|
 |
« Responder #165 en: 14/04/08, 12:22:22 pm » |
|
|
|
|
|
 |
« Responder #166 en: 17/04/08, 05:53:29 am » |
|
no lluitara en musculator sol 5 volums, nomes dic això  ke sino se mescapa mases coses ^^ acabode mirar la pagina de glenat i nomes surt anuncat en naruto... encara no es veu el musculman 17  si sempreanaven a la par
|
|
|
Rekete
Registro: 28-03-04
Email
|
 |
« Responder #167 en: 17/04/08, 14:05:22 pm » |
|
|
|
|
|
 |
« Responder #168 en: 17/04/08, 15:34:16 pm » |
|
naruto 23 fa una setmana?!  ja tardo xD encara ke... se mestá fent unamica pesat akesta serie  serà leclipse del Musculator?
|
|
|
Rekete
Registro: 28-03-04
Email
|
 |
« Responder #169 en: 17/04/08, 16:58:43 pm » |
|
naruto 23 fa una setmana?! 
ja tardo xD
encara ke... se mestá fent unamica pesat akesta serie serà leclipse del Musculator? 
Concretament divendres passat va sortir xD Mira't aquest blog, es d'una tenda on els vaig a comprar jo ultimament, al blog sempre posen quin dia arriben les novetats, així no cal que vagis a preguntar, ni dir que no te'n fiis de la pàgina de Glénat, que diuen que Bleach 12 en català surt el dia 26 i avui l'han rebut xD http://republicamangagracia.blogspot.com/I dir-te que de Naruto ara comença lo bó muahahaha, i al tomo 24 Rock Lee yeahhhh
|
|
|
Moe
Registro: 17-02-04
PuGol!! PuGol!!
Email
|
 |
« Responder #170 en: 17/04/08, 17:03:30 pm » |
|
Por cierto el mejor personaje para mi es el Bufal!
Robin de les Estrelles es el mestre dels mestres Com a dolent friki, em quedo amb el que es un WC xDDD
|
|
|
|
 |
« Responder #171 en: 17/04/08, 17:51:28 pm » |
|
naruto 23 fa una setmana?! 
ja tardo xD
encara ke... se mestá fent unamica pesat akesta serie serà leclipse del Musculator? 
Concretament divendres passat va sortir xD
Mira't aquest blog, es d'una tenda on els vaig a comprar jo ultimament, al blog sempre posen quin dia arriben les novetats, així no cal que vagis a preguntar, ni dir que no te'n fiis de la pàgina de Glénat, que diuen que Bleach 12 en català surt el dia 26 i avui l'han rebut xD
http://republicamangagracia.blogspot.com/
I dir-te que de Naruto ara comença lo bó muahahaha, i al tomo 24 Rock Lee yeahhhh
A mi el Rock lee em cau super be  lultim ke se dell es ka la Tsunade la de curar i hi ha el 50% de probabilitat de ke es recuperi (o ke es mori), sabia ke tornaria  aixi ke continuarem amb el manga jeje faré un cop dull a la pagina ke dius, perke el friki de la tenda está fins els ous de veurem xD "ke ja ha aribat musculman i naruto?" "- No encara no!" xDDD Por cierto el mejor personaje para mi es el Bufal!
Robin de les Estrelles es el mestre dels mestres
Com a dolent friki, em quedo amb el que es un WC xDDD
en Bufal mola un munt xo en el manga per mi perd un poket, potser perke al veurel en lanime sembla mes machote  en WC es mitic xDDDD la tecnica de "tirarlos per la cadena" es genial  un altre personatge friki es un tio ke es una harley davinson xD (surt en la ultima saga xo akest fa mes por ke gracia  )
|
|
|
|
|
 |
« Responder #173 en: 25/04/08, 00:28:13 am » |
|
I algu sap algo de musculman next generation?
|
|
|
|
 |
« Responder #174 en: 25/04/08, 00:29:19 am » |
|
els de la part esquerre no m'agraden gens, no se qui cony son...n'hi ha un q semble q porti un casc de mountain bike  i el que s'assembla a en terryman sembla un maricon pero els dibuixos de la dreta estan molt treballats... (L)
|
|
|
|
 |
« Responder #175 en: 25/04/08, 00:43:55 am » |
|
Por cierto el mejor personaje para mi es el Bufal!
Robin de les Estrelles es el mestre dels mestres
Com a dolent friki, em quedo amb el que es un WC xDDD
|
|
|
|
 |
« Responder #176 en: 25/04/08, 00:47:50 am » |
|
currycook vaya paranoya xDDD
|
|
|
|
 |
« Responder #177 en: 25/04/08, 19:52:55 pm » |
|
per on vas ja? jo encara no ha avançat  no ha surtit el nou y sem fa lespera llarguisimaaaa  el video no el puc veure  els de la dreta de la foto son els de la nova generacio de superherois, on es veu el fill del Terryman, en Robin i el fill den musculator, els demes son els super herois llegendaris, els de tots la vida  nomes he vist un parell depisodis xo no he profunditzat res... la foca akella es molt amic den musculator jr...
|
|
|
|
 |
« Responder #178 en: 25/04/08, 21:48:12 pm » |
|
m'acabo d llegir el 13 (em sembla), que es quan en warsman torna del mon dels morts. Esta be, m'encanta veure el warsman cruel...aixo si que es ultraviolencia...llastim a q torni a ser normal I el combat del ninja contra satan...m'ha decebut, m'esperave mes del ninja, al menys un suicidi que acabes amb l'enemic, morir com un ninja japones...tot i que el combat esta be, de veritat q esperave mes. A vere que tenen reservats en bufal & company...en bufal ja fa temps q ha perdut protagonisme i situaciones heroiques...  I la veritat, ara s'esta tornant emocionant...combats non stop a mort...amb 2 collons
|
|
|
|
 |
« Responder #179 en: 26/04/08, 17:57:42 pm » |
|
exacte, ara fins la final el ritme será constant, hi han combats ke no son gaire impactants xo ja arribarán jeje veuras en soldier ke enamora, un zebra ke fará por, tornará el putu amo, com ke no l´has nombrat vol dir ke encara no lhas vist ^^
jo crec ke ha fotut el ninja perke li faltan "efectius" jaja de lekip soldier es el ke menys hi pinta, perke en caçador, en bufal y en blockman faran uns papers molt dignes.
En Musculator per la seva part está fet caldo xD els combats son molt agotadors, no se si ja estas a la seguent ronda o no xo el cansasi dels superherois a mi em fa tenir ganes danimarlos mentre llegeixo jaja rollo public del camp nou contra el manchester XDDD
weno, el 17 tarda massa, vull veure el desnllaç del segon combat de la final!
|
|
|
|