uooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooo la bomba este post . xdd veig que mo pasare pipa escrivinto. el unic que si ha acostat una mica ha sigut el shocker.
primer de tot , anem per parts , el hardstyle ja fa molt anys que es va crear , crec mes o menys que 10 anys aproximadament , no us puc en certesa qui va ser un dels primers temas que va ser considerats hardstyle .
una de les primeres coses que sha de saber de hardstyle es que la seva velociatat va de 140-145 , al xque el posen a 45 , no tots els temas es poden posar a 45 pero hi ha molts temas que posen al xque que si queden be a 45 .
parlar de hardstyle es com parlar de makina , hi ha molts tipus tb depen de la epoca i lloc geografica , no se si mexplico .
hi ha molts tipus de hardstyle . depen dela situacio geografica i epoca en el qual sha fet.
el hardstyle es va crear de holanda , i perque la gent ho entengui es una mecla entre techno , progresiu i hardcore , definiru aixo seria molt simple .
tornemi ...un tema hardstyle es un tema amb estructura i velocitat de progresiu , amb la contudencia del hardcore i amb bombos techno . ( ara com ho veieu )?
on es posa hardstyle ? a holanda, italia, anglaterra , alemania , polonia, russia, i usa ( zona chicago ) i tb a sud america , a aqui tb , a madrid tb sen posa una mica pero lent
nota musical: al xque al hardstyle es posa mes rapid per mesclarho amb makina o hypertrance.
nota actual: ara com ara el hartstyle es un estil molt massiu a holanda , italia i alemania , sobretot a holanda , la bombaa!!!
dj que posen hardstyle: zany, pavo ,luna, the prophet , dana , entre moltss daltres
primer de tot dir que es diferent escoltar hardstyle lent que rapid , tb que al hardstyle que arriba aqui no es tot el que hi ha , per mi com opinio personal el hardstyle mes wapo es holandes ( es gust personal ) , dir que ara com ara el hardstyle esta evolucionant ( clau de tot estil per sobreviure ) , cada dia es fan temas diferent amb sons nous wapos i sobretot originals i contudents .
preguntes del post .1,2,3 responda otra vez.
hi han temas melodics hardstyle ? si
el hardstyle es hardcore ? no , encara que hi ha tema que fan servir melodies , sintes i bombos dorigen hardstyle.
hi han tipus de hardstyle ? si , no es pot parlar de hardstyle en si mateix , en la meva opinio hi ha diferents vertens .
a) el hardstyle amb melodia trance --> hardtrance actual , en destaca el nou del blutonium boy
b) el hardstyle amb influencies house , en destaca el tema dj zany - house muzik
c) hardstyle amb influencia hardcore - > en destaca tema survior hardstyle i moltes bases italinas de la sigma.
d) hartdstyle amb influencia techno: una de les ultimes noves tendencia a sortirda , de denominada newstyle , entre els quals destaca temas " dana - back in time " i els ultimes de prophet i hardheadz
mes preguntes? ......
si si ....
el hardstyle sempre fan servir el mateix bombo? no... potser es la qualitat mes bona de hardstyle , el hardstyle bo , cada tema es diferent i te bombos i sons diferent i fins i tot bombos diferents amb el tema tema , una de les clau que ha fet que triumfi a tot europa.
pregunta esencial .
perque triumfa el hardstyle a europa ? perque es lent , contudent i wapo . a pasar de lo que podeu pensar en llegir aquestes lines , un tema a 140 o 150 tb pot ser molt contudent i wapo i potser es una de les claus de exit del hardstyle la velocitat lenta.
una altre clau es la contudencia , i arribats aquest punt us preguntareu un tema mes lent pot ser mes contudent ? si , tot resideix amb la contra , la famosa contra hardstyle o el denominat bass , per entendrens es "wongggggggggg" de un tema hardstyle , una contra que quan sona el tema lent es pot apreciar molt be i fins tot a 180 es pot apreciar . nomes cal recordar el dng ( hardstyle italian de la sigma ) o el jts bad yard (sigma hardstyle italia ) , una altre cosa que destacar el hardtyle ( del bon hardstyle es la originalitat a la hora de fer els tema , una de les coses que em vaig sorprendre al introduirime al mon de hardstyle va ser trobar temas amb dos bombos diferents , dos bombos ? aixo pot ser si si . potser una de les caracteristiques del hardstyle . una altre clau de la seva contudencia es el fet que ultims temas porten bombos i contras hardcore , nomes en certs moments dle tema donen un top de contudencia i elegancia molt wapo
hi ha hardstyle dolent ? si , i molt, com tots els estils massiu ( tal com ho es ara el hardstyle ) hi ha molts temes dolentes , jo el llegir molts missatges em sorprenc encara que el fons us entenc perque molt del hardstyle wapo no arriba aqui , es una llastima pero creieu si us dic que hi ha hardstyle molt i molt wapo i amb una qualitat de so impresionat , us podra agrada o no , pero hi ha temes nous de "scran trax" que son lo ultim amb so i masteritzacio i qualsevol persona que sabia de so em donara la rao .
no es pot parlar de hardstyle tant ala lleugera sense tenirne ni idea del tema ni tampoc dir les coses sense respecte ,perque cada persona te els seus gustos i sha den respectar
FESTIVAL HARSTYLE
jo el dia 27 de novembre vaig tenir la oportunitat de anar QLIMAX , festival hardstyle per excelencia , dir que va ser la bomba, un festival de 38.000 persones amb un so , llums espactacular i unas intros de djs que nomes veureles set posava tot de gallina , estem a anys llum familia , ni una puta baralla , tota de un bon rollo ( MIREUVOSL ELS VIDEOS DELA QDANCE )
pels interesats webs
www.q-dance.nles una web impresionant , us recomano que us hi passeu , i vegi tots els videos
ELS INTERESATS MIREU EL VIDEO DE INQNTROL , UN FESTIVAL QUE ES FARA EL DIA 19 DE MARÇ , AL QUAL JO ANIRE I SI ESTEU INTEREST EN VENIR MO DIU PEL PRIVI O PEL MSN , ( PRIMER MIREU AL VIDEO I DESPRES PARLEU )
www.id-t.com ( web de la idt , destanquen festival amb el black sensation.)
lo ultim amb hardstyle ?
ara com ara es fan molt de temas i cada cop mes pero per mi els 5 temas per mi ara com ara son els millor
dana - back in time
the beholder&balistic - boys interface
philip rochard feat nu-pulse - surviors of hardsytle
showtek - choruz (himmen impresionant )
tecnhoboy - raver rules ( the prophet remix )
AIXO ES TOT FAMILIA , PER AVUI JA NI HI HA PROU , XDD ESPEREU QUE US HAGIA ABURRIT MOLT
HARDSTYLEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEE CANYA CANYAAAAAA HARDSTYLEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEE
tema hardstyle que magrda del xque : beholder&balistic - hardbass extreme ( la bomba ) ( es hardstyle holandes amb melodia trance

el jack te rao , el hardsytle de aqui es molt dolent comparat amb el de foraaaaaaaa , hardstyleeeeeeeeeeeeee