hi ha dos sagas crec ke son exclusives del anime, ho va fer la compañia ke feia el anime de la patilla, es com la saga den Garlick jr de bola de drac, res a veure amb lautor

las sagas son:
Superhéroes Psícópatas (solo Anime) Durante el vuelo espacial de celebración de la victoria en el torneo por parejas, Mari es secuestrada por Gunshi Yama Khan, líder de los Superhéroes Psicópatas.
La Espada de la Verdad (solo Anime) Cuando los superhéroes de la justicia se disponían a reclamar la Espada de la Verdad, que representa la paz y la justicia, se encuentran con un grupo de anti-héroes malvados, liderados por el Barón Sucio, que también ansían el trofeo.
ho he tret de la wikipedia,
no la miris perke jo ho vaig fer avans de llegir la saga del tro del planeta muscul i hem vaig enterar de coses ke millor no haber-ho sapigut

mentres no llegeixo el manga vaig mirant els episodis ke hem vaig baixar del emule, ara vaig pel monstre del mal, arriba fins akestes sagues incloses.
en musculator al principi era un covart musculos xD mes endevant va anar treien valentia amb lajuda den mitsú i la sort es va fer del seu costat

lescena den bufal encara no he arribat amb lanime xo si ke vaig veure la sensura akella sangrienta de la banya clavada en krilin, molt bestia, sens dubte en toriyama ha tret idees de musculman