despres de un temps sense escriure per no tenir temps de escriure perque vaig de cul treballant, ara aprofiatare que tinc un dies i fare la cronica de lo que va passar.
cronica del 23-10-04
tot apuntava de que no tindria mitjans de com pujar al xque pero gracies el jack overdose que em va dir que montaven un bis una gent de calde i sanfe. doncs la nit va començar a st feliu de codines , bonica poblacio del valles oriental , al ben mig de no res i ple de nenes maques xddd. a si per on anavem .
dons al bus de la penya de caldes de muntbui i vaig trobar gent conegut, destacar la penya de caldes i el "ivan el terrible·" bon persona on les hagi i gran fiestero i en "cuni".el bus va sortir pasades les 11 desde sanfe ( no confunde sanfe de girona ). com que la cinta del bus no anava be ens vem quedar sense musiqueta , cosa que va anar fer tertulia i comentar la jugada. amb penes i treballs vem arribar a xque pasades les 1 .
com era un dia abans de una festa important i va haverhi poca cua ( cosa bona en la meva opinio ), destacar que cada cop fa mes fred , xddd ja veureu el desembre .
tot i que la cua no va ser gran , el xque estaba ple . per mi estaba lo just de gent per liarla i poder ballar ample ( jo cada cop que tenia una mica de espai l aprofitava per disfrutar tot pensant amb la setmana que be que de la gentada que hi haura no si cabra.)
entre que vaig entrar i la tertulia dle principi abans de entrar amb la penya sem fa fer les 2.
resum musical
a cabina : pastis i buenri
dj invitat : dj celtic
seguiment musical : 2 a 5.30 ( a estones a fora )
dons aixo que a fa partir de les va començar makina , makina actual , hartrance , hardstyle , bases acids i temes import (rollo bases hardprogressives o cantades rares ).
mescles que em van agradar especialment ;: shadow light + base ( la base no se quina hora pero era increible ), aixo va a missa.
a la cabina se anaven tornan pastis i buenri, a estones estavan el dos , fen una mescla cada u i estones estan sol 20 o 15 minuts . tant el nivell de mescla el vaig veure molt bo , casi tot el ratu a 3 plats i em moments a 4 plats. i quan a musica jo que voleu que us digui , jo vaig disfrutar com un nen petit ( destacar la gran quantitat de temes hardstyle que van posar, son la meva devucio )
pel que fa el ambient era bastant bo , expecte pels 4 que sempre sobren pero jo crec que aixo es inebitable en una discoteca de mes de 3000 persones . jo vaig poder ballar com em va donar les gana i havi prou espai per liarla i disfrutar al maxima de la musica que van posar .
saludar ala penya de blanes i ala penya de espolla que mo vaig passar molt be fent tertulia. com sempre la cirera de una gran nit. a mi personalment em va agradar molt el ratu que va estar e pastis sol, destacar les bases rares i les cantades i les mescles mes que wapes.
nota personal: jo pels noms dels temes soc molt dolent llastima que en shocker no pujes

, sino ens fa un resum com deu mana de musica . com sol trobar a faltar al xque, almenys per part meva.
a veure familia, aixo no pot ser , sempre igual, es un peix que es mosega la cua , son 4 hores per posar musica , sempre lo mateix , si posen mes dallo , mes de lo altre , que si no posen allo . 4 son hores i hi ha mes , si posen mes de una cosa i tenen que deixar de posar de la altre. jo estic amb al " xquesiano23 " a veure si molts usuaris que nomes es dedican a fotre maranya , ja podrien a pendre d' ell.
familia , si no us agrada al xque , doncs no aneu , vosaltres us ho perdeu perque jo el dia 23 mo vaig pasar molt be, tant a festival en general com a musica i personal. jo que voleu que us digui ? xd
jo tinc la sort de anar cada cap de setmana i feia 2 mesos que no mo passava tant , potser era perque feia 3 setmanes que no pujava , i ja tenia mono ( ni que fos una droga )
al xque va sonar musica i la gent la va liar motl , era habitual veure la pista plena i la penya liantla molt fins i tot al final de tot.
en resum festivalllllllllll wapoooooooooooooooooooo, un dia digne per pujar i estar a pista liantla amb la penya coneguda del makination que era molta
saludos: jack overdose, la penya de caldes i sanfe, ivan el terrible , cuni, clark, roser, sergi xque, xquesiano 23 , isa , patty , ana , el meu net, en paskis , la penya de blanes, la penya d'espolla, el amic carri.
desde aqui felicitar el tarantula i en gavilan que era el seu cumple. i com no en pastis i a la raquel , felicitats , teniu el millor regal que una persona pot tenir , 1 abraçada!
nota matinal: un servidor va acabar a casa del ivan el terrible ( megacasa ) punxant al seu soterrani , amb mes penya , i aixo es tot familia , 1 abraçada molt forta
consell semanal: jo quan vaig de festa intento passarmo be i disfrutar de la musica , de la gent i ser feliç , la gent que es deixi el prejudicios i el mal rollo a casa .
1 abraçada a tots , ens veiem el dia 30 al xque
EL DIA 30 PORTARE SAMARRETES
agraimentts: aigua viladrau , pastis i buenri, el conductor del bus de sanfe , jack overdose, al cafe i a la cafeina.
*************************************************************************************************
valoracio dia 23 segona part i ultima sequela .
destacar la sesio de dj celtic. impresionant. es la paraula.
tot i el nervis del principi, logic perque la cabina dle xque es algu sagrat i mitic i un realment no es concient del nervis que te un quan aixeca al cap i veu tota la pista liantla , et tremola la ma aixi de simple.
la sesio del celtic va ser a 3 plats , casi tot el ratu, amb bases hardtyle , import, cantades , hardtrance i mescles originals,i makina de la wapa.
a la pista la va liar moltisim i el public va respondre molt . destacar la penya que venia amb ell , tots amb la samarreta amb la seva foto.
per mi un dels millors dj promo dels que vist