oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 2 Visitantes están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 18   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Musculman  (Leído 53153 veces)
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #120 en: 30/03/08, 23:10:42 pm »

fot molta rabia la sencura  >:(

en el manga es veuen cosetes nazis i a lanime original surten moments...

tb hi ha sensures en el anime kuan surten coses marranetes o els tansvestits xD

perke hi ha mes llibertat al japó ke aki?
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #121 en: 30/03/08, 23:18:39 pm »

es que es fastigos, sempre han donat pel cul al pobre blockman jr, quan se supose que el nazi ere el seu seu pare, ell nomes segueix la vestimenta, pero no els ideals ni la forma de lluitar tan cruel caracteristica del seu pare.
a la saga es un heroi normal i corrent, pero l'autor sempre s'ha vist obligat deixarlo en segon pla, evitar duels historics per evitar lios com un warsman vs blockman jr (us imagineu????), un blockman jr vs Terryman...
Hi va haver molta pressió publica, i això no es just, i fer una portada de videojoc ficant tot deu menos ell...es un insult
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #122 en: 30/03/08, 23:38:35 pm »

es dificil portar politica en un manga tant popular, suposo ke la propia shonen jump li va recomenar no mullarse gaire amb akest tema...

per cert, volia buscar una foto pel google y mira ke hi ha en la cuarta ralla de fotos kuan poses "blockman jr" XDDDDDDDDDD

http://images.google.es/images?um=1&hl=es&q=blockman+jr
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #123 en: 31/03/08, 11:45:38 am »

kin pillat!!! si surts tu!!!!! xDDDDDD
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #124 en: 31/03/08, 18:20:07 pm »

jo inocentment volia buscar una foto del blockman i veig al rolo xD xo si ja no portu akesta imatge  :D
BoNoi
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palafrugell
Registro: 22-05-06
Facebook:
if you're ready...


Email
« Responder #125 en: 31/03/08, 19:26:11 pm »

de jocs del Musculman hi han varis, de PSP, akest de PS2 (en japo nomes crec), de Game Cube, de Super Nintendo en japo (akest el tinc  :D xo es un forullo xD) i un duna makina mes "cutre" ke la master system.

mels vaig mirar pel ebay xo clar, com no tinc la play2 ke llegeixi jocs japos (algu sap com es fa?) pues hem kedo sense, xo es molt fidel a la saga, si si...


Kinnikuman: Dirty Challenger (Super Famicom) --> Super Nintendo (el ke tinc)

es sobre la ultima saga de musculman, la ke aki no ha arribat en anime, la saga del tro pel planeta muscul.

http://es.youtube.com/watch?v=W2VyUVL_59Y


DIOOOSSS xDDDDD

el comentaris del pavo ke esta jugan son la ostia :D :D JAJAJJA caganse en tot, acaba guillat el pobre home de tantes osties ke rep el seu personatge ;D ;D

PD: vaya merda joc :)
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #126 en: 31/03/08, 19:34:01 pm »

es un forullo de joc xD dels pitjors ke tinc... weno, potser el pitjor, perke la sirenita de la megadrive encara es bastant jugable ^^ , sort ke hem va costar 5 euros XD

mira... així em sento mes friki del musculator  :D
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #127 en: 01/04/08, 12:02:02 pm »

M'acabo de llegir el 9...que emocionant!!!
El musculator contra el monstre del mal, quins collons que té!
Al campionant de dobles...lamento molt no haver vist l'enfrontament blockman jr & westerman VS mongon & bufal...serie molt interessant veure-ho, pero hi ha massa diferencia de nivell, potser en blockman aguantaria un rato...pero en westerman es molt fluixet. I quan arriben els perfectes, quina follada mare meva! fins i tot em decepciona una mica la veritat.
I ara el duel Robin VS Barallaman...té molta emocio, un duel de rivals directes!
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #128 en: 01/04/08, 18:25:15 pm »

akesta saga es molt wapa, com be dius lautor ha castigat masa durament en Blockman eliminantlo tan rapid...

barallaman (L)

al tanto amb en Mongol (L) i amb els aconteixements den Musculator el Gran, molt currats, si si.

en akesta saga mola perke a part de els combats hi ha el poder de la amistat pel mig... veritablement, aki dona un pas mes, xo será per bo? serà per dolent? ke farà en musculator? en musculator el gran serà sempre el seu costat?

moltes preguntes... totes en resposta...
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #129 en: 01/04/08, 20:46:49 pm »

no tinc res contra en Mongol, però trobo a faltar el menja-tallarines d'abans...al menys aquell cruel assassi que era, que no tenia miraments i tothom el temia, i sobretot havien de censurar els seus combats per ser massa sanguinaris.
Musculator el Gran és enorme lluitant, done gust veure com tots sel queden mirant fascinats...
Lo que jo crec que el millor duel hauria sigut:
Musculator & Menjatallarines VS Barallaman & Bufal...seria antologic! i tot i que no sembli massa equilibrat, jo crec que seria un combat molt molt llarg, disputat i currat

De combat aixi que triunfi seria potser:
Robin Mask & Warsman VS Menja-tallarines & Blockman Jr
Qui es el millor mestre, i el millor deixeble???
Al Blockman lo que li reprocho es no tenir tecniques, si be la seva ''pluja roja de berlin'', es una triunfada, no apareix quasibe al manga :'(
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #130 en: 02/04/08, 11:12:14 am »

exacte, en Blockman li faltan tecnikes, xo es molt llest, mes endavant lestucia el fara desmarcarse dels rivals, tot i ke faltará bastant per ke arribi akell dia... tot i ke una parella de menjatallarines & Blockman es molt encertat.. si si... xo tot tindrá un perke  ::)

si et fixes, en algun volum anterior es va fer una enkesta de ki triaria el public per fer parelles... crec ke va respactar bastant els resultats.

En Barallaman es un superhome perfecte... es dun 3er tipus de super herois (els justiciers, els malefics i els perfectes) així ke lautor no pot trencar aquesta condicio... xo per caracteristikes fisikes es molt encertat.

seguament per amistat en musculator jo el veia en un principi amb en terryman... xo mira, va triar un altre...

per cert, en westerman i en jeronimo per mi son la peste xD
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #131 en: 02/04/08, 20:29:31 pm »

exacte, en Blockman li faltan tecnikes, xo es molt llest, mes endavant lestucia el fara desmarcarse dels rivals, tot i ke faltará bastant per ke arribi akell dia... tot i ke una parella de menjatallarines & Blockman es molt encertat.. si si... xo tot tindrá un perke  ::)

si et fixes, en algun volum anterior es va fer una enkesta de ki triaria el public per fer parelles... crec ke va respactar bastant els resultats.

En Barallaman es un superhome perfecte... es dun 3er tipus de super herois (els justiciers, els malefics i els perfectes) així ke lautor no pot trencar aquesta condicio... xo per caracteristikes fisikes es molt encertat.

seguament per amistat en musculator jo el veia en un principi amb en terryman... xo mira, va triar un altre...

per cert, en westerman i en jeronimo per mi son la peste xD
com que tindra un perque???:P explica va, q no se on vols anar
I en westerman si be al principi em feia gracia perque rivalitzaven amb en musculator, trobo que l'autor no acerta al asessinar-lo tantes i tantes vegades...perd la gracia, ja li treus el dramatisme que va tenir la primera vegada que va morir...
En Jeronimo li falta carisma, no se...si q destaca, vale, pero.....li falta algo!!!!!!
En Warsman crec que s'esta començant a diluir...fa moltes batalles que no fa res de bo, de fet desde la batalla contra en menja-tallarines i en musculator que no fot ni brot.
I va guanyar en menja tallarines per la seva urpa d'os, sino no val un duru, i menys per batalles llargues
Charly el Sectario
HUNTER SCYLLA
Desconectado

Sexo: Masculino De: Hoygaland
Registro: 11-10-03
Facebook:
Manipulador de la mente y el comportamiento


Email
« Responder #132 en: 02/04/08, 20:37:05 pm »

mira que me tragao varias veces la serie ( en catalan y en catalan mal ablado digase valencià) y nunca escuxao a barallaman  :-\
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #133 en: 02/04/08, 20:44:10 pm »

mira que me tragao varias veces la serie ( en catalan y en catalan mal ablado digase valencià) y nunca escuxao a barallaman  :-\
es que se llama neptu, barallaman es el nombre del heroe que fue antaño, rival de robin
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #134 en: 02/04/08, 20:49:28 pm »

en menjatallarines no hi es veritat? pues en un moment o altre sabrás perke  ;) no li pasa res en blockman  :P

sobre en westerman tens rao, ha arribat un punto ke no tornará a fer res, ha guanyata a algu? xD

en jeronimo li falta carisme, la lluita contra en Raig de sol va tenir molt de merit, sobretot per la seva condicio de ser huma normal, xo no te res despecial xD tindrá mes momentsendevant xo mai em fará el pes xD

en warsman ha kedat per derrere de varios superherois... hi aixà ke era super temible, ke duri mitja hora es una putada ke sempre li pasará   :-\ no et vull revelar res i hem costa molt jajaj


Charly:



es en Neptú  ;)
Páginas: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 18   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |