oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 ... 41   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Nos vamos pal Q-BASE 2010 !!! Quien se apunta? (el mejor festival del añol)  (Leído 44156 veces)
R e p l a y

Registro: 17-08-02
Facebook:
Acid Test

Email
« Responder #300 en: 16/08/10, 09:27:40 am »

1. Un cop arribes a l'aeroport de Weeze has d'agafar algun bus o pots anar caminant fins al recinte? Desde l'aeroport fins al q-base hi ha 20 minuts caminan, tens que donar la volta completa

Fill, no crec, però saps si es pot anar en sentit contrari al camí que indico a la imatge adjunta? Perquè sino, són ben bé 5 km (ruta acurada amb el 'Google Earth'), i al meu poble, anant lleuger es va a 6 km/h; així que si es fan 6 en 60 minuts, 5 es faran en 50... ::) Al no poguer-se atravessar la pista, no està taaan aprop... :P ;)
makinero_st feliu

Registro: 26-03-05
UNA IMAGEN VALE MAS QUE MIL PALABRAS

Email
« Responder #301 en: 16/08/10, 13:50:54 pm »

makinero_st feliu (anem a pams ). (les respostes estan blau)

Al ser el primer festival a l'extranger hi ha alguns dubtes q aviam si nus pudeu ajudaar----->el fill t'ajuda

1. Un cop arribes a l'aeroport de Weeze has d'agafar algun bus o pots anar caminant fins al recinte? Si has d'agafar transport...preu?-->normalment la q-base sol posar un bus desde la estacio de tren fins el q-base i desde l'aeorport fins el q-base, s'haurà d'estar atents al document que posen anoment "all you need to know" que sempre el posen el dimecres abans de cada festa. Desde l'aeroport fins al q-base hi ha 20 minuts caminan, tens que donar la volta completa, tambè pots anar en taxi, no és car a no ser que t'intentin cobrar molt bè del que és (aixo passa a la sortida del q-base ). Per trobar el q-base sempre pots seguir als hardraver o preguntar, normalment hi han cartells.

2. Alguna cosa a fer dsd les 9 dl mati q s'arriba allà fins a les 17h q comença??--> jo l'any 2006 vaig estar dinant a l'aeroport. Sempre hi pots matar el temps a l'aeroport, pots fer l'ocellot pels voltants de l'aeroport, que ja esta ple de boscs, tambè podries anar kevelaer i dinar alla,és un poble digne. Per cert, us heu agafat hotel? potser amb tantes hores seria una bona idea. Aixi podrieu fer la siesta o dormir el dia seguent.

3. Un cop s'acaba el megafestival a les 7 dl mati, hi ha algun afterparty o algu??Sq si no fins les 10 dl vespre a saber....En cas q existeixi va amb l'entrada o cal pagar apart?-->no hi ha cap afterparty, jo desprès de 3 q-base crec que a les 7h segurament estaras mort, (potser no ), normalment pots fer un parkineo o sino l'ocellot a l'aeroport. Si t'has d'esperar fins les 10 jo et recomano que t'ha agafis un hotel o un alberguer per poder dormir i fer una dutxa dignificadora. Hotels: www.booking.com

4. L'entrada inclou alguna cosa (consumició, samarreta, etc...)?-->no! la entrada nomès inclou la entrada, s'ha de imprimar i ensenyar quan entris. A dins el q-base pots comprar el menjar i beugda que vulguis. Has de comprar una fitxes de plastic anomenades "token" i que les pots intercanviar per menjar i beure. Es com el sims pero estas un festival de xumpa xumpa. Per cert, no es pot entrar ni menjar ni beure. Si a dintre vols beure,la cervessa esta molt bè de preu, els cubates son cars i poc carregats, en comparacio aqui, es clar.

5. Tema roba, anar amb pirates o pantalons no llargs q tl? Fa fresketa o com sta la cosa??-->davant de tot comoditat lol, vaja qui parlar. Normalment per la tarda fa calor i en els bunkers tambè fa calor pero per la nit fa resca aixi que una xaqueta digne és clar, its the key.

