oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 5 6 7 [8]   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: //Hakken\\  (Leído 12764 veces)
AngerNoize
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 28-01-10
El rus que parla catala xD


Email
« Responder #105 en: 25/01/11, 01:05:38 am »

me estais mareando ya intentando seguir vuestro especial del "diario de patricia" xD

angernoize, es cierto que llevas poco tiempo y por eso creo que es el momento de que conozcas reglas basicas del forero como:

- Si creas un post y no tiene mucha aceptacion, DETENTE! o se revelara en tu contra.
- Si ves que un tema recibe malas opiniones, modera tus respuestas o se te echaran encima.
- Responde a quien te pregunte sobre el tema que sea, pero sin excesos de motivacion... que motivaos ya emos visto muchos.

En un mes no te puedes hacer crack de un tema... somos muchos y algunos estamos muy quemaos ya  ;D

ok, se aprende de errores
nium
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 19-03-09
Fucking bastard, the 1st generation


Email
« Responder #106 en: 25/01/11, 02:25:31 am »


Osti, així que et poses x allà dalt, al costat del luigi, crec que seria millor lloc x quedar, ja que al costat de cabina es una zona massa de paso per la gent, els dies forts somple bastant, i lo pitxor, es una de les zones on mes merda hi ha alterra, vamos, que no es molt dificil relliscar pels litros de "cubata derramao" que hi ha al terre!

Ja ho anem xerrant companys!  ;)

Pos si em pasu un bon ratu alla dalt, perque a part de tenir mes espai, veus tutom, el dj, la gent, el luiggi mateix jejej

Pero s'ha de dir que akesta ultima vegada havia massa gent inclos alla adalt.
Lo k anava a dir als "hakkeros", hauriem de seguir mes el rollo entre nosaltros, ara amb exemples de aket dissabte m'explicare millor :

-quan estava alla dalt al costat del luiggi, m'he trobat amb un tiu que coneixia una mica, le saludat i tal, i nse he intentat animarlo, ballava hakke no gaire lluny de ell, i el tiu casi no feia ni cas i seguia sense ballar ni fer cap jesto de "pasars-ho be", i quan em vai apartar considerablement de ell el tiu va comensar a ballar hakken, i ho feia bastant be.
Que en akell moment vaig pensar "ara balla hakken, i fa 5 minuts no em volia seguir el rollo"
Pro bueno, la meva teoria es que s'ha passat d'acid, pk tenia la mirada massa perduda.

2n cas seria de akets dos que vai dir k havia vist alla on s'havia quedat pel hakken meeting, que pude ets tu "nium" amb el teu colega nse, el cas es que quan vai arribar i els vai veure ballant hakken me posat aprop (pk jo m'imagino que la idea de Hakken Meeting, eske aprenguem uns d'altres i a part ens ho passem millor entre nosaltros sense empujones ni pollas akestas) pero vosaltros seguieu molt a vostre rollo, per no dir autistes jeje nse pude era el moment en concret, pero en passar uns dos cansons vai pensat (yo me piro de aqui) xD
El que passa és que al no conèixer ni crist d'allà vaig bastant al meu aire sí, però com a qualsevol lloc. És més que res per la falta de confiança de no conèixer a ningú d'allà, enten-me. I no em diguis autista home, que no n'hi a per tant XD
AngerNoize
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 28-01-10
El rus que parla catala xD


Email
« Responder #107 en: 25/01/11, 02:31:22 am »

I no em diguis autista home, que no n'hi a per tant XD

no ome no ho deia amb les males jeje
Ara ja nose que puc comentar i que no, que pude la meva resposta es convertira en "exces de motivacio" i m'atacaran de nou.
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #108 en: 25/01/11, 03:46:05 am »

Bones, a veure x parts;

Tema xandalls/jaquetes Cavello..etc, també es pot aprofitar als festivals mes 100% gabbers que foten a Holanda, i pillar alguna oferta, com en la foto que adjunto, estaven d'oferta totes les jaquetes a 70€, això va ser a la Raving nightamre, vaig estar al Novembre del 2009, a Maastricht (Hollanda)! Jo perque sempre he passat del merchandaising, i de les modes concretes, diguéssim que duc el meu propi estil, i mai me comprat res x allà!

Tema bambes, simplement aniran be qualsevol calçat que un si trobi còmode! jo x exemple duc bambes del decathlon, còmodes, transpirables, super lleugeres, fàcils de rentar a la rentadora, i 35€! xd!
Per que amb lo que costen les airmax, et pots pagar mig viatje a holanda, o quasi el vip del pont, y no deixen de ser un model dels 90, vamos, "tecnològicament antiquades" xd.

