Sense cap dubte, nit x no oblidar al xque, tant x lo bó com x lo dolent.

La part bona??
Primer d tot, destacar la pezado selecció remember del principi, am molta canya x no parar d botar en tot moment (la bomba!!). La veritat es k s'agraeix i dona gust escoltar akest mini-homenatge al record kuan es presenten grans ocasions a la Santa Casa.
Una altra cosa a destacar va ser la pantalla. No sé si algú s'hi haurà fixat (i sé k no és 1element a tenir molt en compte), xò les imatges eren d pell d gallina:Buenri amb cabell, fotos P&B llegendàries, portades d singles, flyers k fan història... en definitiva, les millors imatges k he vist mai a la pantalla del xque

.
Després am el pedazo musicón, suada del 1000 liant-la tot el rato en pista!!!! Impressionant!!!! I es k va ser 1sessió molt bona i ekilibrada musicalment, ja k es pot dir k la selecció va ser 50% entre comercial i no tan comercial. Concretament, crec k es 1 d les vegades en k ha sonat menys comercial ultimament al xque. I es k et kedes sense paraules al escoltar temes com "La línea d la vida"!!!! Tot 1detallàs!!!!I el final amb el "Devil came to me"... impressionant!!!! Pista del revès!!!!:o

1altra cosa k crida la atenció es el gust k dona veure al Sr.Pastis super motivadíssim. Es nota k akest home està renovat i k encara ens keden unes kuanes festes pendents am ell

.
La part dolenta??
Per desgràcia hi han coses k mai canviaràn i k ja comencen a ser habituals a la Santa Casa. Es nota k hi ha penya k va massa passada d voltes (o k simplement va a liarla) k es comporta com 1animal sense domesticar. Sincerament, l'ambient del dissabte no em va acabar d'agradar, i això k moltes bulles tampoc vaig veure, però x el k diu la gent x aki... no m'estranya k n'hi haguessin unes quantes.
Només en veure el teu entorn ja pots comprovar k l'ambient no és del tot favorable: uns kuants monos empenyant i obrint forats entre la penya xq puguin ballar del pal, uns altres k et miren malament... en fi... xikiparks fent d les seves: 1raça k tant d bó desaparegui d'1vegada

.
És trist k en Pastis tingui k advertir x micro k la gent es comporti i k la pista és d tots... xò k hi farem!! Em sembla k arribat a akest punt, ja està tot dit i no hi ha res k ningú sàpiga. Xq donar + voltes al tema??
X cert, algú sap k va passar a la sortida?? Mentre estava colapsat d gent x sortir al carrer, es va tenir k obrir espai xq passés 1grupet (entre ells la Rakel, dona dn Pastis) k portava 1noia k semblava inconscient. No sé si li havia pillat 1xungo o algo raro.
Referent al tema samarretes, només dir k no me l'esperava tan xunga. És lletga però es pot posar. Almenys li podien haver posat algun logo del xque o el xupete Buenri. 1mica sosa en akest aspecte. També és t k reconèixer k no n'hi han 3000 (això es k diuen), així k en casos d'akests ja se sap: els primers sempre pillen!!!!

.
Tot i això, els factors negatius k es donen a la Santa Casa no impedeixen d marcar-te el festival d la vida. X moltes coses inevitables i dolentes k hi puguin existir al xque, no es pot comparar am tota la part bona, k la veritat, compensa i supera sobradament tot el mal k fan alguns indesitjables.
X últim, saludar a tota la gent k vaig veure i k vaig conèixer: Junai, Shocker i el seu colega (d res, home!!

), Nene&Yurima, Sasy i al seu colega peladet k no me'n recordo com es diu

, Krlos, Raul lokura, SdSD, penya d Vilassar (David, Meli, etc...), penya d'Albons, bufff... i no me'n recordo d més gent!!!! Als ki no hagi dit keden tots saludats!!!!

Pd: Cita d la nit k tardaré en oblidar: "Para k vean vuestros padres lo bien en k invertïs el dinero" by Pastis, mentre es grabava am la càmera.
FELICITATS CALVETEEEEEEE!!!! A MÉS D PASTILLES, TAMBÉ TENIM XUPETE X MOLTS ANYS!!!!!!