Bé familia, com potser alguns de vosaltres ja sabeu, aquest divendres passat 30-VII-04, el FUTURE va haver de tancar les portes, degut a reiterades queixes dels veïns que no saben diferenciar els problemes intrínsecs d'un barri de barcelona amb els clients d'una discoteca, vam tenir una important recollida de firmes perque es tanques el local, ja que ultimament frecuentaven pels voltants del local, algun grup de " gamberretes del barri" i els veïns deien que éren clients del FUTURE, També ens em vists sotmesos a inspeccions de la policia ( en la qual es van anar amb la cua entre cames, al comprovar que al FUTURE no hi havia res del que els veïns asseguraven que hi havia, tipic, drogues i chusma..), pero no sé que passa en el moment actual de la ciutat comptal i en el " nostre" ajuntament, que estan fent una escombrada general de locals, pubs, discoteques( vam estar parlant amb la urbana) i ens van assegurar que son moltíssims els bars i discos que estan tancant sota la presió de l'ajuntament que encara busca excuses exteriors per justificar fracassos com els del fòrum, diuen que la gent no va als espectacles de nit i tal degut a que la gent surt de bars.. i que esperen amb el timo que han muntat?...solució: ens carguem la competència i ens assegurem clients.. aixi funciona el poder..
La veritat familia és que encara no m'havia vingut avall amb el tancament del FUTURE pero ara en aquests moments, estic a l'ordenador del cyber, i s'he m'està fent molt dificil poder contenir les emocions, son tants bons records..merda!!! estic escoltant pel walkman una sessió i està sonant un dels himnes del future," venerdi" ( em sembla que es diu aixi...).. joder.. jejej i el chino tot borratxu parlant pel micro( bueno no parlem de discursos pel micro que jo em porto la palma, de pajareos, lapsus, refrènies espirituals, jejej..aixx ptt...)
Ja sabem que la nostra politica de no fer publicitat, i de riguros control d'acces a la sala, no ha estat molt ben rebuda per tothom, pero creiem que em fet una bona feina, ja que em estat quasi dos anys donant canya a la merda de comercialitat barcelonanita, PUTA PACHANGA, MERDA DE HOUSE, i demes porqueries que ens omplen els timpans per vía anal i ens obstrueixen el cervell, llogicament a aquests locals no els hi pasarà mai res, clar com que no fan punchi, punchi... és una llàstima, que encara estiguem arrossegant una mala fama de drogadictes i gamberros, quan presisament és en aquests altres llocs a on es concentren la majoria de estrupefacients que corren per aquests mons de déu!!, pero bé, tampoc vull que la rabia i impotència que sento en aquest moment, m'aparti del missatge d'aquest post, i convertir-lo en una crítica musico/politica...
doncs aixo han estat quasi dos anys defençant els sons electrònic més contundents i NOcomercials, passant pel trance, psico trance, progressiu, i sobretot i del que ens sentim més orgullosos d'hver estat els capdavanters del resugiment del HARDTRANCE, i makina de CALITAT i d'haver tret una bena dels ulls a algun que altre Dj's un pèl adormit... i és aqui a on em vull centrar, en els nostres divendres.. les D.D.( divendres durs)... Podria omplir pàgines i pàgines parlant d'anecdotes, Dj's que han passat per la sala, grandíssima promoció de DJ's amateurs que hem fet( de fet era l'objectiu del local, donar oportunitats..), pero aixo ho deixo per vosaltres.. perque sincerament, la emoció d'aquests moments de despedida em fan quasi imposible poder seguint escrivint, a part perdria tota l'objectivitat.. el que si que vull fer i per damunt de tot és agraïr als 4 Dj's i millors persones que han capitenejat la nostra cabina:
- MIKITO: Gran Dj, creador junt a Voltio de la nova concepció d'entrendre la musica contundent fusionant estils trance/HARDTRANCE/ i makina de la millor collita, d'una manera esbojarrada, divertida, pero molt seria a la vegada.. en tres lletres ITT.. gràcies miquel!!
- VOLTIO: jeje, que dir d'aquest noi.. pos res que no sapiguem.. un geni, té un dó especial per entendre la musica, es com els grans pintors, que sap plasmar el que li passa pel cap a traves dels plats... gràcies hector!!
A VOSALTRES DOS, EN SERIO QUE US ESTIC MOLT AGRAÏT PER HAVER COMPARTIT CABINA AMB NOSALTRES DESITJO DE TOT COR QUE LES COSES US VAGIN DE PUTA MARE QUE PORTEU EL SEGELL ITT EL MES AMUNT POSIBLE, I ESTIC MOLT ORGULLOS D'HAVER POGUT POSAR UN GRÀ DE SORRA( ENCARA QUE SIGUI PETIT) A LA PROMOCIÓ I DIVULGACIÓ DE LA ITT!!! GRÀCIES!! NO US OBLIDARÉ MAI, I ESPERO QUE EN UN FUTUR NO MOLT LLUNYA POGUEM TORNAR A ENTRELLAÇAR LLAÇOS I FER GRANS FESTIVALS, QUAN LA COSA ES REFREDI( JA M'ENTENEU..)
- CHINO & TAJS: Els poso junts, i té una explicació.. son dos persones que m'han cal·lat molt fondo, molt, en serio.. i en aquests moments l'emoció no em deixa escriure res.. ho sento..buff,

impresionant les sessions que s'han marcat i la sel·lecció musical excisita, la contundència del Tajs, l'elegància del chino... pero sobretot la seva amistat, gràcies!! sé, que porteu el FUTURE tatuat a l'anima com jo... mercy Agapito(juaajuaa aqui té fotut!!) i Albert..
Per ultim, recordar els millors, VOSALTRES!! Els clients que ens heu seguit, que heu tingut un comportament extraodinari, la veritat es que em creat un GRANDÍSSIM grup d'aficionats a la bona musiqueta, i que som tots grans persones, i que ens ho sabem passar de puta mare...aquesta era la gràcia del FUTURE, poqueta gent rollo clandestí i molt bon rollo.. samarreta fora i ha botar.. a la antigua usanza!!!... aixxxx....
Segur que em deixo algo, com no, recordar al Pello, el Ricard, la Cris i el Jordi, la FAMILIA FUTURE( mai tant ben dit), moltes gràcies per confiar en mi, per poder organitzar aquestes coses...
Moltes gràcies al Promos que em portat.. que no els nombraré ja que segur em descuido a algun i seria molt injust... i també gràcies Pastis, que cony pastis.. David pastilles, per la il·lusió que tenies pel FUTURE.. mercy!! com ja saps vas acomplir el sonmi de més d'un el dia que vas venir, diria que ha estat el teu millor bolo, i el més emotiu segur..
FAMILIA, EL FUTURE S' HA ACAVAT, PERO ( COM JA DIC EN EL CD), MENTRES CADASCÚ DE VOSALTRES S'ENRECORDI DE TANT EN TANT DE LES ESTONES VISCUDES, LA LLEGENDA FUTURE SEGUIRÀ VIVA....
EL SENTIMENT FUTURE NO MORIRÀ!!!
MOLTES GRÀCIES. FUTURE PER SEMPRE I SEMPRE. SOM I SEREM!!
GRÀCIES..

, sobren les paraules, el que hem viscut és irrepetible, em tingut sort de poder haver viscut aquesta petita època, històrica.. em sembla, i ho dic humilment, que em fet moure molts fonaments.. el FUTURE ha estat un punt i apart.. com dieun en una pàgina d'internet, ha estat un oasi en mitg de tanta mediocritat( o algu aixi, gràcies AlS de lokomotiva...)
PTT. i la direcció del FUTURE Art&Music. 2-VIII-04.