I bueno, aprofitan també que es un post de hakke, os adjunto el video que vaig grabar al festival que menciono mes amunt, perque veieu l'ambient i tots els gabbers ballant, la veritat que es un dels millors festivals, amb ambient mes only gabber (tradicional/old school) i 100% holland, i menys comercial que mai he estat, os el recomanu a tots!
http://www.youtube.com/watch?v=uCjlExUS8Xk

X cert Satox, tas pasat un pel amb el pobre xabal, l'AngerNoize, simplement està emocionat, "flipat", pero bueno, no trobo que sigui res negatiu. I home, hi ha una solució ben sencilla en aquests casos, que jo per exemple faig, quan entro en un post que algún usuari a creat i em sembla avorrit, hi ha penya pesada, o el que sigui, directament surtu i no torno a entrar, així de simple. Ademés, també dic una cosa, ojala tota la gent, diguessim "mes nova", jove, bueno i no tant jove, fossin mes tipus com ell, bona gent, oberts, amb només bones intencions, ilusionada, i amb ganes de simplement pasaro be ell mateix i amb tothom, i respectant 100%!

Bueno companys, anem xerrant! una abraçada a tots!
Pau i festa!
-Dignifiqueu-vos!  ;)

P.D. x cert, deveu ser baixets, perque jo si que necessito una mica despai per ballar be el hakken, ja que soc mes "talla Holandesa" (quasi 2m.) i apart fotu alguns pasos propis, com "La patada magica" de tant en tant, com la que es veu en algun al vídeo xd!
nium
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 19-03-09
Fucking bastard, the 1st generation


Email
« Responder #109 en: 25/01/11, 12:15:45 pm »

I no em diguis autista home, que no n'hi a per tant XD

no ome no ho deia amb les males jeje
Ara ja nose que puc comentar i que no, que pude la meva resposta es convertira en "exces de motivacio" i m'atacaran de nou.
Tampoc et sentis com si t'haguessin tallat les ales, no has dit res per arribar a ofendre a ningú, o a mi m'ho ha semblat.
Addict
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 30-12-09

Email
« Responder #110 en: 25/01/11, 17:41:16 pm »

Bones, a veure x parts;

Tema xandalls/jaquetes Cavello..etc, també es pot aprofitar als festivals mes 100% gabbers que foten a Holanda, i pillar alguna oferta, com en la foto que adjunto, estaven d'oferta totes les jaquetes a 70€, això va ser a la Raving nightamre, vaig estar al Novembre del 2009, a Maastricht (Hollanda)! Jo perque sempre he passat del merchandaising, i de les modes concretes, diguéssim que duc el meu propi estil, i mai me comprat res x allà!

Tema bambes, simplement aniran be qualsevol calçat que un si trobi còmode! jo x exemple duc bambes del decathlon, còmodes, transpirables, super lleugeres, fàcils de rentar a la rentadora, i 35€! xd!
Per que amb lo que costen les airmax, et pots pagar mig viatje a holanda, o quasi el vip del pont, y no deixen de ser un model dels 90, vamos, "tecnològicament antiquades" xd.

I bueno, aprofitan també que es un post de hakke, os adjunto el video que vaig grabar al festival que menciono mes amunt, perque veieu l'ambient i tots els gabbers ballant, la veritat que es un dels millors festivals, amb ambient mes only gabber (tradicional/old school) i 100% holland, i menys comercial que mai he estat, os el recomanu a tots!
http://www.youtube.com/watch?v=uCjlExUS8Xk

X cert Satox, tas pasat un pel amb el pobre xabal, l'AngerNoize, simplement està emocionat, "flipat", pero bueno, no trobo que sigui res negatiu. I home, hi ha una solució ben sencilla en aquests casos, que jo per exemple faig, quan entro en un post que algún usuari a creat i em sembla avorrit, hi ha penya pesada, o el que sigui, directament surtu i no torno a entrar, així de simple. Ademés, també dic una cosa, ojala tota la gent, diguessim "mes nova", jove, bueno i no tant jove, fossin mes tipus com ell, bona gent, oberts, amb només bones intencions, ilusionada, i amb ganes de simplement pasaro be ell mateix i amb tothom, i respectant 100%!

Bueno companys, anem xerrant! una abraçada a tots!
Pau i festa!
-Dignifiqueu-vos!  ;)

P.D. x cert, deveu ser baixets, perque jo si que necessito una mica despai per ballar be el hakken, ja que soc mes "talla Holandesa" (quasi 2m.) i apart fotu alguns pasos propis, com "La patada magica" de tant en tant, com la que es veu en algun al vídeo xd!

Doncs jo igualment 70e ho veig massa... nose que tindra aquesta jaqueta pero bueno xDD Es passsen amb el preu.
Satox_c0r3
Desconectado

Sexo: Masculino De: Quahog
Registro: 21-06-08
sAt0x.&Cyka. 250609,.


