| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Mensaje de Juan Creus a la penya Makination |
| << < (9/15) > >> |
| dj junai:
respecta la polemica antigua amb del programa den joan no penso dir res mes pero nomes dir que ell ens va denunciar xque en el makination alguns usuaris linsultaven i li perdien el respecte segon cosa: gran majoria de usuaris dient les coses en respecte pero veig que uns quants encara els hi falta respecte i les coses tb es poden dir amb humilitat i respecte a la gent ! aixo pen plexo! jo ahir vaig tenir de parlarho 10 minuts , ja se que es poc pero jo vaig tenir la sensacio de que vol lluitar per una cosa i per fer un programa on es makina i altres estil canyeros . jo que voleu que us digui , ara mateix el programa esta molt be i crec que cada cop ho fara millor i per la meva part ESCOLTARE EL PROGRAMA DE JOAN CREUS QUE ES UN PROGRAMA QUE TE MOLTS OIENTS I ADEMES PENSO MAKINA I DEFENSA EL MON DE LA MAKINA ! TOTALMENT DACORD AMB MASTERSYSTEM! ELS MAKINERS UNITS MAI SEREM VENÇUTS! A QUE MOLA LA FRASE? XDDDD |
| WingedDruid =A=:
Hoy otra vez joan creus acaba d saludar ala peña dl makination, si señor gracias joaN y tiene muxa razon...FEM PIÑA!!!!TODOS UNIDOS JAMAS SEREMOS VENCIDOS!!! |
| KAPITAL:
Lo siento mucho pero me es imposible perdonar.... Pudes ser housero y pasarte al progresivo,te puede gustar el heavy y pasarte al hardcore... pero lo ke no se puede hacer en la vida es pasarse al bumping y luego volver a la makina!!, porque???? porque la makina no es un estilo musical, es un sentimiento el cual comparte todavia mucha gente, y rechazar la makina, y encima por pasta, es de personas ke no sienten este estilo como lo sentimos muchos de nosotros. No hay perdon juan , no hay perdon, lo siento, perdonarte iria contra mis principios makineros.... nunca olvidare ke intentaste acabar con el estilo ke da sentido a mi vida. |
| Charlie:
tanto rollo pos haber si ace algun maxi rollo harmonycs o der com twa y yasta todos contentos (almenos yo contento fijo) ajjajajjaja ;D |
| Smoug:
--- Cita de: KAPITAL en 20/02/04, 14:54:35 pm --- No hay perdon juan , no hay perdon, lo siento, perdonarte iria contra mis principios makineros.... nunca olvidare ke intentaste acabar con el estilo ke da sentido a mi vida. --- Fin de la cita --- intento acabar con la makina?? vaya kosa ke deciis.... amas vosotros kreo ke no soys nadie komo para poder decir "te perdono" o "no te perdono" vosotros teneis ke perdonarle a el? en fin |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |