oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 [2] 3 4 5   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: K es exactament el hardstyle¿?  (Leído 5681 veces)
--•[URI]•--
Tough ain't enough

Registro: 30-03-03
Let's go back!

Email
« Responder #15 en: 10/01/05, 15:28:30 pm »

Interessant missatge Junai.
tHe HaRdCoRiAn
Shut the fuck up

Registro: 15-01-04
Y ya!

Email
« Responder #16 en: 10/01/05, 16:45:21 pm »

Un mensaje instructivo y que x lo menos a mi me ha dejado claro que es realmente el hardstyle
|CoNCoR|

Registro: 26-09-03

Email
« Responder #17 en: 10/01/05, 17:26:47 pm »

dj isaac tmb produce hardstyle verdad? muxos ke ahora producen hardstyle antes hacian hardcore? eske lo escuchao un par d veces eso, ke dl hardcore se pasan al hardstyle (rollo evolucion) o algo asi :-\
a mi es un estilo, ke lo poko ke escuchao pos me mola, hay temas wapos cn muxo rollete ke se parecen muxisimo al progresivo 8)
tHe HaRdCoRiAn
Shut the fuck up

Registro: 15-01-04
Y ya!

Email
« Responder #18 en: 10/01/05, 18:57:10 pm »

dj isaac tmb produce hardstyle verdad? muxos ke ahora producen hardstyle antes hacian hardcore? eske lo escuchao un par d veces eso, ke dl hardcore se pasan al hardstyle (rollo evolucion) o algo asi :-\
a mi es un estilo, ke lo poko ke escuchao pos me mola, hay temas wapos cn muxo rollete ke se parecen muxisimo al progresivo 8)
No es que sea rollo evolucion del hardcore, xo si k, como bien ha dixo junai se ha puesto muy de moda x tierras holandesas, y a partir de ahi pues muxos se han subido al carro, como DJ Isaac(aunk creo k a este le va mas el rollo techno), Lady Dana, The Prophet, Neophyte(k incluso tiene un subsello harstyle en su sello Neophyte records), etc.
CaRlOs_

Registro: 24-08-04
síndrome pOcholO: incomunicación por la nieve..XD

Email
« Responder #19 en: 10/01/05, 19:07:32 pm »

mejOr definicOOOoNnN :o :o :o!!!! mOlt bOna junaiiiiiiiiiiiiii ejjeje eets l'amOoo  ;)...wnga pues eso es hardstyle  ;D ;D
»¤° oCeYeTa °¤«

Registro: 30-08-04
¤° 0ceyeta °¤

Email
« Responder #20 en: 10/01/05, 19:37:39 pm »

VaYa TeLa JuNaI cOmO Te Lo CuRRaS xDDDDDDDDD Me Lo e Leio TóH eH ,.... jajaja
Dj WeNdY
Visitante

Email
« Responder #21 en: 10/01/05, 19:46:32 pm »

uo0o0o0 se junaiii! km las clavat joasjoas xD inga pipol salu2  :-*
pd= la proxima vez intenta resumirlo mal xD esk toy un poko vaga tos dias
mastersystem
DJGwenso & Cyanno2 FAN

Registro: 03-06-03
The killer doooooooooll o nada jejeje

Email
« Responder #22 en: 10/01/05, 19:51:27 pm »

A mi el hardstyle a 140 no em convens gens, prefereixo jumper la veritat.
dj blade

Registro: 12-03-03
¡Música electrónica por la vena!!!!!

Email
« Responder #23 en: 10/01/05, 20:35:09 pm »

Le hardstyel es progressivo, lo q pasa q ahora se le llama así. Progressivo más duro sí, pero progressivo al fin y al cabo. Temas con el Incomig, Crazy q poní Ricardo en el Chasis antes eran progressivo, ahora son hardtsyle. Curisoso. Igual q hay diferentes vertientes de la makina, tb las hay del progressivo, y para mí, esta es la más dura.
Rayben
Visitante

Email
« Responder #24 en: 10/01/05, 20:38:10 pm »

Le hardstyel es progressivo, lo q pasa q ahora se le llama así. Progressivo más duro sí, pero progressivo al fin y al cabo. Temas con el Incomig, Crazy q poní Ricardo en el Chasis antes eran progressivo, ahora son hardtsyle. Curisoso. Igual q hay diferentes vertientes de la makina, tb las hay del progressivo, y para mí, esta es la más dura.

Hubo una epoka k se le denominaban a eso temas hard progressive sino me ekivoko...
YURIMA_

Registro: 18-07-03

Email
« Responder #25 en: 10/01/05, 21:25:18 pm »

pues le doy la razón al Chino, es lo más soso que he escuchado...en mi opinión cansa de bailar y todo..argg q se pase de moda ya en el xque xd, la nueva import esta..
Jack Overdose

the Overdose Experience

Email
« Responder #26 en: 11/01/05, 13:36:26 pm »

Bueno correcion el señor Zany de hous ahrdstyle na de na junaaaaaaaaai encar aque el titulo sea houze muzik nada que ver es ams quizas es el productor que mas tirando al hardcore esta(en sus sesiones a veces cae algun old school de hardcore yyy no olvidemos que era miembro de la mitica formacion de hardcore shadowland terrorists) lo que tiene tambien es que es muy ritmico
CooCo

Registro: 26-01-04

Email
« Responder #27 en: 11/01/05, 16:33:47 pm »

me bajao algunos temas de q ha puesto el junai y si los pones a 175 stan canelaa. Muy buena explikación  :) :)
PartyBoy

Registro: 20-04-04
DomingoSeEscribeCon"R"!!!!

Email
« Responder #28 en: 11/01/05, 17:05:26 pm »

Junai: Em sembla k ha kdat bastant clara la definició d hardstyle. Ningú ho hauria pogut definir millor!!  :) :D

Jo crec k el hardstyle k s'escolta aki en general no acaba d'agradar, ja k només arriven els desperdicis i la musica k no deu triumfar al seu país en comptes d la musica d qualitat d'aquest estil. És lògic x el simple fet k mai he escoltat en algun local d'aqui algun tema dels productors esmentats anteriorment.

També considero k el hardstyle és una barreja d diferents estils unificats en un d sol, i clar... tendirà a agradar a persones am gustos musicals amplis x el k fa en el terreny d les musikes electrònikes. El k pasa es k a la zona mediterrània, en general, molta gent té la tendència a estancarse en solament un o dos estils musicals electrònics, cosa k cap al nord d'Europa la mentalitat d la gent tendeix a ser més oberta x el k fa a la oferta d'estils. Crec k akest també és un factor k fa k el hardstyle no acabi d cuallar al sur d'Europa.

D fet, com ja han dit x aki, hi han molts temes del Chasis k posava el Ricardo (cap a la epoca 99-2001) i k ara es podrien considerar hardstyle, o sigui k no és nou. D fet, si no m'ekivoco, aquest estil hi estava present (en més o menys proporció) en els 3ultims recopilatoris d'aquesta mitica sala.

X cert, formacions més comercials com Brooklyn Bounce, Rocco i alguns temes d Warp Brothers i Scooter (d fa un parell d'anyets) es podrien considerar k son hardstyle?? o son progressives?? A veure si algu m'ho aclara, eh Mr. Hardstyle (Junai)?? :P ;)

X cert Junai, dóna la casualitat k cap al Març tinc previst un viatge a Holanda. Kuan et vegi ja es parlarà la cosa!!!! :) ;D A veure si tinc sort i em cuadren els dies, k ens fotrem un festival impressionant!!!! :D ;D
dj junai
Visitante

Email
« Responder #29 en: 14/01/05, 22:13:20 pm »

agrair les felicitacions de la gent per la meva explicacio , la veritat que mo vaig pasar pipa escrivinto

aclaracions.

dir que es molt diferent el hardstyle que posen aqui que el posen a holanda , italia o alemania .

mastersystem: al meu entendre , el hardstyle te molt mes contudencia i variat que el jumper , encara que alguns dj de holanda punxen un sub estil denominat jump que sembla un pel a jumper i al hardcore america .

dj blade: el hardprogressiu no existeix , es un nom que neix de ajuntar hard i progressive , pero la terminologia no existeix.
la veritat , que hi ha temas que estan entre la frontera entre progressiu i harstyle , pero si tescoltes temes hardstyle veuras que no son per res progressiu , hi ha molt diferencia.

yurima:en el xque posen al hardstyle a 45, i nomes posen bases i algun tema hardstyle amb melodia trance, el hardstyle de holanda es mes lent i molt mes de ballar i no te cansas de ballar.

cooco: sera per temes wapo de hardstyle que hi ha

jack: jaky jaky , aquesta era la trampa del text que nomes un expert en import podira saber , extreme basss xd

partyboy: jo el dia 19 de març anire a una festa que fan a holanda que posaran hardstyle i altres estils contudents

es diu inQntrol per mi es una pasada

sino www.q-dance.nl i mireu la intro de inqntrol (requereix adsl )

per mes info de hardstyle i el seu mon , al meu msn o privi xd

hardstyleeeeeeeeeeeeeeee eeeeeee canya canya
Páginas: 1 [2] 3 4 5   Ir Arriba   Imprimir