Email
« Responder #111 en: 25/01/11, 20:14:11 pm »



X cert Satox, tas pasat un pel amb el pobre xabal, l'AngerNoize, simplement està emocionat, "flipat", pero bueno, no trobo que sigui res negatiu. I home, hi ha una solució ben sencilla en aquests casos, que jo per exemple faig, quan entro en un post que algún usuari a creat i em sembla avorrit, hi ha penya pesada, o el que sigui, directament surtu i no torno a entrar, així de simple. Ademés, també dic una cosa, ojala tota la gent, diguessim "mes nova", jove, bueno i no tant jove, fossin mes tipus com ell, bona gent, oberts, amb només bones intencions, ilusionada, i amb ganes de simplement pasaro be ell mateix i amb tothom, i respectant 100%!

Bueno companys, anem xerrant! una abraçada a tots!
Pau i festa!
-Dignifiqueu-vos!  ;)


Myself, peude que me haya pasado un poco quizás, pero no he dicho nada "malo" ni he pretendido ofenderle, simplemente le he dicho que se comenzaba a poner pesado y ya esta, no tengo nada en contra del chaval ni mucho menos, simplemente queria hacerle ver que igual se estaba "emocionando" demasiado.

Apa dejemos de desviar este post digno collons xD
xtation
Desconectado

Registro: 06-01-08

Email
« Responder #112 en: 26/01/11, 10:39:12 am »

pos en holanda o en la pagina de neohpyte estan  ;) como en muchas otras
mas que nada era por si habia alguna tienda nueva que se llegue este distribuidor y de paso a ver si les traia cd's xd
me tocara esperar a salir de aqui ya que el chandal hace 4 años que me va por la cabeza pero demasiada pasta como cuando vs a Holland comprartelo
AngerNoize
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 28-01-10
El rus que parla catala xD


Email
« Responder #113 en: 26/01/11, 22:53:28 pm »


P.D. x cert, deveu ser baixets, perque jo si que necessito una mica despai per ballar be el hakken, ja que soc mes "talla Holandesa" (quasi 2m.) i apart fotu alguns pasos propis, com "La patada magica" de tant en tant, com la que es veu en algun al vídeo xd!

El dia de christmas rave aqui al pont, no portaves un gorro de nadal per casualitat ?? I si es aixi, crec que me has ensenyat la teva patada magica quan haviem coincidit ballant davant el ventilador esquerre.
M'havia sorpres molt men recordu, veiente ballar de puta mare i sense dificultats, i sent de aquesta mida, kin crack !!!
hardcoriana_moh
Desconectado

Registro: 26-06-09
Email
« Responder #114 en: 29/01/11, 12:07:54 pm »

la verdad es que te quedas flipando en holanda en areas oldschool como bailan algunos que deben llevar mas de 10 años de festivales hardcore y tu ahi haciendo lo que puedes xd
me da igual como baile cada uno mientras no molesten aunque si que es verdad que no entra igual por la vista alguien bailando hakke que a lo tekken, tijereta o como kieran hacerlo. lo que si me jode mucho es la gente que se mofa del baile diciendo que es muy cursi. Si quieres bailar sardanas, sevillanas, ... aprenderas su forma de bailar pues con esto es lo mismo. si no lo quieres aprender almenos respetalo

Cuanta razón! La verdad que has dicho casi todo lo que pienso xD Lo que pasa que el respeto por lo "diferente" se ha perdido bastante y es una grandisima pena porque el respeto es una de las mejores cosas que puede tener una persona y desgraciadamente muchos no la tienen y se piensan que para ganarse el respeto hay que ir de chungo por la vida...El hakken o te gusta o no te gusta, no hay más pero respetalo. Y he leído por ahy el comentario de alguien que decia que los holandeses ni puta idea de bailar.. pues el hardcore tal y como lo conocemos nació en Rotterdam, Holanda asi que supongo que lo que bailan ahy  es lo más apropiado. Que lo de bailar a lo tekken se ve muy poco si sales de españa.
Un saludo Xtation
ilegal_Vs
Visitante


Email
« Responder #115 en: 29/01/11, 12:27:54 pm »

Ami me molaria aprender pero de la forma mas simple no me mola tanto movimiento a lo michael jackson por decirlo de alguna manera , ademas creo que te cansas menos que pegando botes a la española xddd .

Lo veo muy util cuando vayas to kemao o cuando no haya mucho sitio para bailar .

Sobre la ropa y los complementos , me parecen una horterada bastante grande ( para gustos colores ) .Eso si yo si se pudiera salir en chandal seria mas feliz k una perdiz xDDD
AngerNoize
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 28-01-10
El rus que parla catala xD


Email
« Responder #116 en: 06/02/11, 20:08:07 pm »

HakkResum 5/02/2011 : Aquesta vegada si que havia gent ballant hakken, per tot arreu, cada vegada disfruto mes l'ambient, saludus per akella gent que estat amb mi a dalt al costat del luiggi, sobretot el frances beny, com 1 hora fent un duo, mu he passat genial !!!
Páginas: 1 ... 5 6 7 [8]   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |