|
 |
« Responder #270 en: 01/02/11, 23:31:09 pm » |
|
será cuestión de hacer merienda/cena para entrar a primera hora.
yo tio prefereixo fer una menjada sobre les 4 de la tarde o les 5 com si fos el dinar perke aixi a les 8 entrar a tope i no estar amb la panxa plena sino despres no puc beure ni ballar ni res. k trobes???
Tambien es buena para los que llegamos el sabado por la mañana, en vez de hacer la vuelta por la mañana, si tienen las habitaciones podemos ir a dormir directamente levantarse 12 o 14 dar una vuelta comer a esa hora bien e irnos para alla tranquilamente y como dentro supongo que habra comida pues quien tenga mas hambre ya sabe.
|
|
|
J.Lau
Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos
Email
|
 |
« Responder #271 en: 01/02/11, 23:35:32 pm » |
|
yo tio prefereixo fer una menjada sobre les 4 de la tarde o les 5 com si fos el dinar perke aixi a les 8 entrar a tope i no estar amb la panxa plena sino despres no puc beure ni ballar ni res. k trobes???
Tambien es buena para los que llegamos el sabado por la mañana, en vez de hacer la vuelta por la mañana, si tienen las habitaciones podemos ir a dormir directamente levantarse 12 o 14 dar una vuelta comer a esa hora bien e irnos para alla tranquilamente y como dentro supongo que habra comida pues quien tenga mas hambre ya sabe.
aixo mallorca_pont lo k tu veiges si prefereixes domir pel mait pos per la tarde estarem natres i sino pos el grup del myself dinarant pronte i despres migdiada com los crios petits juasjuas. lo k prefereixos jeje.
|
|
|
J.Lau
Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos
Email
|
 |
« Responder #272 en: 01/02/11, 23:44:42 pm » |
|
La kedada la podriem fer al hotel AMBASSADOR sobre les 6,30 o les 7, es al k esta junai i yo, o dic perke ell me va dir k justament dabant del hotel o molt aprop esta la parada k ens porta a la REVERZE, i este hotel tambe esta molt aprop de la estacio de trent. si o mireu als mapes pel google. llavors lo k la gent vulge, si algu esta en algun altre hotel k tambe estiga ben cominucat amb les parades k ens porten a la REVERZE, tot es parlau i kedar en un altre lloc, sempre i kuant siga millor per al transport cap al festival jeje. este es el hotel k dic: http://www.be-housing.be/?p=blddetail&id=427&lang=en&lang=en
|
|
|
Krlos
Registro: 25-12-03
Email
|
 |
« Responder #273 en: 02/02/11, 00:23:34 am » |
|
También me parece bien la idea,si,hacer una comida un poco tarde pero consistente y arreando,si mas tarde entra algo de gana supongo que ahí habrá donde picar algo
|
|
|
Jacob_ MOH
De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07
Email
|
 |
« Responder #274 en: 02/02/11, 10:54:26 am » |
|
aki un dels membres del grup del myself xD potser k natros fesem dinar pronte i dspues siesta com diu lo senyor J.Javier launes  P D: Crio menut nº 1 xD
|
|
|
myselfbcn
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER
Email
|
 |
« Responder #275 en: 02/02/11, 19:34:31 pm » |
|
Jo tmb trobo que es lo seu anar seperats al sopar-berenar, xq entre que hi ha gent que arriba molt prest el disabte i jo almenys voldre fer una bona migdiada si em de entrar a les 20h.
La meva proposta x els que arribam el disabte demati es dinar damunt les 12 algo sencill i rapid aixi a les 2 podem estar dormint al hotel unes 4 horetes fins les 6 dutxa rapida establir punt de trobada qui vulgue menjar alguna cosa que o fasi rollo mcadonalds o burger i despres BIG meating point tots els que som i anar poc a poc a la reverze!
Em sembla de conya! ara només falta confirmar Hora i Lloc! Jo fotria la quedada a les 19:00h. per anar be de temps! Nosaltres també estem just al davant d'una estació del trenvia (Hotel Ibis centrum), s'hauria de mirar quina estació aniria millor per arribar a la Reverze. També una altre opció, per si hi ha gent hospedada a altres hotels, o arriben el mateix dia, podriem quedar a la Central Station! Bueno, anem dient el que penseu, i a veure si la setmana que be ja tenim confirmat data i lloc del Big Meeting! Una abraçada company! P.D. Només falta anar a mirar tema Barrets de Palla (a poder ser groc foforito)
|
|
|
|
 |
« Responder #276 en: 02/02/11, 20:26:55 pm » |
|
Jo tmb trobo que es lo seu anar seperats al sopar-berenar, xq entre que hi ha gent que arriba molt prest el disabte i jo almenys voldre fer una bona migdiada si em de entrar a les 20h.