Resto a la teva disposicio davant qualsevol dubte

digni5 4 ever

[/quote]

Quanta dignitat Junai!!! El punt 1 perfecte q s'hagi d fer una caminadeta, així aprofitarem x fer temps i posar-nos a to  :D... El plan, donat q els bitllets ens van pujar una mika al últim moment (de 36€ aprox a 65€ q hem acabat pagant), serà fer gastuuu mínim jejje i per tant ni hotel ni busos ni taxis...Plan destructiu després del festival enlloc de parkineo tocarà fer avioneo jajajaja!!!

Per cert un dubte q se m'ha acudit: si comprem alcohol al duty free de l'aeroport de Reus (o al de Weeze), creus q tindrem algun problema x passar els controls de l'aeroport de Weeze? Està molt petat de seguretat i gossos o com va??

Merci per l'ajuda fill digne!!! ;) ;) ;) De fet ja ta conec d quan es feien super kedades a Sants per pillar-te samarretes del Makination..Quins temps ejejje
Aviam si nus veiem i coneixem i fem una cerveseta dignificadora ;D
Salut!!
chinillo

Registro: 09-10-06
Email
« Responder #302 en: 16/08/10, 13:54:38 pm »

una cosa que no me a quedado clara de la entrada,solo se puede comprar por internet no?y te la envian o es como los billtes de avion que te los imprimes y tiene un codigo de barras o algo asi?alguien se alojado en dussedorf algun año?yo y un colega lo hemos pillado alli pq nos asalid bien de precio,era pa saber quien a estao por ai para decirme como a ido hasta el q-base y eso graias
saludos
Trallero
FCB SUPPORTER

De: Zona Franka(Bcn) Sexo: Si
Registro: 02-08-05
Facebook:
WEMBLEY ♥

Email
« Responder #303 en: 16/08/10, 14:50:33 pm »

las imprimes y te leen el codigo de barras
Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #304 en: 16/08/10, 21:13:58 pm »

ya voras ya kin festival mos fotrem! nomes en pensar k l'avio, ya es un kuart dels k anem al Q-BASE... me penso k fotrem l'avio del puto reves juas!

P D: Van noidon! prepara lo botellon x a l'avio! :D

P D 2: Launes! no t'ascapes del botellon eh juas!
lidia_pont

Registro: 21-10-07

Email
« Responder #305 en: 16/08/10, 21:50:43 pm »

Hola a tothoooooooooom!!!!!!!!!!

Dons ja falta poc x anar a la Q-BASEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Repetim si señorrrrr !!!!!

He estat dubtant entre la Earthquake i la Q-BASE pero akest añ tornemiiiii.

Sortirem el dissabte de Reus a Dusseldorf i tornarem el dimarts cap a Reus tambe, sense pla destroyer "de moment".   Lolo ja ens trobarem a l'aeroport !!

Junai nosaltres lañ passat ens vam fer el caminet despres del q-base i vam tardar una hora i algo xD!!! Rebentats amb tot el fred k fotia i mig plovent ajjajaja però segur que en una mitja hora com dius l'haguessim fet trankilament un altre cop :PP

Ara només em queda mirar tema hostals i pensions k sta xunga la cosa i a veure tema camisetas y tal k e vist x aki :DDDD

Ens veiem al Q-BASEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!
dj junai
Visitante

Email
« Responder #306 en: 16/08/10, 22:12:11 pm »

1. Un cop arribes a l'aeroport de Weeze has d'agafar algun bus o pots anar caminant fins al recinte? Desde l'aeroport fins al q-base hi ha 20 minuts caminan, tens que donar la volta completa

Fill, no crec, però saps si es pot anar en sentit contrari al camí que indico a la foto adjunta? Perquè sino, son ben bé 5 km (ruta acurada amb el 'Google Earth'), i al meu poble, anant lleuger es va a 6 km/h; així que si es fan 6 en 60 minuts, 5 es faran en 50... ::) Al no poguer-se atravessar la pista, no està taaan aprop... :P ;)

Fill, potser tens rao. Aixo ho vaig fer pel q-base 2006, aixi que potser no van ser 20 minuts. Crec que pots fer dressera. Jo optaria per mirar si la q-dance posar un bus o no.

Fill ja saps que les distancies, el temps i el google maps no son lo meu. Tot recordem l'epic fail de l'any passat. lol
dj junai
Visitante

Email
« Responder #307 en: 16/08/10, 22:16:23 pm »

Dons ja falta poc x anar a la Q-BASEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Repetim si señorrrrr !!!!!

