Miscelánea > CINE Y TV
Cuál ha sido la última película que has visto y puntúala ;)
<< < (1454/2116) > >>
DeJotaGUSI:

--- Cita de: Tato_kYd en 17/02/11, 00:59:55 am ---SAW VII 3D - 9,5 :o :o

aun tngo un poco de hugado en el ojo 8)

--- Fin de la cita ---

Uffff qué nota! Aun tengo más ganas de verla... muahahahaha!
Tato_kYd:

--- Cita de: DeJotaGUSI en 17/02/11, 12:43:34 pm ---
--- Cita de: Tato_kYd en 17/02/11, 00:59:55 am ---SAW VII 3D - 9,5 :o :o

aun tngo un poco de hugado en el ojo 8)

--- Fin de la cita ---

Uffff qué nota! Aun tengo más ganas de verla... muahahahaha!

--- Fin de la cita ---

És posible que cuant la vegis no li fiquis la mateixa nota, es més, es possible que més baixa, però si juntes tots els factors, sang, fetge, intriga y 3D, la cosa augmenta jejej
DeJotaGUSI:

--- Cita de: Tato_kYd en 17/02/11, 12:47:09 pm ---
--- Cita de: DeJotaGUSI en 17/02/11, 12:43:34 pm ---
--- Cita de: Tato_kYd en 17/02/11, 00:59:55 am ---SAW VII 3D - 9,5 :o :o

aun tngo un poco de hugado en el ojo 8)

--- Fin de la cita ---

Uffff qué nota! Aun tengo más ganas de verla... muahahahaha!

--- Fin de la cita ---

És posible que cuant la vegis no li fiquis la mateixa nota, es més, es possible que més baixa, però si juntes tots els factors, sang, fetge, intriga y 3D, la cosa augmenta jejej

--- Fin de la cita ---

Jo ja sé que aquesta nota no li atorgaré ni de broma... segurament perquè no se la mereix. No sé, ja veurem!!!
maki83:
yo vi la de ayer en cuatro trophic thunder , tiene ya un tiempo pero estubo entretenida
botana:
Resacon en Las Vegas, un 9! Me a gustado mucho  ;D
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa