oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1] 2 3 4 ... 7   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: "Makineros fora del seu hàbitat: micos fora de la gàbia? "  (Leído 10740 veces)
dJ m3Ro
Desconectado

Registro: 19-11-02
I WANT TO BE A MAKINERO!!!!!!!!


Email
« en: 14/06/04, 14:56:44 pm »

Este mediodia buscando por el internet de los porteadores me encontré con este artículo de un tal Dr. Rajant. Leedlo y poned los comentarios que querais después, a una persona que quizás creo que es algo ignorante al respecto. Os copio y pego el artículo y os engancho el link de donde lo he encontrado (en Ritmes.Net una pagina de música que esta hecha gracias a la Generalitat de Catalunya):



<< "Makineros fora del seu hàbitat: micos fora de la gàbia?"

: 08.04.04  Tenir veïns amants de la màkina és una tortura. Per què escolten la seva tralla a casa, fora de la discoteca?
Dr. Rajant


Cada cosa té el seu lloc, i fora del seu hàbitat natural es converteix en un fenomen absurd i, el que és pitjor, molest i perjudicial per a la salut mental. Aquesta introducció pot semblar una mica incomprensible, però si ens referim a l'estil musical (?) conegut com a màkina, ja s'entén millor.

Perquè a mi m'agradaria que algú m'expliqués un enigma: quin sentit té escoltar màkina a casa, fora de l'àmbit de la discoteca? Es pot entendre que en un local tancat, amb llumetes pròpies de la nau nodrissa d'Encuentros en la tercera fase, envoltat de centenars de persones que pateixen el mal de Sant Vito, atordides per una combinació d'alcohol i productes farmacèutics variats, algú es deixi envair per la catarsi i perdi el món de vista. Per què? Perquè aquest és l'hàbitat natural de la màkina, com les gàbies dels micos al zoo.

Malauradament, el cervell d'un makinero és més complex del que pot semblar (qui ho diria!), i només així s'explica que fora dels seus temples del ritme necessiti la seva dosi de soroll: ja sigui al cotxe, amb les finestretes obertes perquè tothom ho senti, o el pitjor de tot, a casa seva.

Si teniu la desgràcia de tenir un veí makinero, us preguntareu algunes coses. Què passa pel seu cap quan posa el volum tan alt? Només té un disc i el repeteix una i altra vegada o és que tots sonen igual? Això que escolta és música, o té una rentadora vella d'aquelles que salten?

Ara molts em podrien dir que no entenc els makineros per una qüestió generacional, com quan els nostres avis es queixaven del rock. Però no es tracta d'una divergència d'aquest tipus, perquè el punk més virulent, el free jazz més estrident i el rap més hardcore són òperes al costat de la màkina.

I és que em resisteixo a utilitzar la paraula música per parlar d'això. Per intentar comprendre el fenomen, m'endinso en una web com Makina for Life, descrita com un lloc de trobada per als makineros. El primer que em crida l'atenció és el nom dels paios que s'hi dediquen: per què utilitzen pseudònims tan ridículs com DJ Rak, DJ KivY, Buenri o DJ Nako?

Amb la voluntat d'aprofundir, m'acosto a la secció de crítiques de la citada web, on puc llegir frases tan espectaculars com "personalment es troba a faltar un subidón una mica més llarg i contundent", "el tema acaba amb la ratllada corresponent", "com us podeu imaginar quan peta el segon subidón queda genial i encara fot més canya que el primer", o "la velocitat nominal de la cançó arriba als 168 BPM, cosa d'agrair perquè últimament han aparegut temes makineros que s'editen a menys de 160 BPM". Què vol dir BPM, bots per minut (a jutjar pels salts que fa el meu veí, és l'explicació més plausible) o burros per minut?

En resum, si patiu (i precisament en silenci com les hemorroides, no) un veí makinero, el més recomanable és considerar el soroll de fons que sentiu com si fos un martell hidràulic o un aparell similar, i imaginar-vos que fan obres al carrer per posar les canonades del gas.

Això sí, si un dia la CIA o el CNI m'aplica la llei antiterrorista i em vol treure informació, que em posin cinc minuts de màkina i confessaré el que vulguin, des de l'assassinat de JFK fins a la mort de Floquet de Neu. >>


http://www.ritmes.net/pritmes/rtItem.jsp?hiItemId=144622139&hiEstil=dance&hiItemNom=articles
Charlie
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 12-08-02 Facebook:
vive y deja vivir



Email
« Responder #1 en: 14/06/04, 15:01:23 pm »

El primer que em crida l'atenció és el nom dels paios que s'hi dediquen: per què utilitzen pseudònims tan ridículs com DJ Rak, DJ KivY, Buenri o DJ Nako?


Vaya payaso el ke ha escrito esto xD
--•[URI]•--
Tough ain't enough
Desconectado

Sexo: Masculino De: Moon River
Registro: 30-03-03
Let's go back!


Email
« Responder #2 en: 14/06/04, 15:02:10 pm »

Pf que triste madre mía que triste, estas personas (¿?) se podrían equiparar al fascismo mas rancio, que no dejen en paz y reflexionen un poco antes de jodernos la vida.
KIVY
Old School Rave and (Hard) Trance
Desconectado

Sexo: Masculino De: Badalona (Barcelona)
Registro: 03-09-02
Zerstörung durch Fortschritte der Technologie


Email
« Responder #3 en: 14/06/04, 15:06:30 pm »

Todo esto me a dejado sin palabras....es humillamente este articulo. No se q mas decir...solo q m a puesto muy triste.
TRANCE_TOTAL
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 12-06-04
<< Xque >> // PaSTiS & BueNRi


Email
« Responder #4 en: 14/06/04, 15:06:39 pm »

Viva la makina!  Makina a pelo fills de puta!
INTER-RATET
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 07-09-03
Sublime


Email
« Responder #5 en: 14/06/04, 15:20:19 pm »

jajjaaj a mi todo esto me la pela i mas viniendo de dnd viene


PD. no le agamos ni puto caso i a liarla familiaaaa  :D :D
tHe HaRdCoRiAn
Shut the fuck up
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 15-01-04
Y ya!


Email
« Responder #6 en: 14/06/04, 15:21:07 pm »

Aunque forme parte d un conjunto d articulos k intentan hacer gracia, la verdad es que cansa que siempre se basen las coñas de la makina en k hace ruido, k si molesta, k si somos unos drgoadictos.
Puedes hacer los articulos de humor con muxos estilos: ofensivo xo con humor y argumentos, poco ofensivo y sin razon, xo con gracia,...y en este caso es ofensivo, sin razon, ya que utiliza de "argumentos" tonterias para hacer gracia, y k ninguna tiene lo mas minimo, xo weno.
Lo peor del asunto, incluso, no es eso, si no el hecho de la Generalitat pague a los que hacen estan pagina y que se insulte a un sector del pueblo catalan(seremos pocos, xo existimos) llamadonos monos x la puta cara?
Y encima insultando a gente dl foro como Kivy o Rak!
A veces creo k se pasan de la ralla familia.
Un saludo
Kike AM
Desconectado

Sexo: Masculino De: Piera (Barcelona)
Registro: 09-01-03
Visca el Barça


Email
« Responder #7 en: 14/06/04, 15:22:51 pm »

Qué triste que haya gente tan ignorante y tan violenta moralmente contra lo q no sea de su agrado.
Para flipar.....

Lo peor es que mucha gente piensa asi aunke no lo digan. No sotros somos la mierda de este mundo, pero seguro q los q escuchan OT y compañía son gente inteligente y  muy sociables......

INTER-RATET
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 07-09-03
Sublime


Email
« Responder #8 en: 14/06/04, 15:26:32 pm »

ah x cierto ese muxo reirse de pseudonimos kom odj no se ke dj no se kuantos pero ke se aga mirar el suyo, dr rajant, ke se ubiera puesto dr payaso ke le kedaria mejor, menudo imbecil el personaje ese pfff
INTER-RATET
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 07-09-03
Sublime


Email
« Responder #9 en: 14/06/04, 15:28:28 pm »

Qué triste que haya gente tan ignorante y tan violenta moralmente contra lo q no sea de su agrado.
Para flipar.....

Lo peor es que mucha gente piensa asi aunke no lo digan. No sotros somos la mierda de este mundo, pero seguro q los q escuchan OT y compañía son gente inteligente y  muy sociables......



sisi tio mañana entrare yo a esa pag i escribire un articulo sobre la "musica en català" aver ke les parece...
KAPITAL
Desconectado

Sexo: Masculino De: BARCELONA
Registro: 17-07-03

Email
« Responder #10 en: 14/06/04, 15:30:21 pm »

Leyendo a este tio se da uno cuenta de la cara de amargao de debe tener, jejejeje

-CRaCK-
RE-MEM-BER!!!!!
Desconectado

Sexo: Masculino De: Oh si nena
Registro: 15-09-02
Libertad, igualdad y fraternidad


Email
« Responder #11 en: 14/06/04, 15:32:57 pm »

lastima k no puedo contestarles..
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #12 en: 14/06/04, 15:38:26 pm »

Aquestes opinions com la de el dr.rajant( i despres diu dels pseudonims del DJ's), surten de la ignorància, la intel·lerancia, la incomprenció i el desconeixement.. utilitza els topics mes tipics, per atacar a un col·lectiu que no coneix ni vol entendre.. es basa en que els makineros molestem als veins.. i amb aixo li dono la raó. ha de ser molt molest tenir-nos per veins, amb aixo li dono la raó, a vegades ens passem en el volum i no entenem que hi ha mes gent a part de nosaltres en el edifici... pero repeteixo, no es motiu per faltar-nos COM A PERSONES, classificant-nos com a simis, poc inteligents, drogadictes, etc,etc,etc...

PAlmer, si no t'agrada la musica catalana, no cal que que la critiquis com a aquest home, a mi personalment m'encanta i m'he corregut molt concerts de rock catala, no fa falta desprestigiar una musica ni la seva gent,nomes per que no t'agradi!!
Smoug
Desconectado

Sexo: Masculino De: BCN
Registro: 28-04-03

Email
« Responder #13 en: 14/06/04, 15:41:18 pm »

ostia, kivi & rak & nako junto con el nombre de buenri, yo me sentiria orgulloso de que os comparen con el

PD: para los que no pillen mi manera de decir las cosas, yo esque simplemente estos comentarios me las tomo a cachondeo, es mas, no me he leido el texto, solo la cita de charlie y me basta para saber las tonterias que dice
Dj AcKMaN
Visitante


Email
« Responder #14 en: 14/06/04, 15:45:37 pm »

menudo friki, a la gabia lo metia yo a el ;D

a este tipo de individuos siempre les digo q salgan de vez en cuando a la calle, q agan amigos y q no se amarguen... por dios!!! xD
Páginas: [1] 2 3 4 ... 7   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |