oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 13 14 15 [16] 17 18 19 ... 30   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: El xque antes de que lo cerraran.... :( :(  (Leído 31735 veces)
Sr.Elemento
Capitán Morboso

Registro: 15-02-03
Facebook:
Obey your master

Email
« Responder #225 en: 03/07/04, 23:28:42 pm »

CAGONTO FERRAN! Es tan dificil entender que lo que tratamos de decirte aqui no es si te mola ahora o no, si no que el XQue de ahora es mucho peor a lo anterior?

Esque ya me toca la moral, aqui nadie te a dicho "Junai el Xque no te puede gustar porque es una mierda" lo que decimos esque el XQue de ahora es inferior con respecto a lo que fue. Si no lo entiendes reeleete el parrafo hasta que lo entiendas macho  :-\
dj blade

Registro: 12-03-03
¡Música electrónica por la vena!!!!!

Email
« Responder #226 en: 03/07/04, 23:42:31 pm »

Nunca había visto a Elemento enfadado, la bomba xD
DJ BuLL

Registro: 24-01-04
Facebook:
Sepi & Bull

Email
« Responder #227 en: 04/07/04, 20:27:58 pm »

Weno creo k la cosa ya ha kedado lo bastante clara.

X cierto danytrack, me la suda k sepas lo k es meterte pastillas hasta el culo, pero lo k me parece d pena es k tengais o tuvierais k hacer eso xra pasaroslo bien o xra ir d buen rollo...
PTT-future-

Email
« Responder #228 en: 05/07/04, 13:15:32 pm »

BULL, el tema de les chufles, et dono la raó, en que és trist que t'hagis de drogar per passar-ho bé.. pero no sé, avans era diferent, hi havia com una especie de cultura( si es pot dir aixi).. jo haig de dir que al principi del xque? jo encara no feia res de res, i m'ho passava igual de bé.. pero no sé, son sensacions, que fins que no les proves no saps el que son.. poro et dono la raó, en que no és pot valorar les coses desde el punt de vista quimic..pero es que avans menjar-se una, era com fer una ronda de chupitos, el més normal del mon!! i aixo contribuïa i molt al bon rollo general.. iquin bon rollo!! ara, que com se't possèssin malament, apaga i vámonos!!

respecte al tema JUNAI, si a ell li agarda més el xque actual, p0os mooolt millor per ell, aixo que te ell de guanyat, i que disfruti i per molts anys.. millor per ell!!! li queda xque per anys, mentres que per alguns de nosaltres ja està quasi en "rigor mortis"....
PTT-future-

Email
« Responder #229 en: 05/07/04, 13:20:40 pm »

per cert, no té res a veure amb el xque ni res de res.. pero el personatge que surt a la foto amb barretina ( jimmy jump, que el vaig seguint desde fà temps), és UNIC!! el puto amo, com vaig disfrutar...

-entrada per la final de l'eurocopa.. 120 euros

-posar-te la cara perduda amb els colors de la "teva" sel·lecció...10euros.

-veure un català amb barretina saltant al camp, mentres portugal perdia la final de l'eurocopa(al seu camp) i tirar-li una bandera del barça a la carota del figo...no té preu!!

perdó per la intromisió futbolera!! pero es que em va posar molt content....
rubiaxque
Visitante

Email
« Responder #230 en: 05/07/04, 14:01:39 pm »

LA BOMBA!!
DJ BuLL

Facebook:
Sepi & Bull

Email
« Responder #231 en: 05/07/04, 16:19:52 pm »

per cert, no té res a veure amb el xque ni res de res.. pero el personatge que surt a la foto amb barretina ( jimmy jump, que el vaig seguint desde fà temps), és UNIC!! el puto amo, com vaig disfrutar...

-entrada per la final de l'eurocopa.. 120 euros

-posar-te la cara perduda amb els colors de la "teva" sel·lecció...10euros.

-veure un català amb barretina saltant al camp, mentres portugal perdia la final de l'eurocopa(al seu camp) i tirar-li una bandera del barça a la carota del figo...no té preu!!

perdó per la intromisió futbolera!! pero es que em va posar molt content....

Joajsoajsoajs com a merengue k soc, a mi em faria pena k un personatge aixi representés al meu ekip xD
PTT-future-

Email
« Responder #232 en: 05/07/04, 17:55:36 pm »

a mi em faria pena, si hagues sortit a fotra-l'hi una òstia, pero tal i com anava, amb la barretina i tal( que sempre la porta), ho vaig trobar boníssim!! l'important és que no va fer mal a ningu, i la cara que se li va quedar al figeta no té preu... aquesta discusió la podem solucionar amb uns quants disparos de pintura!! ;) No descarto anar amb barretina!!!
CHINO

Aprendizaje eterno

Email
« Responder #233 en: 05/07/04, 18:21:54 pm »

Este mismo finde a mi me ha kedao demostrado la mala situación actual del Xque....en vez de hacer la típica ruta Xque y Desk opté por hacer un Apolo y Lokotron...y es k da mil patadas en todos los sentidos...no me kiero centrar en la música, me refiero al tema horarios, desfase, camisetas fuera, tías, etc...
DJ BuLL

Facebook:
Sepi & Bull

Email
« Responder #234 en: 05/07/04, 19:10:34 pm »

No si al final acabaremos todos yendo a pescar los sabados x la noche xDDD
rec_69

Registro: 02-04-03

Email
« Responder #235 en: 06/07/04, 01:58:46 am »

Este mismo finde a mi me ha kedao demostrado la mala situación actual del Xque....en vez de hacer la típica ruta Xque y Desk opté por hacer un Apolo y Lokotron...y es k da mil patadas en todos los sentidos...no me kiero centrar en la música, me refiero al tema horarios, desfase, camisetas fuera, tías, etc...
Ese lokotron bueno  ;D ;D ;D
eSa_Ninia

Registro: 27-10-03
BaLeaRiC SouND

Email
« Responder #236 en: 06/07/04, 07:21:00 am »

ara en veranito un PaLM BeaCH o NaDa ^^
SergiXque
Visitante

Email
« Responder #237 en: 06/07/04, 10:20:28 am »

ara en veranito un PaLM BeaCH o NaDa ^^

Yo lo veo eh ::)
PTT-future-

Email
« Responder #238 en: 06/07/04, 12:37:42 pm »

Bueno, aqui es parla del xque, o que?!!!! OSCAR ESCRIU!!! I POSA LES FOTOS QUE M'HAS DIT!!!
buenrollito

Registro: 15-04-03
Buenri a topeeee !!!!

Email
« Responder #239 en: 06/07/04, 13:14:39 pm »

Albert (ALS), totalmente de acuerdo, la has clavao.
PASTILLAS Y BUENROLLO FAMILIA  ::)
Páginas: 1 ... 13 14 15 [16] 17 18 19 ... 30   Ir Arriba   Imprimir