oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 16 17 18 [19] 20 21 22 ... 41   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Nos vamos pal Q-BASE 2010 !!! Quien se apunta? (el mejor festival del añol)  (Leído 44185 veces)
xavi_speed_terror

Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!

Email
« Responder #270 en: 11/08/10, 18:23:38 pm »

Algú sap si encara es poden comprar entrades i en cas de que així sigui com? Xq akst bitllet x 36€ dsd Reus sona interessant

Merci!! ;) :D

no crec que les entrades s'agotin!!!!d totes maneres entra a la pagina

http://www.q-dance.nl

una vegada aqui ves a l'apartat de tikets i busca els del festival!!!!
per comprar-los ncsites un compte pay-pal sin mekivoco!!!!
en cas q nu n tinguis ves a la pagina

www.paypal.es/

i aqui sense cap problema el pots fer a l'instant  i sense cap tipo de problema!!!!
has de tindre en compte q ncsites tenir una visa o per l'estil sin no podras obrir el compte!!!!!
espero q et serveixi i x qalsevol dubte aqui tens el post x comentar!!!!!!!q tingues sort!!!yeaaaaaaaaaaah

En principi no et cal compte paypal per comprar les entrades.

tens tota la rao del mon!!!disculpeu l'error xo les ganes d'anar q tinc m dixen la ment a dins els bunkers!!!xDDDDDDDDDDDDDDD
pajarito
Visitante

Email
« Responder #271 en: 11/08/10, 23:36:36 pm »

Aquest mono de camuflatge segurament a més d'un us interessarà jeje. ( Rollo Chewaka  ;D )

Jo aniré a lu còmode i pràctic ja per allà a dalt encara farà bastant calor. Menys pel matí que farà fresqueta.

ostia...potse massa camuflat i tot!!!xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDD

a vore quin sonat s'atreveix a portar-lo!!muuuahahahahahaha
t'asseguro que t'ho passaries teta...
;)

no et dic q no!!!!l'unic q m faltaria ia seria un rifle d precisio del paintball!!!!fuuuuuua ara q u imagino tik flipan!!!xDDDDDDDDDDD
no recomano portar armes de paintball a weeze.

vaig acabar detingut a l'aeroport de weeze per aquesta mateixa rao.
xavi_speed_terror

Email
« Responder #272 en: 12/08/10, 00:18:09 am »

Aquest mono de camuflatge segurament a més d'un us interessarà jeje. ( Rollo Chewaka  ;D )

Jo aniré a lu còmode i pràctic ja per allà a dalt encara farà bastant calor. Menys pel matí que farà fresqueta.

ostia...potse massa camuflat i tot!!!xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDD

a vore quin sonat s'atreveix a portar-lo!!muuuahahahahahaha
t'asseguro que t'ho passaries teta...
;)

no et dic q no!!!!l'unic q m faltaria ia seria un rifle d precisio del paintball!!!!fuuuuuua ara q u imagino tik flipan!!!xDDDDDDDDDDD
no recomano portar armes de paintball a weeze.

vaig acabar detingut a l'aeroport de weeze per aquesta mateixa rao.

tmp tenia intencio d portar re d'aixo...jajajajajaj simplemen era un comentari xo...merci x avisar i a mes x experiencia propia!!!!espero q no les passessis mol canutes!!! ;D
NiT@

Email
« Responder #273 en: 12/08/10, 15:08:00 pm »

buufff menos de 1 mes.... Yo al final no se si me haré camiseta o que... quiero ir muuuy cómoda para aguantar todas las horas que dure la fiesta al 100% xd así que bambitas pantalon supongo que el militar y ale.. xd
R e p l a y

Registro: 17-08-02
Facebook:
Acid Test

Email
« Responder #274 en: 12/08/10, 16:35:16 pm »

Bien dicho, Nit@, primero la comodidad de uno y más con la de horas que son, y luego el tunneo. ::) :P
myselfbcn

Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER

Email
« Responder #275 en: 12/08/10, 18:36:50 pm »

buufff menos de 1 mes.... Yo al final no se si me haré camiseta o que... quiero ir muuuy cómoda para aguantar todas las horas que dure la fiesta al 100% xd así que bambitas pantalon supongo que el militar y ale.. xd

Doncs jo t'estic veient amb una gorra militar, ulleres tipo ray-ban, pantalons curts militars.......
- "Coronel Naitens faitens" jejej. petonets!

P.D. Algun suggeriment x la bandera??? esq no se molt be com fotrala, estic per estampar el disseny de la part del d'arrera de la samarreta q vam fotre l'any passat, en 1.5x1 m. Es que ho hauria de decidir ja!
Una abraça companys!
-HyperMegaDigniCinc! ;D ;)
myselfbcn

Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER

Email
« Responder #276 en: 12/08/10, 18:47:56 pm »

Tinc en ment fotre alguna coseta així, però si teniu idees o esbossos comenteu-ho

Però clar, poder hauríem de fotre un Catalan Crew, ja que som tots que que anem de diferents parts del País. De totes formes l'any passat es va decidir finalment posar Barcelona ja que tot el món ho reconeix, i ens estalviaríem possibles conflictes. Bueno neu dient companys!

Dj Klave
Sumiller Banana

Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation

Email
« Responder #277 en: 12/08/10, 21:19:47 pm »

8)  Catalan Crew  8)
dj junai
Visitante

Email
« Responder #278 en: 12/08/10, 22:28:04 pm »

a mi mès igual. Les dos banderes em semblen dignes.

Jo vull un bandera per mi.

Per cert, ull a l'opcio disfrassar-se.

http://www.disfrazzes.com/disfraces-adultos-c

Hi han moltes opcions interessants. Una disfressa la pots reutilitzar per carnaval,hallonwen i mès festivals.

Algun tè alguna idea per un disfressa power???

http://lsdb.nl/set/53767/Frank_Kvitta_-_Best_of_Q-Dance_Q-Base_Special_01-08-2010.html

calentant motors
NiT@

Email
« Responder #279 en: 13/08/10, 00:19:32 am »

Doncs jo t'estic veient amb una gorra militar, ulleres tipo ray-ban, pantalons curts militars.......
- "Coronel Naitens faitens" jejej. petonets!

P.D. Algun suggeriment x la bandera??? esq no se molt be com fotrala, estic per estampar el disseny de la part del d'arrera de la samarreta q vam fotre l'any passat, en 1.5x1 m. Es que ho hauria de decidir ja!
Una abraça companys!
-HyperMegaDigniCinc! ;D ;)

jajajaja si o que? hombre tengo una gorra que estoy pensando que me va que ni pintada.. me lo apunto! xd pero me tendrás que llamar coronel Naitens e :$ XDD Las banderas me gustan las dos que has hecho, muy curradas!  (dignicinc :$ jajjajajaja)
chinillo

Registro: 09-10-06
Email
« Responder #280 en: 13/08/10, 02:44:16 am »

sabeis si las entradas se pueden comprar alli mismo????
gracias
J.Lau

Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos

Email
« Responder #281 en: 13/08/10, 13:58:09 pm »

sabeis si las entradas se pueden comprar alli mismo????
gracias

creo k no, k todo se hace por internet anicipadas, pero alguno de por aki k  fue el año pasado te lo confirmara.
xavi_speed_terror

Email
« Responder #282 en: 13/08/10, 14:29:00 pm »

Tinc en ment fotre alguna coseta així, però si teniu idees o esbossos comenteu-ho

Però clar, poder hauríem de fotre un Catalan Crew, ja que som tots que que anem de diferents parts del País. De totes formes l'any passat es va decidir finalment posar Barcelona ja que tot el món ho reconeix, i ens estalviaríem possibles conflictes. Bueno neu dient companys!

la d barcelona crew amb el q-base mola mol tio!!!!!i mira...utilitzare la idea xa plasmar-la a una camiseta q tik preparan ala meua ment!!!!!xDDDDDDDD

les disfresses ia se'n van una mica de lo q tenia pensat feer pero bueno...potse na currada brutal!!!!xDDDDDDDDDDD
potse hauries d ficar carnaval al q-base ala bandera!!!jajajajjajajajaja
dj junai
Visitante

Email
« Responder #283 en: 13/08/10, 15:19:23 pm »

jo no acabo de tenir clar el tunneo pel q-base

una de les altres opcions és anar disfrassar de personatge manga, tambè conegut com cosplay.

http://www.tokyoshop.es/b2c/index.php?page=pp_productos.php&tbusq=1&md=1&ref=1300

Que us semblen?
http://www.tokyoshop.es/b2c/index.php?page=pp_producto.php&md=0&ref=COSP0344
http://www.tokyoshop.es/b2c/index.php?page=pp_producto.php&md=0&ref=COSP0347

atenciò amb el ceremix de master of ceremony del lost in dreams

dj junai
Visitante

Email
« Responder #284 en: 13/08/10, 15:46:26 pm »

http://lsdb.nl/set/53292/A-Lusion_-_Scantraxx_Radioshow_July_2010__Guestmix_by_Brennan_Heart__27-07-2010.html

una sessiò del programa de radio scantraxx, una altre del segells hardstyle que estarà al q-base.

digni5 4 ever
Páginas: 1 ... 16 17 18 [19] 20 21 22 ... 41   Ir Arriba   Imprimir