Yo tengo mucho que opinar, pero de momento adelantaré mi indignación con el trato recibido por parte del Jefe de Seguridad del Xque?
M'agradaria agraïr a tots els que es van preocupar en menor o mejor mesura de que jo entrés (Reket3, Dytu, Jack Overdose, Nau, el amic del Smoug que porta tans anys nant al xque i a la noia que l'acompanyava, al Buenri, etc.)
I sobretot als companys de ruta que s'ho van currar un ou: Checho y Smoug. I també a me mare, que si no no hagués entrat

QUIN GRAN INVENT EL FAX! Gràcies als mossus per la seva amabilitat

Bé, ahir vaig comprovar que és que t'agafin mania i que significa no poder raonar amb algú... Patètic...
M'agradaria tb saludar al Shocker i el Nau que els vai conèixer ahir i son de bona pasta... I AL ANDREEEEEEEEU CHUECOS fill de putaaaaaaaa hahhahahaha Kuan de temps nanu! La bomba veure't! Quina ilu

Musicalment... Tot import, nacional rollu César, Hinojosa, Motor y Díaz i algun tema makina de factura cross-biana i ruboyniana (evidentment mesclat amb jarstail),... però mira, amb taja entra molt bé xddddd
L'ambient molt xulu. poc xikypark, bastant ample, algun pijet i bastant/molt català... Sempre és agradable

En general una bonanit, desmerescuda per cert personatge encaperrat en demostrar la seva superioritat envers una persona (jo) que en tot moment es va mostrar respectuosa.

Què hi farem, entren NACÍOS PA MATAR i gent com jo ens quedem fora... "ME HE QUEDADO CON TU CARA PARA TODA LA VIDA" Encara no entenc aquesta frase, però weno

Lo que llegué a matarme para oir JARSTAIL. Aunque en verdad fué para no putear a la gente que vení conmigo. GRÀCIES ALS DEL COTXE per els moments que hem passat: XEX; DYTU i JAVI:
A LIARLA!