oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 [2] 3 4 5 ... 7   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Programa "Efecte mirall"  (Leído 6873 veces)
ABYSS
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 17-10-02
R32 RULES


Email
« Responder #15 en: 13/04/05, 13:58:47 pm »

la tia de cadira de rodes la vaig conèixer en una de les festes que vam fer el mes passat amb el traya, chino, tajs al "més volum" de riudarenes, vam estar xarrant bastanta estona, pobre pava... la tia es molt guapa i estava feta caldo( normal),la manera en la que ens vam coneixer va ser curios, ja estava xerrant amb algu i vaig acavar la frase amb un: la vida és dura, i al cap dd'uns segons noto que em piquen els pantalons i era ella, i em diu, que dices de que la vida es dura?, osties!! vaya plancha.. volia que el terra se'm tragues, despres vam estar molta estona charrant em va explicar lo del accident, que el seu novio l'havia deixat despres de quedar-se en la cadira, etc, que ara estava amb un altre, etc,etc,etc..
Era yo.  ;D. La vida es dura... me acuerdo aún... de eso y de arco iris. Dónde ha salido?
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #16 en: 13/04/05, 14:03:27 pm »

es veritat estava charrant amb tu.. ja veus em vaig quedar a quadros.. surt en un programna que fan setmanalment per TV3 que escolleixen a uns chavals perque es gravin ells mateixos en el seu dia a dia, reflexionant sobre temes i tal.. tornarà a sortir la setmana que vé.. la veritat es que el programa val molt la pena..

el arco iris... jajaajaj!!
Smoug
Desconectado

Sexo: Masculino De: BCN
Registro: 28-04-03

Email
« Responder #17 en: 13/04/05, 14:05:36 pm »

osti ptt ara que dius aixo del novio i demés, ja se qui es, també va al xque, no tenia ni idea de que habia sortit per la tele
Weßune
Desconectado

Sexo: Masculino De: por aqui y por allí
Registro: 06-03-03
Tararí que te ví


Email
« Responder #18 en: 13/04/05, 15:39:57 pm »

No se perquè em donava la sensació que algú o altre crearia aquest post, i ja que està creat diré un parell de coses al respecte q no volia dir.

Ala web del programa, hi ha una fitxa d'en Carlos que diu el següent:

Carlos
Sant Vicenç dels Horts.
Viu amb els seus pares i el seu germà.
Va deixar els estudis de molt jove i ara treballa en les obres del TGV. La seva joia és el cotxe: "mi pepino rojo, Ferrari".
Els seus amics formen "la peña del moco". Va cada dia al gimnàs i li agrada "Estopa" i, sobretot, la música màquina.
(...)

Aqui teniu el link: http://www.tvcatalunya.com/efectemirall/fitxa_carlos.html

Be, la meva reacció al llegir q li agrada la musica maquina i no escoltar cap cançó d'aquest estil quan sortia ell ala tv m'ha deixat trastornat. De les 3 o 4 vegades que va sortir parlant, de fons nomes s'escoltava progressiu i també al juan cruz amb el seu programa, pero RES de maquina.
Es un nano de 20 anyets i m'ha fet molta gracia que sortís ala tv un maquiner d'enganxina. De moment ha deixat el llistó ben baix amb la seva manera de parlar i d'actuar. De nou més catalogacions als maquiners de debó i es relaciona també la maquina i el tunning, cosa que no soporto.
Avera com destaca en el pròxim capítol, esperem q no es grabi amb video ala discoteca de torn fotent-se pastilles....

TiTa
Desconectado

Sexo: Femenino De: Hospitalet
Registro: 07-12-04
ITT por un Tubo y muxo Pajareo


Email
« Responder #19 en: 13/04/05, 16:01:42 pm »

anda q no m reí cn el loko d la moto xDDDDDD
menudo tonto el del coxe....verguenza m dió q mi padre me dijera q era d los mios x la musika :-\
DJ_PLeX0
Desconectado

Sexo: Masculino De: RUbi
Registro: 15-09-02

Email
« Responder #20 en: 13/04/05, 16:08:11 pm »

AL LORO MIRAR LAS WEBS PREFERIDAS DE ANA LA CHICA DE LA SILLA DE RUEDAS MUY WAPPA!! FLIPAA MAKINATION.COM LOLLL

http://www.tvcatalunya.com/efectemirall/fitxa_ana.html
Smoug
Desconectado

Sexo: Masculino De: BCN
Registro: 28-04-03

Email
« Responder #21 en: 13/04/05, 16:11:58 pm »

aibalaostia yo sabia ke iba al xque pero no esto

spam gratiiss xDD
DJ_PLeX0
Desconectado

Sexo: Masculino De: RUbi
Registro: 15-09-02

Email
« Responder #22 en: 13/04/05, 16:18:47 pm »

Seria wapo q nos escribiera algo, ANA ESTAMOS AKI XDD
CHARLi_82
Visitante


Email
« Responder #23 en: 13/04/05, 16:37:18 pm »

Anda que... el Carlos ese... vaya gualnais!
Weßune
Desconectado

Sexo: Masculino De: por aqui y por allí
Registro: 06-03-03
Tararí que te ví


Email
« Responder #24 en: 13/04/05, 16:48:28 pm »

AHORA MISMO EN TV3 DAN UN DEBATE SOBRE ESTE PROGRAMA, CRITICANDO, OBVIAMENTE, EL COMPORTAMIENTO DEL "MAQUINERO"....
DJToXiK
Desconectado

Sexo: Masculino De: Rubí (Barcelona)
Registro: 18-08-02
MAKINA 2 LIVE / MAKINA 4 LIFE



Email
« Responder #25 en: 13/04/05, 17:31:32 pm »

El programa lo vi y fue tremendo xDDDDD partidon con el señor del pepino xDD Y ahora vereis mi forma ESPECIÁ de sekarlo! Me voy pa la autopista, lo pongo a 150km/h y las gotas salen ke da gusto xDDD vaya tela j0asj0asj0saj0 me meaba de risa con mi padre viendo eso xd.

Lo de la chica pues es muy jodido.. la verdad, un tema serio.. pero si algo podemos hacer los que afortunadamente estamos bien es mejorarles la calidad de vida a la gente que por desgracia esta así, porque son gente NORMAL y porque eso nunca piensas que te pueda pasar, pero a mi mañana mismo me puede atropeyar un coche  :-\ quien sabe.
Animos Ana y a ver si nos hechas una firmika por aki  ;)
dj xuank
Desconectado

Sexo: Masculino De: BCN
Registro: 28-10-04

Email
« Responder #26 en: 13/04/05, 18:25:28 pm »

Eso, Ana, animate y echa una firmita,  ;) ;) ;)
revaivalero_dj
Visitante


Email
« Responder #27 en: 13/04/05, 18:27:03 pm »

Eso, Ana, animate y echa una firmita, ;) ;) ;)
fliu
Desconectado

Sexo: Masculino De: Sabadell
Registro: 19-08-02
Si alguna vez viajas en el tiempo, no toques nada


Email
« Responder #28 en: 13/04/05, 18:27:56 pm »

La verdad a mi me parecio un poco cinico el programa, por una parte la seriedad del accidente de la chica i al cabo de 5 segundos sale el del 206 haciendo el trompos, poniendose a 150 etc...(por no decir k creo k es el k tubo mas minutos en todo el programa debe de vender esta imagen) o el d la moto.Nse supongo k no iba en la direccion de concienciar a la gente pero hubiera podido servir con un testimonio de primera komo tenian.
Weßune
Desconectado

Sexo: Masculino De: por aqui y por allí
Registro: 06-03-03
Tararí que te ví


Email
« Responder #29 en: 13/04/05, 18:45:09 pm »

Está claro que el programa nos deja contrastar las diferentes personalidades de la juventud con este programa. Es una buena idea poner al notas de turno q se juega la vida y la de los demas con su pepino a 150 x la autovia y a la vez, a una persona que por culpa de alguien como ese, está en silla de ruedas.
Refleja claramente la visión de la juventud de hoy en dia, en todos sus aspectos. Aver si nos damos cuenta de más de una cosa...
Páginas: 1 [2] 3 4 5 ... 7   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |