que soc la unica persoma que pensa que el xque d ara es millor que el de abans? jo no soc la unica persona que ho pensa. hi ha molta gent que cada setmana va al xque i so passsa molt be i que esta tota la setmana desitjant anar al xque. hi ha molta gent , tot la que va al xque setmana rera setmana tot i estar a la quinta forca. i per nosaltres al xque ens ho pasem de puta mare.

jo entenc que hi hagi gent que al xque dara no li agradi perque es diferent del de abans , per mi millor per altre gent pitjor. cada tu te la seva opinio.
per alusions
chino bcn: nomes he dit la meva opinio xque sempre esteu rajant del xque actual i per mi esta molt wapo i jo mo passo molt be . jo abans 99,00,01,02 no anava tant 3 o 4 cops al any i jo em quedo amb el actual ! es la mevaopinio.
chino per ser veterano no ets millor que els demes. tothom te la seva opinio. tu has viscut una epoca i lhas disfrutat molt . jo le viscut una mica pero em quedo amb la actual. jo no sere un veterano pero la meva opinio es igual de valida que la teva.
jo nomes anava 3 o 4 cops al xque i tb mo passava be al xque i juntament al pont eren les meves discoteques preferides i estic segur que molta gent so passat molt be pero sempre no es pot viure del pasat i dels festivals passat. cal pasarho be al futur.
chino: jo se que el es el xque i el ha sigut , i el es . es la meva opinio. de vegades sembla chino que tingues en possesio la veritat obsulitat pero no es aixi . cada u te el seu punt de vista.
jo vaig al xque a pegarme el festival i estar amb els meus amicsi i els colegues del makination.
visca al makination i visques els frikis!!!!!!!!!!!
chino: ja sabem que no tagrada la makina áctual ni al xque actual pero no cal sempre estar rajant del xque actual, al final semblara que li tinguis mania xd
elemento: jo cada finde que vaig al xque sempre esta ple sigui dia normal o dia de festa especil que el xque esta a petar. ara com ara el xque es lo millorrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rr! (opinio persona )
kenshin: no soc la unica persona. hi ha molta gent que tb li agrada el xque actual , el que passa que es d¡ferent , les coses canvien. hi haura gen.t que li agrada el rollo de abans i hi haura gent que li agrada mes el rollo de ara.
kenshin per estar agobiat en un lloc millor no anar. jo sempre que vaig a un lloc es per pasarmo be. jo al 99 em posava pel centre a la esquerra.
jo crec que ara magrada mes perque conec a mes gent, conec mes la musica i tb hi vaig mes subin.
el xque crea adiccio.
nota: com costa escriure amb una ma ( la altre esta envenada )