visca la sessió del 92-93
MESTRE!! com ho saps! en 9 anys sortin de festa mai havia escoltat aquell parell punxar aixi, increible sessio!! ufff jeje lo millor sense dubtes!
Per mi la remember ba ser de mes a menys (excepte la recta final INCREIBLE!!) God Dance i Human voice (L) ufff per lo demes pastis&Buenri les session q van fer en sustituir coccoma i 92&93 per enmarcarles! Gollum molt bé cert q son els tipics temes pero son les seves produccios i escoltar aquet hardtrance sempre es agradable! BLACK ARROWS! (L) Nando la segon sessio bé, bastant aceptable ja q la primera per a mi,, uffff i Pepebilly, no se si aquet home es riu de nosaltres o q, pero repetir 3 cops els mateixos temes i fer 2 cops una mezcla i q els 2 cops et surti malament en serio molt lamentable, i mira q em sap greu pq cony pensaba q estaria be pero res,,, i podria a ver posat el renegade i res,,,
I bueno com no la COMPANYIA amb mayuscules sou els millors! jeje visca el COMANDO com sepre,,, ets una meuca

i Nortes, Alex, Fran, Romi felicitats (K) , Jivo, Kivy, Muri, Ags, Xque4life, etc,,,,
PD: era el primer cop q anaba a Activa i la veritat q la sala es molt gran i esta guapa,, pero no te el esperit del xque pero bueno, encara q el q vaig veure a la soritda em ba xafar lo bo de la nit, es una llastima pero anims!