oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 ... 30   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: 19-02-2011 Reverze 2011- Anveres Belgica  (Leído 48274 veces)
dj junai
Visitante

Email
« Responder #300 en: 07/02/11, 01:23:59 am »

jo procedire amb el tema barrets.

per cert, del reverze s'han venut tots els tickets.

jordi tenies rao, en total son 18.000 persones. no 25.000.
Sanx
Legend of Zelda

Registro: 18-03-07
#CutForBieber

Email
« Responder #301 en: 07/02/11, 03:27:27 am »

Yo ficho sombrero cowboy, in memorial al Qbase, a ver con que vuelvo a casa... xDDDD

2 weeks my friends!!!! ;D ;D
dj junai
Visitante

Email
« Responder #302 en: 07/02/11, 20:04:59 pm »

noticies de la bassevents

recomanen que la gent que vingui amb transport public entre per la lotto arena i la gent que tingui el vip que entrin per el sportpaleis.

recomanacions

musicals

potser si que el hardcore que sonara allà es molt conegut, sobretot gracies a que és posa al pont aeri pero no aixi el hardstyle que sonara... Cara la culturitzacio i que podeu coneixer una mica la musica hardstyle que sonara al reverze us deixo uns quants links powers para su uso i disfrute.

* per descarregar has d'anar a download blau i triar el servidor
et recomano que triies el zippyshare, va molt bè

http://lsdb.nl/set/69804/Wildstylez_-_The_Magic_Show__26-01-2011.html
http://lsdb.nl/set/69072/Zany_-_Euphoria_2011__15-01-2011.html
http://lsdb.nl/set/70087/D-Block___S-te-Fan_vs._Zatox_-_X-Qlusive_D-Block___S-Te-Fan__22-01-2011.html
http://lsdb.nl/set/63786/Psyko_Punkz_-_Qlimax_2010__27-11-2010.html
http://lsdb.nl/set/68108/Frontliner_-_Hardhouse_Generation__Fresh_FM___12-01-2011.html

transport

l'altre dia vaig parlar amb un fill que vaig coneixer al tren que ha volat a charlerois i em va dir que hi ha un bus directe desde charlerois-airport a brusseles i que et deixa a la estacio de tren sud midi de bruselles. I des de qui per anar anveres es agafar un tren fins la central station de antwerpenn. Ell va dir que aquest bus es 3 euros mès car que agafar el tren a charlerois i desde alla anar fnis a anveres pero que t'estalvies un munt de temps. Tambè em va comentar l'opcio desde l'aeroport de charlerois de d'agafar un taxi de 8 fins a bruselles i que solen cobrar el mateix 13€, el mateix que val el bus, has d'omplir el bus clar

tunneo carnaval

avui estava parlant amb una filla de la uni i m'ha dit que el dia 5 de març és carnaval. Llavors he pensat que una opcio seria comprar la disfressio de carnaval ja i aprofitara pel reverze

us deixo el link de cataleg d'una botiga de drisfreses i joguines que es diu drim

http://www.drim.es/index.php?option=com_flippingbook&view=book&id=1&Itemid=54&lang=cat

Algu s'apunta anar disfrassat de vaca o de mort vivent???

la setmana que bè ja fare una llista de consells i intrusccions pel viatge i al festival

digni5

pd: resto a la vostre disposicio davant de qualsevol dubte

pd: a l'altre post ja he penjat el line up de bassleader 2011

Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #303 en: 07/02/11, 21:41:28 pm »

home ferran... ya triar lo tipo de disfras, pues tb asta l'opcio de abeja maya o de Bade el cerdito valiente xD
mallorca_pont

Registro: 23-10-08

Email
« Responder #304 en: 07/02/11, 22:12:58 pm »

home ferran... ya triar lo tipo de disfras, pues tb asta l'opcio de abeja maya o de Bade el cerdito valiente xD

Jo vull ser el porquet jajajaja [cerda]
The Dark Defender

Registro: 14-07-09

Email
« Responder #305 en: 07/02/11, 23:25:18 pm »

També hi ha un bus que va des de l'aeroport de Brussel·les fins a Anvers i t'estalvies haver de fer transbord a la Centraal Station de la capital.
myselfbcn

Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER

Email
« Responder #306 en: 08/02/11, 04:12:08 am »

Només vull recordar que fa uns dies es va confirmar la QUEDADA MASSIVA pel berenar-sopar + anar cap el festival tota la trupe, serà el mateix Dissabte de la REVERZE a les 18:00h. al McDonald's que hi ha just al davant de la Central Satition!

Es aquest, i petitó no es veu http://www.mcdonalds.be/fr/index_FR.php?page=restaurants:restaurant_page&id=1

Vinga companys, que ja no queda quasi res, ens ho posarrem de putissima mare, serà molt epic  ;D :D!!!

-TIC TAC TIC TAC......

P.D: Tema barret els que el voleu dur ja el teniu / heu trobat? jo en principi aniré aquesta setmana amb en Ferranet aka Junai still aka Fill aka (for me) Fillus Maximus a pillar-nos els nostres, a veure si el convenço xq vagi disfressat d'alguna mega frikada jejej!  ;) :D
dj junai
Visitante

Email
« Responder #307 en: 08/02/11, 08:03:01 am »

tema bus

totalment d'acord. Si que hi ha un bus desde l'aeroport de brusel.les fins anveres. pero com que ja ho vaig posar a la pagina inicial. Alla hi ha tota la informacio. la setmana que bè posar la tota la informacio i petit planing.

Respecto el tunneo, em vaig estar mirant les disfresses i veig una drisfressa de vaca power.

Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #308 en: 08/02/11, 10:40:13 am »

tema bus

totalment d'acord. Si que hi ha un bus desde l'aeroport de brusel.les fins anveres. pero com que ja ho vaig posar a la pagina inicial. Alla hi ha tota la informacio. la setmana que bè posar la tota la informacio i petit planing.

Respecto el tunneo, em vaig estar mirant les disfresses i veig una drisfressa de vaca power.

xo de la vaca k rie o no?¿ xD
J.Lau

Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos

Email
« Responder #309 en: 08/02/11, 13:35:35 pm »

Només vull recordar que fa uns dies es va confirmar la QUEDADA MASSIVA pel berenar-sopar + anar cap el festival tota la trupe, serà el mateix Dissabte de la REVERZE a les 18:00h. al McDonald's que hi ha just al davant de la Central Satition!

Es aquest, i petitó no es veu http://www.mcdonalds.be/fr/index_FR.php?page=restaurants:restaurant_page&id=1

Vinga companys, que ja no queda quasi res, ens ho posarrem de putissima mare, serà molt epic  ;D :D!!!

-TIC TAC TIC TAC......

P.D: Tema barret els que el voleu dur ja el teniu / heu trobat? jo en principi aniré aquesta setmana amb en Ferranet aka Junai still aka Fill aka (for me) Fillus Maximus a pillar-nos els nostres, a veure si el convenço xq vagi disfressat d'alguna mega frikada jejej!  ;) :D

soraya, judit i yo ya els tenim els barrets jeje... ya keda menos per al festival juasjuas.
Trallero
FCB SUPPORTER

De: Zona Franka(Bcn) Sexo: Si
Registro: 02-08-05
Facebook:
WEMBLEY ♥

Email
« Responder #310 en: 08/02/11, 22:59:29 pm »

jo al final em fare un bon berenar-sopar energetic a l'apartament ja que amb l'hamburguesa no vull q m'entrin retortijones i a sobre de seguida torno a tenir gana  :P
Dj Klave
Sumiller Banana

Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation

Email
« Responder #311 en: 09/02/11, 00:39:06 am »

jo al final em fare un bon berenar-sopar energetic a l'apartament ja que amb l'hamburguesa no vull q m'entrin retortijones i a sobre de seguida torno a tenir gana  :P

Rollo hamburguesas laxantes i tirarte toda la Reverze de festival en el WC. Es para pensarlo si.
myselfbcn

Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER

Email
« Responder #312 en: 09/02/11, 07:57:18 am »

Rollo hamburguesas laxantes i tirarte toda la Reverze de festival en el WC. Es para pensarlo si.

Cadascú que hali on i el que vulgui, mentres estiguem tots a partir 18:00h. al McDonal's cap problema!
-Digni5! 
P.D. Mixetes, tb voleu el barret? hipopòtam, també hi havia en Rosa x anar conjuntat  ;), digueu-me quelcom!
Trallero
FCB SUPPORTER

De: Zona Franka(Bcn) Sexo: Si
Registro: 02-08-05
Facebook:
WEMBLEY ♥

Email
« Responder #313 en: 09/02/11, 09:39:37 am »

fills qui volgui un planol de anvers que ho demani a aquest enllaç:
http://www.flandes.net/petition_de_folletos/?L=1
ho envien gratis a casa

jo no em comprare barret, com a molt em posare gomina fosforita com a la Q-BASE
aquesta tarda segurament ja procedeixo a fer la xamarra que ahir nit vaig estar fent grans retocs
geCore

Registro: 02-01-09
Facebook:
rcde.1900 REVERZE 2011. Thunderdome 2011.

Email
« Responder #314 en: 09/02/11, 13:48:44 pm »

Justament avuí m'ha arribat tota la informació de brusseles y amberes!
Páginas: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 ... 30   Ir Arriba   Imprimir