La meva proposta x els que arribam el disabte demati es dinar damunt les 12 algo sencill i rapid aixi a les 2 podem estar dormint al hotel unes 4 horetes fins les 6 dutxa rapida establir punt de trobada qui vulgue menjar alguna cosa que o fasi rollo mcadonalds o burger i despres BIG meating point tots els que som i anar poc a poc a la reverze!
Em sembla de conya! ara només falta confirmar Hora i Lloc! Jo fotria la quedada a les 19:00h. per anar be de temps! Nosaltres també estem just al davant d'una estació del trenvia (Hotel Ibis centrum), s'hauria de mirar quina estació aniria millor per arribar a la Reverze. També una altre opció, per si hi ha gent hospedada a altres hotels, o arriben el mateix dia, podriem quedar a la Central Station! Bueno, anem dient el que penseu, i a veure si la setmana que be ja tenim confirmat data i lloc del Big Meeting! Una abraçada company!
P.D. Només falta anar a mirar tema Barrets de Palla (a poder ser groc foforito)
Doncs jo estic tambe al ibis aixi que nusaltre podem sortir cap el hotel del junai per anar a la reverze i veurens tots a la estacio central que desde alla segur que hi ha tranvia o el que sigue cap el reverze! ara em de mirar si ens donen la habitacio xq contant que arribam a les 9 a bruseles mes el tren i tal poden ser les 11 i tal vegada ens donguin la habitacio, sino a dinar amb la maleta i a fer migdiada despres jajaja.
|
|
|
|
 |
« Responder #277 en: 02/02/11, 21:36:10 pm » |
|
Hola...un novatillo en esto de macro-eventos se presenta desde Galicia y tiene una pregunta de principiante... No pude coger e-ticket y tengo la entrada reservada en Fnac.be, para retirar en tienda, ¿alguno estáis en el mismo caso?¿se puede retirar en cualquier tienda ( Bruselas, Amberes... )porque al reservarla no permitía marcar "tienda de recogida" ?? Gracias por la ayuda... y nos vemos en el fieston...
|
|
|
|
 |
« Responder #278 en: 03/02/11, 14:24:45 pm » |
|
La kedada la podriem fer al hotel AMBASSADOR sobre les 6,30 o les 7, es al k esta junai i yo, o dic perke ell me va dir k justament dabant del hotel o molt aprop esta la parada k ens porta a la REVERZE, i este hotel tambe esta molt aprop de la estacio de trent. si o mireu als mapes pel google.
llavors lo k la gent vulge, si algu esta en algun altre hotel k tambe estiga ben cominucat amb les parades k ens porten a la REVERZE, tot es parlau i kedar en un altre lloc, sempre i kuant siga millor per al transport cap al festival jeje.
este es el hotel k dic: http://www.be-housing.be/?p=blddetail&id=427&lang=en&lang=en
Sanx, uri ,euge y yo estamos en el mismo hotel así que me parece perfecto quedar allí xd
|
|
|
|
 |
« Responder #279 en: 03/02/11, 17:49:14 pm » |
|
a veure fills,filles,mansos, noidons...
el sopar del q-base va ser molt digne... llavors...
el fill us proposa...
kedda massiva (tots) el dissabte a les 18.00h per sopar un mc donals o un burgen king centre, que estigui aprop de la parada de tranvia que porta el reverze. Que us sembla?? jo crec que seria molt power sopar tots junts i fer una mica de xirinola, no?
pd: la parada de tranvia, informacio extra esta a la primera pagina d'aquest post.
pd 2: los tickets del fnac no se como van pero la entrada te la envian con pdf o te dan un link para descargar-la
digni5
atentament "lo puto fill"
|
|
|
myselfbcn
JÄGERPOWER
Email
|
 |
« Responder #280 en: 03/02/11, 17:59:22 pm » |
|
La kedada la podriem fer al hotel AMBASSADOR sobre les 6,30 o les 7, es al k esta junai i yo, o dic perke ell me va dir k justament dabant del hotel o molt aprop esta la parada k ens porta a la REVERZE, i este hotel tambe esta molt aprop de la estacio de trent. si o mireu als mapes pel google.
llavors lo k la gent vulge, si algu esta en algun altre hotel k tambe estiga ben cominucat amb les parades k ens porten a la REVERZE, tot es parlau i kedar en un altre lloc, sempre i kuant siga millor per al transport cap al festival jeje.
