oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 16 17 18 [19] 20 21 22 ... 30   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: 19-02-2011 Reverze 2011- Anveres Belgica  (Leído 48279 veces)
mallorca_pont

Registro: 23-10-08

Email
« Responder #270 en: 01/02/11, 23:31:09 pm »

será cuestión de hacer merienda/cena para entrar a primera hora.

yo tio prefereixo fer una menjada sobre les 4 de la tarde o les 5 com si fos el dinar perke aixi a les 8 entrar a tope i no estar amb la panxa plena sino despres no puc beure ni ballar ni res. k trobes???

Tambien es buena para los que llegamos el sabado por la mañana, en vez de hacer la vuelta por la mañana, si tienen las habitaciones podemos ir a dormir directamente levantarse 12 o 14 dar una vuelta comer a esa hora bien e irnos para alla tranquilamente y como dentro supongo que habra comida pues quien tenga mas hambre ya sabe.
J.Lau

Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos

Email
« Responder #271 en: 01/02/11, 23:35:32 pm »

yo tio prefereixo fer una menjada sobre les 4 de la tarde o les 5 com si fos el dinar perke aixi a les 8 entrar a tope i no estar amb la panxa plena sino despres no puc beure ni ballar ni res. k trobes???

Tambien es buena para los que llegamos el sabado por la mañana, en vez de hacer la vuelta por la mañana, si tienen las habitaciones podemos ir a dormir directamente levantarse 12 o 14 dar una vuelta comer a esa hora bien e irnos para alla tranquilamente y como dentro supongo que habra comida pues quien tenga mas hambre ya sabe.

aixo mallorca_pont lo k tu veiges si prefereixes domir pel mait pos per la tarde estarem natres i sino pos el grup del myself dinarant pronte i despres migdiada com los crios petits juasjuas. lo k prefereixos jeje.
J.Lau

Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos

Email
« Responder #272 en: 01/02/11, 23:44:42 pm »

La kedada la podriem fer al hotel AMBASSADOR sobre les 6,30 o les 7, es al k esta junai i yo, o dic perke ell me va dir k justament dabant del hotel o molt aprop esta la parada k ens porta a la REVERZE, i este hotel tambe esta molt aprop de la estacio de trent. si o mireu als mapes pel google.

llavors lo k la gent vulge, si algu esta en algun altre hotel k tambe estiga ben cominucat amb les parades k ens porten a la REVERZE, tot es parlau i kedar en un altre lloc, sempre i kuant siga millor per al transport cap al festival jeje.

este es el hotel k dic:   http://www.be-housing.be/?p=blddetail&id=427&lang=en&lang=en

Krlos

Registro: 25-12-03

Email
« Responder #273 en: 02/02/11, 00:23:34 am »

También me parece bien la idea,si,hacer una comida un poco tarde pero consistente y arreando,si mas tarde entra algo de gana supongo que ahí habrá donde picar algo  :)
Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #274 en: 02/02/11, 10:54:26 am »

aki un dels membres del grup del myself xD potser k natros fesem dinar pronte i dspues siesta com diu lo senyor J.Javier launes :D

P D: Crio menut nº 1 xD
myselfbcn

Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER

Email
« Responder #275 en: 02/02/11, 19:34:31 pm »

Jo tmb trobo que es lo seu anar seperats al sopar-berenar, xq entre que hi ha gent que arriba molt prest el disabte i jo almenys voldre fer una bona migdiada si em de entrar a les 20h.

La meva proposta x els que arribam el disabte demati es dinar damunt les 12 algo sencill i rapid aixi a les 2 podem estar dormint al hotel unes 4 horetes fins les 6 dutxa rapida establir punt de trobada qui vulgue menjar alguna cosa que o fasi rollo mcadonalds o burger i despres BIG meating point tots els que som i anar poc a poc a la reverze!

Em sembla de conya! ara només falta confirmar Hora i Lloc! Jo fotria la quedada a les 19:00h. per anar be de temps! Nosaltres també estem just al davant d'una estació del trenvia (Hotel Ibis centrum), s'hauria de mirar quina estació aniria millor per arribar a la Reverze. També una altre opció, per si hi ha gent hospedada a altres hotels, o arriben el mateix dia, podriem quedar a la Central Station!
Bueno, anem dient el que penseu, i a veure si la setmana que be ja tenim confirmat data i lloc del Big Meeting!
Una abraçada company!  ;)

P.D. Només falta anar a mirar tema Barrets de Palla (a poder ser groc foforito)
mallorca_pont

Email
« Responder #276 en: 02/02/11, 20:26:55 pm »

Jo tmb trobo que es lo seu anar seperats al sopar-berenar, xq entre que hi ha gent que arriba molt prest el disabte i jo almenys voldre fer una bona migdiada si em de entrar a les 20h.

La meva proposta x els que arribam el disabte demati es dinar damunt les 12 algo sencill i rapid aixi a les 2 podem estar dormint al hotel unes 4 horetes fins les 6 dutxa rapida establir punt de trobada qui vulgue menjar alguna cosa que o fasi rollo mcadonalds o burger i despres BIG meating point tots els que som i anar poc a poc a la reverze!

Em sembla de conya! ara només falta confirmar Hora i Lloc! Jo fotria la quedada a les 19:00h. per anar be de temps! Nosaltres també estem just al davant d'una estació del trenvia (Hotel Ibis centrum), s'hauria de mirar quina estació aniria millor per arribar a la Reverze. També una altre opció, per si hi ha gent hospedada a altres hotels, o arriben el mateix dia, podriem quedar a la Central Station!
Bueno, anem dient el que penseu, i a veure si la setmana que be ja tenim confirmat data i lloc del Big Meeting!
Una abraçada company!  ;)

P.D. Només falta anar a mirar tema Barrets de Palla (a poder ser groc foforito)

Doncs jo estic tambe al ibis aixi que nusaltre podem sortir cap el hotel del junai per anar a la reverze i veurens tots a la estacio central que desde alla segur que hi ha tranvia o el que sigue cap el reverze! ara em de mirar si ens donen la habitacio xq contant que arribam a les 9 a bruseles mes el tren i tal poden ser les 11 i tal vegada ens donguin la habitacio, sino a dinar amb la maleta i a fer migdiada despres jajaja.
trancemor

Registro: 09-02-10

Email
« Responder #277 en: 02/02/11, 21:36:10 pm »

Hola...un novatillo en esto de macro-eventos se presenta desde Galicia y tiene una pregunta de principiante...
No pude coger e-ticket y tengo la entrada reservada en Fnac.be, para retirar en tienda,
¿alguno estáis en el mismo caso?¿se puede retirar en cualquier tienda ( Bruselas, Amberes... )porque al reservarla no permitía marcar "tienda de recogida" ??
Gracias por la ayuda... y nos vemos en el fieston... ;) ;)
Flekyy

Email
« Responder #278 en: 03/02/11, 14:24:45 pm »

La kedada la podriem fer al hotel AMBASSADOR sobre les 6,30 o les 7, es al k esta junai i yo, o dic perke ell me va dir k justament dabant del hotel o molt aprop esta la parada k ens porta a la REVERZE, i este hotel tambe esta molt aprop de la estacio de trent. si o mireu als mapes pel google.

llavors lo k la gent vulge, si algu esta en algun altre hotel k tambe estiga ben cominucat amb les parades k ens porten a la REVERZE, tot es parlau i kedar en un altre lloc, sempre i kuant siga millor per al transport cap al festival jeje.

este es el hotel k dic:   http://www.be-housing.be/?p=blddetail&id=427&lang=en&lang=en

Sanx, uri ,euge y yo estamos en el mismo hotel así que me parece perfecto quedar allí xd
dj junai
Visitante

Email
« Responder #279 en: 03/02/11, 17:49:14 pm »

a veure fills,filles,mansos, noidons...

el sopar del q-base va ser molt digne... llavors...

el fill us proposa...

kedda massiva (tots) el dissabte a les 18.00h per sopar un mc donals o un burgen king centre, que estigui aprop de la parada de tranvia que porta el reverze. Que us sembla?? jo crec que seria molt power sopar tots junts i fer una mica de xirinola, no?

pd: la parada de tranvia, informacio extra esta a la primera pagina d'aquest post.

pd 2: los tickets del fnac no se como van pero la entrada te la envian con pdf o te dan un link para descargar-la

digni5

atentament "lo puto fill"
myselfbcn

JÄGERPOWER

Email
« Responder #280 en: 03/02/11, 17:59:22 pm »

