agrair les felicitacions de la gent per la meva explicacio , la veritat que mo vaig pasar pipa escrivinto
aclaracions.
dir que es molt diferent el hardstyle que posen aqui que el posen a holanda , italia o alemania .
mastersystem: al meu entendre , el hardstyle te molt mes contudencia i variat que el jumper , encara que alguns dj de holanda punxen un sub estil denominat jump que sembla un pel a jumper i al hardcore america .
dj blade: el hardprogressiu no existeix , es un nom que neix de ajuntar hard i progressive , pero la terminologia no existeix.
la veritat , que hi ha temas que estan entre la frontera entre progressiu i harstyle , pero si tescoltes temes hardstyle veuras que no son per res progressiu , hi ha molt diferencia.
yurima:en el xque posen al hardstyle a 45, i nomes posen bases i algun tema hardstyle amb melodia trance, el hardstyle de holanda es mes lent i molt mes de ballar i no te cansas de ballar.
cooco: sera per temes wapo de hardstyle que hi ha
jack: jaky jaky , aquesta era la trampa del text que nomes un expert en import podira saber , extreme basss xd
partyboy: jo el dia 19 de març anire a una festa que fan a holanda que posaran hardstyle i altres estils contudents
es diu inQntrol per mi es una pasada
sino
www.q-dance.nl i mireu la intro de inqntrol (requereix adsl )
per mes info de hardstyle i el seu mon , al meu msn o privi xd
hardstyleeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeee canya canya