este es el hotel k dic: http://www.be-housing.be/?p=blddetail&id=427&lang=en&lang=en
Sanx, uri ,euge y yo estamos en el mismo hotel así que me parece perfecto quedar allí xd
Una altre opció seria quedar directament tots a la Central Station a les 19:30h., mes que res per que només des de allà surt el tren que ens deixa just al davant d'on es fa la Reverze, i així donar encara una mica mes de marge de temps pel berenar-sopar, donar un tom, o simplement descansar. Bueno, anem comentant que os sembla. Aquí teniu un mapa de la xarxa del Tram on es veu clarament que el numero 5 es el que hem d'agafar: http://www.simplonpc.co.uk/Tram_Antwerp/Antwerp2009map1.jpgAquí un altre mapa que encara no he pogut desxifrar xd: http://www.simplonpc.co.uk/Tram_Antwerp/netplan_antwerpen07_tcm7-1664.pdf
|
|
|
myselfbcn
JÄGERPOWER
Email
|
 |
« Responder #281 en: 03/02/11, 18:09:53 pm » |
|
kedda massiva (tots) el dissabte a les 18.00h per sopar un mc donals...
Ara ho vec molt + clar xd! Que tal, 18:00h. tots a la porta de la Central Station, just davant hi ha un MC DONALS  Es la única opció segura de poder halar tots a l'hora i que no triguin gaire en servir-nos!
|
|
|
|
 |
« Responder #282 en: 03/02/11, 18:35:07 pm » |
|
Si senyors 18:00 a la central station es una bona ora i bon punt per a tots segur mentres la gent arriba o no es poden anar demanant les comandes al mcdonalds i aixi segur que a les 19:30 estirem tots sopats amb forces i podrem anar tira tira cap al reverze. Ho trobu perfecte aquesta proposta, ara em de veure que a tots i el arribi la info!! jajaja -16 quines PUTES ganes  P.d: Myself no es la linea 12 que arriva fins alla o tal vegada les dues, mes que res xq en el mapa surten dues central station i une pasa la 12 q la darrera aturada es on es fa la reverze
|
|
|
myselfbcn
JÄGERPOWER
Email
|
 |
« Responder #283 en: 03/02/11, 19:37:10 pm » |
|
Si senyors 18:00 a la central station es una bona ora i bon punt per a tots segur mentres la gent arriba o no es poden anar demanant les comandes al mcdonalds i aixi segur que a les 19:30 estirem tots sopats amb forces i podrem anar tira tira cap al reverze. Ho trobu perfecte aquesta proposta, ara em de veure que a tots i el arribi la info!! jajaja
-16 quines PUTES ganes 
P.d: Myself no es la linea 12 que arriva fins alla o tal vegada les dues, mes que res xq en el mapa surten dues central station i une pasa la 12 q la darrera aturada es on es fa la reverze
Bona observació fill, pero només hi ha 1 central station, poder per on passa la linea 12 te aquell nom per ser el centre de la ciutat o per que es l'estació mes propera a la central station (B), i així la gent pot fer transbordament. De totes formes, per que quedi ben clar adjunto foto de la unica Central Station d'Amberes: Bueno, proposta QUEDADA MASIVA REVERZE 2011, a les 18:00h. tots al MC DONALS que hi ha just al davant de la Central Station d'Amberes, així podem anar foten comandes escalonadament. bueno, aneu dient com ho veieu!
|
|
|
|
 |
« Responder #284 en: 03/02/11, 20:10:08 pm » |
|
Si senyors 18:00 a la central station es una bona ora i bon punt per a tots segur mentres la gent arriba o no es poden anar demanant les comandes al mcdonalds i aixi segur que a les 19:30 estirem tots sopats amb forces i podrem anar tira tira cap al reverze. Ho trobu perfecte aquesta proposta, ara em de veure que a tots i el arribi la info!! jajaja
-16 quines PUTES ganes 
P.d: Myself no es la linea 12 que arriva fins alla o tal vegada les dues, mes que res xq en el mapa surten dues central station i une pasa la 12 q la darrera aturada es on es fa la reverze
Bona observació fill, pero només hi ha 1 central station, poder per on passa la linea 12 te aquell nom per ser el centre de la ciutat o per que es l'estació mes propera a la central station (B), i així la gent pot fer transbordament. De totes formes, per que quedi ben clar adjunto foto de la unica Central Station d'Amberes:
Bueno, proposta QUEDADA MASIVA REVERZE 2011, a les 18:00h. tots al MC DONALS que hi ha just al davant de la Central Station d'Amberes, així podem anar foten comandes escalonadament. bueno, aneu dient com ho veieu! 
jajaja ok ara me fixat amb la B que surt ara si q no hi haura confusio per a nigu, mcdonalds 18:00 per fer un bon soparillo...despres unes birres?? o directes a la reverze??
|
|
|
|