Sanx, uri ,euge y yo estamos en el mismo hotel así que me parece perfecto quedar allí xd

Una altre opció seria quedar directament tots a la Central Station a les 19:30h., mes que res per que només des de allà surt el tren que ens deixa just al davant d'on es fa la Reverze, i així donar encara una mica mes de marge de temps pel berenar-sopar, donar un tom, o simplement descansar. Bueno, anem comentant que os sembla.
Aquí teniu un mapa de la xarxa del Tram on es veu clarament que el numero 5 es el que hem d'agafar:

http://www.simplonpc.co.uk/Tram_Antwerp/Antwerp2009map1.jpg

Aquí un altre mapa que encara no he pogut desxifrar xd:
http://www.simplonpc.co.uk/Tram_Antwerp/netplan_antwerpen07_tcm7-1664.pdf

myselfbcn

JÄGERPOWER

Email
« Responder #281 en: 03/02/11, 18:09:53 pm »

kedda massiva (tots) el dissabte a les 18.00h per sopar un mc donals...

Ara ho vec molt + clar xd! Que tal, 18:00h. tots a la porta de la Central Station, just davant hi ha un MC DONALS  ;D  Es la única opció segura de poder halar tots a l'hora i que no triguin gaire en servir-nos!
mallorca_pont

Email
« Responder #282 en: 03/02/11, 18:35:07 pm »

Si senyors 18:00 a la central station es una bona ora i bon punt per a tots segur mentres la gent arriba o no es poden anar demanant les comandes al mcdonalds i aixi segur que a les 19:30 estirem tots sopats amb forces i podrem anar tira tira cap al reverze. Ho trobu perfecte aquesta proposta, ara em de veure que a tots i el arribi la info!! jajaja

-16 quines PUTES ganes ;D ;D

P.d: Myself no es la linea 12 que arriva fins alla o tal vegada les dues, mes que res xq en el mapa surten dues central station i une pasa la 12 q la darrera aturada es on es fa la reverze
myselfbcn

JÄGERPOWER

Email
« Responder #283 en: 03/02/11, 19:37:10 pm »

Si senyors 18:00 a la central station es una bona ora i bon punt per a tots segur mentres la gent arriba o no es poden anar demanant les comandes al mcdonalds i aixi segur que a les 19:30 estirem tots sopats amb forces i podrem anar tira tira cap al reverze. Ho trobu perfecte aquesta proposta, ara em de veure que a tots i el arribi la info!! jajaja

P.d: Myself no es la linea 12 que arriva fins alla o tal vegada les dues, mes que res xq en el mapa surten dues central station i une pasa la 12 q la darrera aturada es on es fa la reverze

Bona observació fill, pero només hi ha 1 central station, poder per on passa la linea 12 te aquell nom per ser el centre de la ciutat o per que es l'estació mes propera a la central station (B), i així la gent pot fer transbordament.
De totes formes, per que quedi ben clar adjunto foto de la unica Central Station d'Amberes:

Bueno, proposta QUEDADA MASIVA REVERZE 2011, a les 18:00h. tots al MC DONALS que hi ha just al davant de la Central Station d'Amberes, així podem anar foten comandes escalonadament. bueno, aneu dient com ho veieu!  ;)

mallorca_pont

Email
« Responder #284 en: 03/02/11, 20:10:08 pm »

Bona observació fill, pero només hi ha 1 central station, poder per on passa la linea 12 te aquell nom per ser el centre de la ciutat o per que es l'estació mes propera a la central station (B), i així la gent pot fer transbordament.
De totes formes, per que quedi ben clar adjunto foto de la unica Central Station d'Amberes:

Bueno, proposta QUEDADA MASIVA REVERZE 2011, a les 18:00h. tots al MC DONALS que hi ha just al davant de la Central Station d'Amberes, així podem anar foten comandes escalonadament. bueno, aneu dient com ho veieu!  ;)

jajaja ok ara me fixat amb la B que surt ara si q no hi haura confusio per a nigu, mcdonalds 18:00 per fer un bon soparillo...despres unes birres?? o directes a la reverze??
Páginas: 1 ... 16 17 18 [19] 20 21 22 ... 30   Ir Arriba   Imprimir