|
 |
« en: 20/03/05, 11:34:38 am » |
|
Bueno familia, despres d'haver pujat al xque desde finals del 97 principis del 98.. aquest pròxim dissabte(remember), serà amb tota provabilitat la ultima vegada que hi puji.. les raons ja les sabeu moltes persones, marxo a viure a l'extranger, i tot i que algun dia tornaré, poden ser mesos, o mes temps, les vegades que baixi, que espero que siguin bastantes, no ho fare per sortir de festa al xque... per tant aquest dissabte serà l'ultim amb tota provabilitat... han estar 7 anyets.. pero sobretot m'emporto el record dels 2-3 primers, fins la redada de novembre.. han estat mooooltissimes sensacions, moltissima gent, i graaans desfassades, que nomes allà he fet... eren altres temps, altre musica i altre public.. i tot i que no marxo fins finals d'abril, principis de maig, em vull emportar un ultim bon record de la sala i sobretot de la musica, es per aixo que he escollit la remember per que sigui l'ultim dia... amb aquest post, l'unic que vull dir i aconseguir, es que molta gent que he perdut la pista i amb ui m'he fotut moooolts festivals allà, ens acompanyin en aquesta nit... sé que a la majoria de gent li suda el que faci o deixi de fer, i que aquest post és una tonteria, pero bueno, també volia despdir-me per aqui del xque, de la mateixa manera que ho faré el dia 26... serà especial i emotiu, sobretot pel que dic de que serà l'ultia vegada que trepitji un lloc que m'ha donat tantes sensacions i que fins fa relativament poc, era el meu referent de la festa! bueno, familia espero veure'us a tots i en especial als que ens vam cardar les primeres festetes allà!!! moreno, pau petit, traya, sangara, chineta, tajs,etc... gent que ja no el frequenta tant, pero que estic segur que li porta els mateixos records que jo... ens la veiem el dissabte!! Julio, aquest dia ens fotrem una gran festa.. la que em tenies per deure!!!
El significat veritable del post, és agraïr a totes i cadascuna de les persones que en el seu moment han fet de les nits màgiques, desde a qui no coneixia pero desde que em va demanar un cigarro sempre que ens veiem a la pista ens abraçavem ( hi han molts casos), fins als amics que despres d'estar tota la setmana amb els problemes i mal de caps llogics de la feina, la familia, etc.. ens veiem ballant amb un somriure a la boca, o intentant canviar el mon amb un gotet de cubata al parking!! per tots, i en especial als qui em coneien, va dirigit el post.. GRACIES!!
|