitaran? dos superhomes de força bruta cos a cos... el ke molara de fenix vs soldier es la modalitat de combat, ke de moment lautor senempesca de coses diferents... la final i tot els dos combats ke porto llegint son molt originals.

Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #186 en: 29/04/08, 21:40:25 pm »

Lo putu amo


Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #187 en: 29/04/08, 21:42:19 pm »

Lo unic que espero que no hagi perdut la seva força com a perfecte ni la seva prepotencia...sembla que quan es fan justiciers es tornen mes debils en força...
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #188 en: 01/05/08, 11:42:27 am »

Lo unic que espero que no hagi perdut la seva força com a perfecte ni la seva prepotencia...sembla que quan es fan justiciers es tornen mes debils en força...

tens raó... perden akella por ke kuan els coneix per primer cop en musculator....

potser a la serie falla levolucio de la força, a bola de drac es molt realista i es molt clar ki aconsegueix mes força, ki es keda igual, está molt ben fet...

ueeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!: http://www.glenat.cat/asp/serie.asp?idTit=222
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #189 en: 01/05/08, 12:08:09 pm »

mare de deu que acabo de llegirme el 14 i ara tare pel 15...a vere si tant promet :P pero pel que veig haure d'esperar encara molt per tenir el 18...
Home com dius, els ara mateix queden els pros dels pros. El combat bufal mamutman sembla ser un duel de titans. Musculator vs zebra tmb te pinta de que hi ha haura sang, robin mask vs parteno tmb sembla q hi haura sang...vamos es que pel que veig com tu dius sera pim pam pim pam fins al final  ;D
L'unic que em sap greu es que en terryman estigui com un marica a l'hospital. El tenie qu'haver fet lluitar fins al final peti qui peti en un combat a mort :'(
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #190 en: 18/05/08, 20:53:41 pm »

cony si ke tarda el 17  ???

com va padrino?  ::)
Rekete
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 28-03-04

Email
« Responder #191 en: 19/05/08, 10:28:49 am »

cony si ke tarda el 17  ???

com va padrino?  ::)

Aquest mes tots els de Glénat, almenys en català surten el 30 :_ Bleach, Naruto i Love Hina incluits.

Se m'està fent etern macho xDD
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #192 en: 19/05/08, 17:15:21 pm »

porten mes de un mes xD això no es fa!!!

espero ke no pasi el mateix amb lultim de musculman (el 17 no, el 18) perke sino men vaig a la editorial y rapto loriginal XD
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #193 en: 19/05/08, 21:57:47 pm »

cony si ke tarda el 17  ???

com va padrino?  ::)
le deixat estar un temps, mes que res xq estic encara esperant els ultims llibres...i no hi ha cosa que em faci mes rabia que acabarme un llibre i estar pendent de que surti l'altre. Quan els tingui tots a la ma, mels llegire d'un tiron!
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #194 en: 20/05/08, 00:14:24 am »

cony si ke tarda el 17  ???

com va padrino?  ::)
le deixat estar un temps, mes que res xq estic encara esperant els ultims llibres...i no hi ha cosa que em faci mes rabia que acabarme un llibre i estar pendent de que surti l'altre. Quan els tingui tots a la ma, mels llegire d'un tiron!

interesant plantajament, perke ara ke porto un mes i mig menjantme els mocs sudo de ke hem torni a pasar, y a mes amb lultim xD

ara venen els examens finals i si tinc el musculaman a les meves mans suspendré mes del comte xD

mho pensaré ven pensat  ^-^
Páginas: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16 ... 18   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |