oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1] 2   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: despres de pujar 7 anys i pico..ULTIM DIA(MEU)!!  (Leído 2241 veces)
PTT-future-

Email
« en: 20/03/05, 11:34:38 am »

Bueno familia, despres d'haver pujat al xque desde finals del 97 principis del 98.. aquest pròxim dissabte(remember), serà amb tota provabilitat la ultima vegada que hi puji.. les raons ja les sabeu moltes persones, marxo a viure a l'extranger, i tot i que algun dia tornaré, poden ser mesos, o mes temps, les vegades que baixi, que espero que siguin bastantes, no ho fare per sortir de festa al xque... per tant aquest dissabte serà l'ultim amb tota provabilitat... han estar 7 anyets.. pero sobretot m'emporto el record dels 2-3 primers, fins la redada de novembre.. han estat mooooltissimes sensacions, moltissima gent, i graaans desfassades, que nomes allà he fet... eren altres temps, altre musica i altre public.. i tot i que no marxo fins finals d'abril, principis de maig, em vull emportar un ultim bon record de la sala i sobretot de la musica, es per aixo que he escollit la remember per que sigui l'ultim dia... amb aquest post, l'unic que vull dir i aconseguir, es que molta gent que he perdut la pista i amb ui m'he fotut moooolts festivals allà, ens acompanyin en aquesta nit... sé que a la majoria de gent li suda el que faci o deixi de fer, i que aquest post és una tonteria, pero bueno, també volia despdir-me per aqui del xque, de la mateixa manera que ho faré el dia 26... serà especial i emotiu, sobretot pel que dic de que serà l'ultia vegada que trepitji un lloc que m'ha donat tantes sensacions i que fins fa relativament poc, era el meu referent de la festa! bueno, familia espero veure'us a tots i en especial als que ens vam cardar les primeres festetes allà!!! moreno, pau petit, traya, sangara, chineta, tajs,etc... gent que ja no el frequenta tant, pero que estic segur que li porta els mateixos records que jo... ens la veiem el dissabte!!
Julio, aquest dia ens fotrem una gran festa.. la que em tenies per deure!!!

El significat veritable del post, és agraïr a totes i cadascuna de les persones que en el seu moment han fet de les nits màgiques, desde a qui no coneixia pero desde que em va demanar un cigarro sempre que ens veiem a la pista ens abraçavem ( hi han molts casos), fins als amics que despres d'estar tota la setmana amb els problemes i mal de caps llogics de la feina, la familia, etc.. ens veiem ballant amb un somriure a la boca, o intentant canviar el mon amb un gotet de cubata al parking!! per tots, i en especial als qui em coneien, va dirigit el post.. GRACIES!!
·SaNDrA·

Registro: 04-10-04

Email
« Responder #1 en: 20/03/05, 12:36:31 pm »

Ptt, yo no te conozco mucho, ni he estado esos 7 años casi 8 viendote por el xque, ni he estado en tus pirmeras fiestas...Pero si que estube en la del viernes, y vi que eres buena gente, y estoi segura que te mereces lo  mejor y que todo te vaya muy bien por esas tierras lejanas.
Nos vemos en la remember :)
sasydj
Visitante

Email
« Responder #2 en: 20/03/05, 12:46:55 pm »

sort germa ;D
Dj_Dytu

ese kontrol ahi xddd +o(

Email
« Responder #3 en: 20/03/05, 13:36:10 pm »

Molta sort PTT!! Y espero q mai oblidis el finde, ni a cap de nosaltress!!
-Blaster-

Email
« Responder #4 en: 20/03/05, 15:04:56 pm »

ahi estaremos liandola ;D
Nen_Xque_2

Registro: 31-03-04
xque x la vena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Email
« Responder #5 en: 20/03/05, 16:09:55 pm »

k t valla bonito, no todos pensamos y criticamos como gorrinos que cuando les exas un caxo de carne cuando llevan sin comer un dia el trozo lo despedezan sin ton ni son, muxa suerte en esta nueva etapa, cuidate. makina forever.
SergiXque
Visitante

Email
« Responder #6 en: 20/03/05, 16:55:34 pm »

PTT akest dia no l'oblidaràs mai ;)

i recorda... FUTURE X SEMPRE
DjSirrow

Email
« Responder #7 en: 20/03/05, 17:11:50 pm »

Ptt Maku !!! Me sabe realmente mal pero veo muy dificil que pueda asistir a dicho evento, y de verdad que la ocasión lo merecería... Referente a tu retirada la comparo un poco con mis intenciones ( hace mucho que no subo, 6,7 meses ) y siempre digo que iré a mi "penultimo" xque, porque no quiero pensar en un último...

Sobre esa noche espero disrfutes como se merece la ocasión, y suene esa música que tanto te llena ( ponerle EDM's y demas Srs. Pastis y Buenri  ;) )

Y respecto a tu viaje, espero poder verte antes de tu marcha para poder despedirte como te mereces.

Como tu decias.... "comunió Future/Sirrow per sempre... " , ahora me quedo con " comunió Oriol/Victor per sempre! "

Cuida't cabronás.  :)
CHINO

Aprendizaje eterno

Email
« Responder #8 en: 20/03/05, 17:25:26 pm »

Weno Ptt...yo siempre k t pegas un discurso sobre este asunto, pues weno...me cuesta mucho k no se me humedezcan los ojos. En fin, para el resto de gente es uno más de tantos muchos k cuelga las botas, pero para mí k eres mi amigo pues no significa eso, significa k te tendré lejos.

Magnífico día has elegido para k t puedas llevar un recuerdo digno de la sala, aunke a mi me da k ese no será tu último día. Cuando t cultivas y creces con una cosa, es mu dificil un último adios.

En fin, ya divagaremos en otra ocasión...centremonos en tu despedida, k va a ser brutal cabronazo!!!

Pd: Joder, como pasa el tiempo.
Kampos

Registro: 14-03-05

Email
« Responder #9 en: 20/03/05, 17:31:18 pm »

jo per pàrt meva x diversos motius no podre ser al teu ultim dia de xquesia com ja saps xo espero q si a una d les ultimes festes de les bones, akesta setmana farem la cerveseta q t dec ;)

espero q t emportis un bon sabor d boca

dj junai
Visitante

Email
« Responder #10 en: 20/03/05, 20:35:07 pm »

ptt: no ho sabia que marxaves , be :( , deus tenir un motius ben convincents per marxar, sapigas que aqui set trobara a faltar , estic content de haverte conegut , ets una persona collunuda i amb un home amb qui es pot parlar de tot i tambe anar de festa . desde aqui una abraçada molt forta , cuidat molt .

post data: si trobom com pujar a la remember ja ens veurem , 1 abraçada cuidat nanu
GeNoCiDe

Email
« Responder #11 en: 21/03/05, 11:00:59 am »

Bueno jo et conec de molt poquet pero et considero una persona de puta mare!!! I gent com tu per desgracia poqueta avui dia, jo no podre anar aquet finde ja q aquesta setmana santa vaig a Zaragoza amb els colegues pero espero q disfrutis com temps enrere i espero q no sigi un adeu sino un fins aviat!!  ;)
PeTaO

Registro: 07-03-05
te estoy mirando

Email
« Responder #12 en: 21/03/05, 19:39:10 pm »

qu et e vaya bien  no te conosco pero bueno nen un xqyesiano es un xquesiano hasta la muerte    que tengas suerte y a liarlaaaaaaaa   
Torka

Leleleleleleeeee...

Email
« Responder #13 en: 21/03/05, 22:51:07 pm »

Bueno PTT, que decir que no te haya dicho ya? que es una putada que gente como tu se vaya, solo espero que vuelvas y nunca te olvides ni de la makina ni de nosotros, tus amigos. Espero que en tu futuro destino seas muy feliz.

Un Saludo tio, espero verte antes de tu viaje para despedirme de ti como te mereces  :-\.
zorro_killer

Registro: 10-08-04

Email
« Responder #14 en: 21/03/05, 23:09:01 pm »

loko no es ninguna tonterias lo qe as dicho todo lo contrario y espero qe vayas dodne te vayas qe todo te vaya mui vien loko jo no te conzoco eproe stare ai en la rimember laindo.
Páginas: [1] 2   Ir Arriba   Imprimir