1r d tot dir k enkra k akesta possibilitat és molt poc probable k passi, crec k seria 1dls més grans festivals dl ulitms temps entre akestes dues markes. Recordo k quan el xque estava xapat a causa d la redada (99), es va organtizar un versus "La festa - xque" a Vallgorguina, va consistir mitja nit P&B als plats i l'altra mitja els residents d La festa d'aleshores, k eren el Joan Cruz, Jordy Beat i Dany Kaos. El resultat d l'event ja us ho podeu imaginar: un festivalote impressionant i més k satisfactori. Si això es va dur a terme, xq no un Pont vs xque??
Respecte al lloc i al recopilata... la cosa repartida. Sóc patridari d fer 1finde al xque i 1altre finde al Pont, com una eliminatòria a doble partit.

La meva proposta d recopilata serien 4cd's distribuïts d la seguent manera: els 2primers, P&B live at Pont, i els altres 2 els Skudero live at xque. Crec k superaria d bon tròs akell event d "La festa" d Vallgorguina.
Sé k molt diràn k estic boig xq vist lo vist x aki, també cap la possibilitat k la festa akbés am bulles a causa d les rivalitats entre xquesianos i pontaerianos. És molt trist xò és aixi.

La gent tindria k apendre k primer i x sobre d tot, som makineros i k tenim 1determinat sentiment en comú. Molt bé k després tinguis unes determinades preferències respecte als estils i variants d la makina, xò només vull recordar k hi ha 1norma d'akest foro k diu k tots formem part del mateix vaixell, i no el tenim k destrossar x culpa d rivalitats o el k sigui. Jo sóc partidari k un bon makiner té k estar obert a tota classe d variants, i clar k 1persona sempre tindrà unes preferències... xò d'aki a rajar d'un determinat estil o lokal... la veritat, ens ho tenim k fer mirar. Sincerament, he passat d llegir més d la meitat d'akest post xq akstes batallitas i pikes totos i absurds només fan k aburrirme, kuan el comentari d'un post pot arrivar a aportar molt més musicalment expressant la teva opinió i les teves propostes respecte a com es podrien fer millor les coses k dir si t'agraden o son 1merda el Pont o el xque.
Així k sisplau: PIKES NO!!!!

Així només ens perjudikrem a nosaltres mateixos.