makina 4life
Visitante
Email
|
 |
« Responder #90 en: 09/12/04, 19:56:34 pm » |
|
no pude ir y me kede cn las ganas man dicho q fue buenisimo aparte de kuando peto l ekipo.bpm si q no falto
|
|
|
eSa_Ninia
Registro: 27-10-03
BaLeaRiC SouND
Email
|
 |
« Responder #91 en: 09/12/04, 21:34:28 pm » |
|
la ninia felicidades loka,
asiasss x)))
|
|
|
|
 |
« Responder #92 en: 10/12/04, 09:42:03 am » |
|
arriva españa? arriva? huyyyyy!!! menudo fallo ortografico nen!!! 
Uala ya ves! Se escribe HARRIVA HESPAÑA
|
|
|
|
 |
« Responder #93 en: 10/12/04, 11:38:16 am » |
|
bueno, faré les meves valoracions, una miqueta tard, pero bueno... pos res, que la nit va ser algo surrealista i guapa, del tema musica els meus homnes de confiança ja n'han parlat, per tant ho deixaré... el tema mossos, pos que voleu que us digui per a mi li va donar un caire de morbo que em va fer recordar belles èpoques, entre la musiqueta i els mossos, semblava que haguèssim retrossedit 6 anyets, com diu el chineta la clau va ser el buenri, si senyor!! més cosetes, com no a part del buenri la millor clau és la gent amb qui anava, el tajs, el chineta, el grandíssim paella, i demes gent... recalcar que la nit va ser de mariscada!!jejejeje dos centollos que van jugar un paper clau a la nit...juas!! i no sé que a part de la remember del dixcontrol de fa dos anys, aquesta per a mi ha estat la millor, em va caure bronca del chineta per tirar un cubata al seu cotxe a la tornada..jejjejee, i ja està, ara tocarà un temps de descans perque la salud m'ho demana, per cert la nit la vaig començar amb crosses, pero el poder de matrix va fer que acaves la nit saltant i corrent pel parking amb les crosses guardades al cotxe... per cert per allà em vaig trobar el mumen79, i dir que és un malparit de putissima mare!!! hjejje APA SIAU!!
|
|
|
Dj Havoc
Registro: 21-09-04
Email
|
 |
« Responder #94 en: 10/12/04, 11:48:19 am » |
|
Fue la primera vez que iba y m lo pase de puta madre. El único conveniente la de gilipollas q buskban bullas, x ahi dentro. Y el buenri sobradissssimo. XQUE 4 EVER
|
|
|
Phunos
Registro: 18-11-03
Xquesiano soy, Xquesiano seré y Xquesiano moriré
Email
|
 |
« Responder #95 en: 10/12/04, 12:18:55 pm » |
|
e tardado casi 1 semana en contestar, pero no e encontrado tiempo antes, ns si servirá de algo mi opinión a estas alturas, pero yo la suelto...
fue un festival, a mi me impresionó muxo, los ultimos remembers no me lo abia pasado tan bien, pero con este fue genial, temas muy buenos, buenos recuerdos y buenas mezclas de nuestros 2 dioses...
la noxe se me "jodió" al saber lo ke abía fuera esperandonos, con la esperanza de ke se fueran pronto, pero con la duda de si se irían antes de ke cerrasen... yo tenia ke irme bastante antes de las 6 y llegué a pensar asta en salir y ke pasara lo ke tuviera ke pasar, menos mal ke a las 3 y piko se fueron y pudimos irnos trankilitos pa casa...
solo añadir a las personas ke salieron lesionadas, ke se mejoren pronto xDD
|
|
|
|
 |
« Responder #96 en: 10/12/04, 12:33:06 pm » |
|
bueno, faré les meves valoracions, una miqueta tard, pero bueno... pos res, que la nit va ser algo surrealista i guapa, del tema musica els meus homnes de confiança ja n'han parlat, per tant ho deixaré... el tema mossos, pos que voleu que us digui per a mi li va donar un caire de morbo que em va fer recordar belles èpoques, entre la musiqueta i els mossos, semblava que haguèssim retrossedit 6 anyets, com diu el chineta la clau va ser el buenri, si senyor!! més cosetes, com no a part del buenri la millor clau és la gent amb qui anava, el tajs, el chineta, el grandíssim paella, i demes gent... recalcar que la nit va ser de mariscada!!jejejeje dos centollos que van jugar un paper clau a la nit...juas!! i no sé que a part de la remember del dixcontrol de fa dos anys, aquesta per a mi ha estat la millor, em va caure bronca del chineta per tirar un cubata al seu cotxe a la tornada..jejjejee, i ja està, ara tocarà un temps de descans perque la salud m'ho demana, per cert la nit la vaig començar amb crosses, pero el poder de matrix va fer que acaves la nit saltant i corrent pel parking amb les crosses guardades al cotxe... per cert per allà em vaig trobar el mumen79, i dir que és un malparit de putissima mare!!! hjejje APA SIAU!!
un saludo PTT, todo un placer conocerte
|
|
|
|
 |
« Responder #97 en: 10/12/04, 13:30:18 pm » |
|
igualment nanu!!! ya te lo dije te perdiste la època future!!! juas!!!
|
|
|
|
 |
« Responder #98 en: 10/12/04, 13:31:52 pm » |
|
PTT l'amo, no s'ho passava be ni res
|
|
|
|
 |
« Responder #99 en: 10/12/04, 13:34:57 pm » |
|
PTT el cabron la que va liar el tio. Tornant a dins el Xque per fer vuere que em buscava quan ja estavem tots al cotxe.... joas
|
|
|
|
 |
« Responder #100 en: 10/12/04, 13:43:18 pm » |
|
osties siii!!!! jejejejejejeje.... no, en serio que el paella em va ditr que faltaves tu!! i jo, clar, vaig aprofitar.. jejej pobre chineta, tot rallat!!
|
|
|
SergiXque
Visitante
Email
|
 |
« Responder #101 en: 10/12/04, 16:06:06 pm » |
|
|
|
|
|
 |
« Responder #102 en: 10/12/04, 19:14:06 pm » |
|
Si si cuando lo conoci estaba a primera fila, botando, con cara de feliciano y lo veias y decias ¿Lisiado? Me han timado xd Como la lia
|
|
|
|
 |
« Responder #103 en: 10/12/04, 19:21:26 pm » |
|
bueno, veig que vaig ser l'espectacle de la nit.. i aixo que un es va fent gran i jo no rendeix el mateix... bueno, el 18 tornarem a escoltar el mikito, i també serà el retorn de Mr. Matrix ( que repeteixo que odio que m'ho diguin)... home per mi la imatge de la nit, va ser veure el meu millor amic paella, que va del rollo evolucionado i renegador de la maquiina amb la samarreta de la nau arremangada i botant com un cabron.. pel demes master card..
|
|
|
DJ BuLL
Registro: 24-01-04
Facebook: 
Sepi & Bull
Email
|
 |
« Responder #104 en: 10/12/04, 19:52:59 pm » |
|
Una noche fantástica despues de estar bastante tiempo (1 mes y pico que para mi es mucho); y es que los retornos siempre son especiales. Necesitaba estar dentro del puto xque y escuchar a esos dos locos chillar x el micro mientras meten mezcla tras otra. Nunca habría pensado que añoraria tanto un sitio y aqui en lleida me estoy dando cuenta de que cada finde que bajo al xque tengo que disfrutarlo al máximo porque cada finde es unico y distinto a los demas. Weno dejandonos de rodeos, gran noche, con grandes mezclas, y gran reencuentro con toa la peña makination que conozco que me alegro de que seais tantos y tan wenos. Lastima de la redada pero weno... tiene tela la cosa. Ale, pos asta el sabado que viene que aqui estare de nuevo! O sea mañna jeje. X cierto, saludos a todos los que vi y en especial a mi brother sepi y a la srita sandra
|
|
|
|