| Miscelánea > OFF-TOPIC |
| Soluciona tus problemas informáticos! |
| << < (342/699) > >> |
| djneme:
utilitza algun altre navegador i apa, ara nose que pot ser informat al google, posa el error abera qui mes el te i quina solució li an donat ;D |
| PTT-future-:
--- Cita de: djneme en 25/08/09, 23:50:54 pm ---utilitza algun altre navegador i apa, ara nose que pot ser informat al google, posa el error abera qui mes el te i quina solució li an donat ;D --- Fin de la cita --- Si, ja ho fet, i tothom diu de fer lo de posar de acceptar les coockies i tal.. vaja que he probat tot el que es diu, i res de res... mercy per les respostes!!! |
| PTT-future-:
--- Cita de: PTT-future- en 25/08/09, 23:57:38 pm --- --- Cita de: djneme en 25/08/09, 23:50:54 pm ---utilitza algun altre navegador i apa, ara nose que pot ser informat al google, posa el error abera qui mes el te i quina solució li an donat ;D --- Fin de la cita --- Si, ja ho fet, i tothom diu de fer lo de posar de acceptar les coockies i tal.. vaja que he probat tot el que es diu, i res de res... mercy per les respostes!!! --- Fin de la cita --- M'Autocito.. m'he passat a "Firefox" i tot correcte, ja funciona!! Gràcies! |
| elenitaaa:
Ocasionalment no em funcionen les tecles ALT GR, SUPR, ESC, F5 i el SHIFT de la dreta. És un ordinador portàtil... El que em sembla estrany és que en alguns moments funcionen totes i en un moment donat deixen de funcionar simultàniament i viceversa. És a dir, quan funciona una d'aquestes és que també van bé la resta i quan falla una, les altres que he esmentat tampoc marxen. És possible que siga una mena de problema de configuració? (no d'idioma, això està més que comprovat) o bé podria ser un problema directe de hardware? De tota manera encara no m'ha vençut la garantia, tot i que això implicaria quedar-me unes quantes setmanes sense el portàtil i tampoc em fa gens ni mica de gràcia... |
| PTT-future-:
--- Cita de: elenitaaa en 27/08/09, 01:59:22 am ---Ocasionalment no em funcionen les tecles ALT GR, SUPR, ESC, F5 i el SHIFT de la dreta. És un ordinador portàtil... El que em sembla estrany és que en alguns moments funcionen totes i en un moment donat deixen de funcionar simultàniament i viceversa. És a dir, quan funciona una d'aquestes és que també van bé la resta i quan falla una, les altres que he esmentat tampoc marxen. És possible que siga una mena de problema de configuració? (no d'idioma, això està més que comprovat) o bé podria ser un problema directe de hardware? De tota manera encara no m'ha vençut la garantia, tot i que això implicaria quedar-me unes quantes setmanes sense el portàtil i tampoc em fa gens ni mica de gràcia... --- Fin de la cita --- --- Cita de: elenitaaa en 27/08/09, 01:59:22 am ---Ocasionalment no em funcionen les tecles ALT GR, SUPR, ESC, F5 i el SHIFT de la dreta. És un ordinador portàtil... El que em sembla estrany és que en alguns moments funcionen totes i en un moment donat deixen de funcionar simultàniament i viceversa. És a dir, quan funciona una d'aquestes és que també van bé la resta i quan falla una, les altres que he esmentat tampoc marxen. És possible que siga una mena de problema de configuració? (no d'idioma, això està més que comprovat) o bé podria ser un problema directe de hardware? De tota manera encara no m'ha vençut la garantia, tot i que això implicaria quedar-me unes quantes setmanes sense el portàtil i tampoc em fa gens ni mica de gràcia... --- Fin de la cita --- Em sap greu pero jo no et puc ajudar amb aixó... sóc molt patós amb els ordenadors.. l'unic que se m'acut, és que no sigui que accidentalment, mentre escrius, aprètis alguna tecla que inhabilitati aquestes tecles, i despres la tornis a apretar i tornin a estar habilitades.. pero suposo que és quelcom que ja deus haver "chequejat" o que t'hauria d'haver passat anteriorment, i no ara de cop... a veure que et diuen per aqui. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |