oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Valoraciones deste finD 23-10-04  (Leído 9546 veces)
Dj Shocker
Visitante

Email
« Responder #90 en: 26/10/04, 18:20:09 pm »

Y el raul lokura que partió la pista en 2 el tema y tambien el yellow planet, la del sety, muchos mas ponen de makina como en otros laos lo que cambia que enel xque en vez de hardcore se usan otros estilos para combinarla.Ademas por mi si metieran improt toda la noche mejor xq de makina actual en mi opinion se salvan bien pocos.

Menos mal q alguien q estuvo puede confirmarlo xD si q ponen makina, aunke como dice el jack, substituiria muxos d estos temas por algo mas d import.
[[23]]

Registro: 11-06-03
¡¡¡AqUeLLoS MaRaViLLoSoS AñOs!!!

Email
« Responder #91 en: 26/10/04, 18:28:07 pm »

Otra vez liaos pa variar, que si ponen esto que si lo dejan de poner, que esta discoteca es hardcorera, que esta es de musica de feria,... Haber gente, el xque a cambiao muxo, pero x favor, a cambiado como todas las discotecas del pais, pero claro siempre nos tenemos que meter con la misma; hay muxa gente que ha dejado de ir al xque, pero x eso no la critica, igual pasa con el pont o con tantas otras, que pasa que el pont no ha cambiado??? Yo creo que tambien, y como dice alguien x aki, el pont lo que utiliza es el hardcore para mezclar muxos temas, y el xque pues utiliza otros sonidos, tanto rollito import, hardtrance, hardstyle,... algun que otro tema de feria eso si es verdad.
Pero tampoco se puede decir que no suene makineta, la verdad que muxas veces es mejor que no suene, porque makina de calidad queda poca, aunque ahora se lo estan currando muxo mas, (sasy, t-ty, stripped, etc), yo personalmente voy cada finde, y ay muxa gente fiel a la santa kasa, y no es sectarismo ni nada de eso, es porque es en el sitio que mejor nos lo pasamos. Si no os gusta este tipo de musica, pues ya sabeis... Si pensais que el pont es mejor, o el kontrol, la gente es libre, nadie os dice que vengais, cada uno donde le de la gana.

Y bueno cambiando de tema, sobretodo un tema muy grave, que yo me he enterado tambien x aki, es lo que le paso al LUIS, madremia es lo que mas odio me da del xque, eso cuatro hijos de puta, y sobretodo, estos "seguretas", lo pongo entre comillas porque no puedo ni decir que son seguridad. Madremia, encima al Luis, que viene casi cada finde pa pegarse la fiesta con todos nosotros, y es de los pocos que crea un buenrrollo que te cagas, y mira lo que le pasa, encima, la seguridad le trata como si fuera un perro, donde vamos a llegar con esta gente x dioss!!!!! LUIS solo decirte que muxos animos y que siento muxisimo lo que te ha pasao; nosotros todavia no emos tenido una movida parecida pero, cada noxe alguna cosa nos pasa con los "seguridad" SE DEDICAN A OTRAS COSAS EN VEZ DE CUIDAR A LA GENTE QUE SOLO VA A PEGARSE LA FIESTA!!!! CADA DIA ES PEOR  >:( >:(.

Bueno para acabar solo FELICITAR al PASTIS y a la RAQUEL, x el futuro PASTISSSS!!! que pronto llegaraaa  :o :o :o

Y Saludar a toa la gente que nos vemos cada finde alli y que nos pegamos caxo de km para pegarnos el festival y no para joder a los demas, en especial a la PATRI y al CRISTIAN, que volvieron a pisar el xqueee  :P :P

dj junai
Visitante

Email
« Responder #92 en: 26/10/04, 21:37:42 pm »

despres de un temps sense escriure per no tenir temps de escriure perque vaig de cul treballant, ara aprofiatare que tinc un dies i fare la cronica de lo que va passar.

cronica del 23-10-04

tot apuntava de que no tindria mitjans de com pujar al xque pero gracies el jack overdose que em va dir que montaven un bis una gent de calde i sanfe. doncs la nit va començar a st feliu de codines , bonica poblacio del valles oriental , al ben mig de no res i ple de nenes maques xddd. a si per on anavem .

dons al bus de la penya de caldes de muntbui i vaig trobar gent conegut, destacar la penya de caldes i el "ivan el terrible·" bon persona on les hagi i gran fiestero i en "cuni".el bus va sortir pasades les 11 desde sanfe ( no confunde sanfe de girona ). com que la cinta del bus no anava be ens vem quedar sense musiqueta , cosa que va anar fer tertulia i comentar la jugada. amb penes i treballs vem arribar a xque pasades les 1 .

com era un dia abans de una festa important i va haverhi poca cua ( cosa bona en la meva opinio ), destacar que cada cop fa mes fred , xddd ja veureu el desembre .

tot i que la cua no va ser gran , el xque estaba ple . per mi estaba lo just de gent per liarla i poder ballar ample ( jo cada cop que tenia una mica de espai l aprofitava per disfrutar tot pensant amb la setmana que be que de la gentada que hi haura no si cabra.)

entre que vaig entrar i la tertulia dle principi abans de entrar amb la penya sem fa fer les 2. 

resum musical

a cabina : pastis i buenri

dj invitat : dj celtic

seguiment musical : 2  a 5.30 ( a estones a fora )

dons aixo que a fa partir de les va començar makina , makina actual , hartrance , hardstyle , bases acids i temes import (rollo bases hardprogressives o cantades rares ).

mescles que em van agradar especialment ;: shadow light + base ( la base no se quina hora pero era increible ), aixo va a missa.

a la cabina se anaven tornan pastis i buenri, a estones estavan el dos , fen una mescla cada u i estones estan sol 20 o 15 minuts .  tant el nivell de mescla el vaig veure molt bo , casi tot el ratu a 3 plats i em moments a 4 plats. i quan a musica jo que voleu que us digui , jo vaig disfrutar com un nen petit ( destacar la gran quantitat de temes hardstyle que van posar, son la meva devucio )

pel que fa el ambient era bastant bo , expecte pels 4 que sempre sobren pero jo crec que aixo es inebitable en una discoteca de mes de 3000 persones . jo vaig poder ballar com em va donar les gana i havi prou espai per liarla i disfrutar al maxima de la musica que van posar .

saludar ala penya de blanes i ala penya de espolla que mo vaig passar molt be fent tertulia. com sempre la cirera de una gran nit. a mi personalment em va agradar molt el ratu que va estar e pastis sol, destacar les bases rares i les cantades i les mescles mes que wapes.

nota personal: jo pels noms dels temes soc molt dolent llastima que en shocker no pujes :( , sino ens fa un resum com deu mana de musica . com sol trobar a faltar al xque, almenys per part meva.

a veure familia, aixo no pot ser , sempre igual, es un peix que es mosega la cua , son 4 hores per posar musica , sempre lo mateix , si posen mes dallo , mes de lo altre , que si no posen allo . 4 son hores i hi ha mes , si posen mes de una cosa i tenen que deixar de posar de la altre. jo estic amb al " xquesiano23 " a veure si molts usuaris que nomes es dedican a fotre maranya , ja podrien a pendre d' ell.

familia , si no us agrada al xque , doncs no aneu , vosaltres us ho perdeu perque jo el dia 23 mo vaig pasar molt be, tant a festival en general com a musica i personal. jo que voleu que us digui ? xd 

jo tinc la sort de anar cada cap de setmana i feia 2 mesos que no mo passava tant , potser era perque feia 3 setmanes que no pujava , i ja tenia mono ( ni que fos una droga )

al xque va sonar musica i la gent la va liar motl , era habitual veure la pista plena i la penya liantla molt fins i tot al final de tot.

en resum festivalllllllllll wapoooooooooooooooooooo, un dia digne per pujar i estar a pista liantla amb la penya coneguda del makination que era molta

saludos: jack overdose, la penya de caldes i sanfe, ivan el terrible , cuni, clark, roser, sergi xque, xquesiano 23 , isa , patty , ana , el meu net, en paskis , la penya de blanes, la penya d'espolla, el amic carri.

desde aqui felicitar el tarantula i en gavilan que era el seu cumple. i com no en pastis i a la raquel , felicitats , teniu el millor regal que una persona pot tenir , 1 abraçada!

nota matinal: un servidor va acabar a casa del ivan el terrible ( megacasa ) punxant al seu soterrani , amb mes penya , i aixo es tot familia , 1 abraçada molt forta

consell semanal: jo quan vaig de festa intento passarmo be i disfrutar de la musica , de la gent i ser feliç , la gent que es deixi el prejudicios i el mal rollo a casa .

1 abraçada a tots , ens veiem el dia 30 al xque

EL DIA 30 PORTARE SAMARRETES

agraimentts: aigua viladrau , pastis i buenri, el conductor del bus de sanfe , jack overdose, al cafe i a la cafeina.

*************************************************************************************************

valoracio dia 23 segona part i ultima sequela .

destacar la sesio de dj celtic. impresionant. es la paraula.

tot i el nervis del principi, logic perque la cabina dle xque es algu sagrat i mitic i un realment no es concient del nervis que te un quan aixeca al cap i veu tota la pista liantla , et tremola la ma aixi de simple.

la sesio del celtic va ser a 3 plats , casi tot el ratu, amb bases hardtyle , import, cantades , hardtrance i mescles originals,i makina de la wapa.

a la pista la va liar moltisim i el public va respondre molt . destacar la penya que venia amb ell , tots amb la samarreta amb la seva foto.

per mi un dels millors dj promo dels que vist
KLoNdEr

Registro: 20-09-04
aNGeL oN MY SHouLDeR, DViL iN MY HeArT

Email
« Responder #93 en: 26/10/04, 21:47:40 pm »

Ok, callaremos y seguiremos pensando que el XQUE continua siendo una carpa makinera  :-X
^[PaTTy]^

Registro: 12-08-03

Email
« Responder #94 en: 26/10/04, 22:16:16 pm »

weno weno... ke deciR de este sbd? todo apuntaba a ke seria una noche de puta madre... y weno lo fué, peRo solo al 50% jajajajaja eso si, me reí como nunca kreO xDDDD llegamoS la YuYu, la iSa y yo al xque a las 11:15 ya to moráS despues de una cena como di0s manDa y llena de loKOS xDDD y la estuvimos liando un poKO poR el parkiNG y hacienDo amig0s jajaja lueGo entré y mu waY... hicimoS la ruta xquesiaNa poR laS baRRaS y wenO acabamoS bastante finaS xDDDDDDDDDDDDDDD me regaLé con el jumpeR y pa la recta final como nadie se imagina y wenO entRe medio hubO un pekeÑo parenTeSi de unaS 3 horas o aSí ke kieneS estuvisteis ya visteiS el pk xDDDD peRo weno ke un dia por ti otro por mi tonti  :-*

saludar a todos los ke fuisteiS ke sois lo mejoR nen komo me llego a reir ahi en el botelloN con vosotrosSSS madRe!! y en especial a miS niniaS YuYu, iSa y la Bruji ke vinoOOO ueeee os kieRo o maSSSSS  :-* peRo ke sepais ke sois unaS putaS moraDaS xDDDD jajaja tb saluDaR a l@s camarer@s ke son la bomba xDD, a laS makaS de la tienDa, al pinxoS, garret, 23, sergixque ke ya tengo pegaTa ueeee, cooco tailoviu primo, mar, bepo como siempre asias por to, ingrid cuñii :-*, javi "cu", deivid, perik, neno, loLo  :-* y weno a loS ke me deje ke soiS muchoSSSSSSSS y oS keRo = peRo mi memoRia faia ara mismo xDDD

P.D. xquesiana4ever tokaya miaaaaa jooooo ke no te viiiiiii  :'( pero ya te contaré el pk, te kierOOOOO xDDD

P.D.2 asiaS al PASTIS por dedikaRme una cancioNn ^^ kreO ke pal final de la noche ya xDD  :-*

P.D.3. destacaR lo loka keSta la peÑa al saliR y la ke liamoS ahí con el buenRi a laS 7 o maS de la mñn xDDDDDD
Pons

Email
« Responder #95 en: 26/10/04, 22:31:16 pm »

Ke va junai , tots no , els ke vam vindre amb DJ CELTIC erem molt mes , pero no hi havien samarretes per tots.......  >:(
--•[URI]•--
Tough ain't enough

Registro: 30-03-03
Let's go back!

Email
« Responder #96 en: 26/10/04, 22:54:27 pm »

pel que fa el ambient era bastant bo , expecte pels 4 que sempre sobren pero jo crec que aixo es inebitable en una discoteca de mes de 3000 persones . jo vaig poder ballar com em va donar les gana i havi prou espai per liarla i disfrutar al maxima de la musica que van posar .
Permetem que possi en dubte que sigui o deixi de ser inevitable el fet de que sempre hi hagi 4 que sobrin, segur que hi ha molts camins per evitar la seva presencia, una altra cosa es que es faci tot el possible. Aixo es farà quan passi algo greu de veritat, i tant de bo mai passi perque algú hi possi remei.

Per cert, trobava a faltar les teves croniques.
TAJS
Visitante

Email
« Responder #97 en: 26/10/04, 23:03:45 pm »

junai, com es que mai li trobes pegues al xque? que et donen de menjar o que? es que em fa molta gracia tio
^mendi^^
Visitante

Email
« Responder #98 en: 26/10/04, 23:19:20 pm »

junai, com es que mai li trobes pegues al xque? que et donen de menjar o que? es que em fa molta gracia tio

ombre yo personalmente cuando a mi me gustava,las pegas no se las ves,mmmm si t gusta la musica todo lo k ponen y estas deputa madre,x cojones tienes k ver una pega? yo creo k no hace falta CREARLAS ....

yo desgraciadamente las veo y muxisimas dmasiados,ojala lo viera todo como el
TAJS
Visitante

Email
« Responder #99 en: 26/10/04, 23:21:02 pm »

a ver mendi, no era para entrar en polemica. Pero en esta vida no lo puedes ver todo de color de rosa, flower power y tal.
^[PaTTy]^

Email
« Responder #100 en: 26/10/04, 23:34:51 pm »

ombre yo personalmente cuando a mi me gustava,las pegas no se las ves,mmmm si t gusta la musica todo lo k ponen y estas deputa madre,x cojones tienes k ver una pega? yo creo k no hace falta CREARLAS ....

yo desgraciadamente las veo y muxisimas dmasiados,ojala lo viera todo como el

tete nen pero a ti es ke ta molao el xque y ta dejao de molar en el mismo mes pajaro xD  :-*
Dj_KampOS
R A V E

Registro: 01-09-02

Email
« Responder #101 en: 26/10/04, 23:45:38 pm »

mendi tu lo q eres un tokakojones no hay mas  ;D
Dany.R

Email
« Responder #102 en: 26/10/04, 23:59:45 pm »

a ver mendi, no era para entrar en polemica. Pero en esta vida no lo puedes ver todo de color de rosa, flower power y tal.
cuando estas de fiesta porque no?

hay gente que sale a desconectar
Smoug

Registro: 28-04-03

Email
« Responder #103 en: 27/10/04, 00:42:29 am »

unos solo ven las cosas buenas, otros solo ven las malas, hay ke buskar un punto intermedio xD
^[PaTTy]^

Email
« Responder #104 en: 27/10/04, 01:09:30 am »

cuando estas de fiesta porque no?

hay gente que sale a desconectar

dani.R 4 presindent !!!! esposooOO xD
Páginas: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10   Ir Arriba   Imprimir