Bueno familia, MOLTES GRÀCIES ALS QUI VAU VENIR, en serio... dona gust organitar algo i veure que hi ha gent que encara és fidel a un estil i a una gent..
La nit, va ser variopinta, del tema musica, jo no hi entro molt, perque la meva feina és organitzar percals i que funcionin, pel tema musica, ja tinc ale meus homes de confiança

.. nomes voldré aportar el meu grà de sorra en el tema velocitat, i soc del mateix parer que la majoria de gent, de vegades les velocitats excessivament altes, confonen els sons, i bloqueja l'armonia musical, fent que a la pista( a on per norma, encara s'escolta més ràpid per simple efecte auditiu), doncs això fà que a la pista es crei un sentiment de adversassió envers la musica, resumint: que més lent entra millor, culleres!! pero bueno, és un tema que s'ha de solucionar en privat i entre naltros.. personalment em quedo amb el calentament del xinès, que ara per ara, es l'estil musical que més m'omple i em fa vibrar..
Saludaria a molta gent i em deixaria a la meitat, per tant em dedicaré nomes a saludar A LOS PUTOS MAÑICOS QUE VINIERON DESDE ZARAGOZA.. MUCHISSIMA GRACIAS POR VENIR, OS LO DIGO EN SERIO, DE RODILLAS DELANTE DE VOSOTROS!
i com sempre donar les gràcies a l afamilia escudero i personal de pont aeri, per confiar en nosaltres per donar caliu una nit de tant en tant a la sala'92. Gràcies!
I com no gràcies als Dj's que ho van fer posible: CHINO, TAJS, MANIAK( et va sortir de conya, felicitats!), DANNY SPEED( me vuleves loko!!) I DAVID TRAYA. a tots ells i a vosaltres, un sincer Gràcies.
PTT.