Sortirem el dissabte de Reus a Dusseldorf i tornarem el dimarts cap a Reus tambe, sense pla destroyer "de moment".   Lolo ja ens trobarem a l'aeroport !!

Junai nosaltres lañ passat ens vam fer el caminet despres del q-base i vam tardar una hora i algo xD!!! Rebentats amb tot el fred k fotia i mig plovent ajjajaja però segur que en una mitja hora com dius l'haguessim fet trankilament un altre cop :PP

Ara només em queda mirar tema hostals i pensions k sta xunga la cosa i a veure tema camisetas y tal k e vist x aki :DDDD

En nom del fill que aquest any sortim de forma digne.  Tal com diu en myself bcn aquest any ens esperem el bus.

Respecte el tema hotels,alberguer,etc.
Pel mateix dissabte la cosa esta xunga.

Si és el mateix kevelaer...tens la casa de colonies del l'any passat.

http://www.jugendherberge.de/jh/rheinland/kevelaer/?m

web de la alberguer

[email protected]

Crec que tens que fer un emai: amb nom,dates,numero persones,etc.
dj junai
Visitante

Email
« Responder #308 en: 16/08/10, 22:21:49 pm »

Respecte els hotesl mirat les alternatives d'anar a dusseldorf,krefeld o duisburg. Que pots anar-hi en bus desde l'aeroport o en tren i segurament hi hagin hotels disponibles perque aquestes dates

La resta d'informaciò la trobaràs en la resta del post.
dj junai
Visitante

Email
« Responder #309 en: 16/08/10, 22:32:55 pm »

Quanta dignitat Junai!!! El punt 1 perfecte q s'hagi d fer una caminadeta, així aprofitarem x fer temps i posar-nos a to  :D... El plan, donat q els bitllets ens van pujar una mika al últim moment (de 36€ aprox a 65€ q hem acabat pagant), serà fer gastuuu mínim jejje i per tant ni hotel ni busos ni taxis...Plan destructiu després del festival enlloc de parkineo tocarà fer avioneo jajajaja!!!----->jo miraria de buscar lloc alberguer que hi ha kevelaer, uns missatges mès amunt tens la web i com procedir per reservar-ho. En principi hi tenen lloc i està bè de preu Nosaltres dissabte estarem a kevelaer, si us voleu venir  a fer unes birren. (la resta de informaciò esta al post )

Per cert un dubte q se m'ha acudit: si comprem alcohol al duty free de l'aeroport de Reus (o al de Weeze), creus q tindrem algun problema x passar els controls de l'aeroport de Weeze? Està molt petat de seguretat i gossos o com va??--> A reus si no recordo malament no hi ha dutty free, sino recordo malament, crec. Però en cas d'haver-hi sempre et cobren les taxes del pais que voles, aixi que epic fail per agafar oh- mès barat. Al q-base no es pot entrar res de menjar i begudes. Que jo recordi no hi ha gossos pero a la qlimax si que n'hi havien. A la entrada et registren. Jo et recomano no beure molt oh- al principi del q-base, jo et recomano tirar de birren dintre del q-base i anar fent mica en mica

Merci per l'ajuda fill digne!!! ;) ;) ;) De fet ja ta conec d quan es feien super kedades a Sants per pillar-te samarretes del Makination..Quins temps ejejje
Aviam si nus veiem i coneixem i fem una cerveseta dignificadora ;D
Salut!!--->Tens alguna foto teva? la meva memoria és molt dolenta lol. a veure si es veritat i fem unes birren i uns valls xumpa xumpa dignificadors

digni5 4ever
Dj Klave
Sumiller Banana

Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation

Email
« Responder #310 en: 16/08/10, 23:04:57 pm »

Chinchetarra al cantu  ;D

ya voras ya kin festival mos fotrem! nomes en pensar k l'avio, ya es un kuart dels k anem al Q-BASE... me penso k fotrem l'avio del puto reves juas!

Jo també surtu el divendres  8) Estaria de puta mare que a l'avió fotessin el himne (el de l'any passat. Rmx Weapon xddd) Em possaré el chaleco salvavides per si de cas només pujar. Quina liada!!!! Josepppppppppppppp

Pd: Welcome Aboard Flight 777 destination heaven!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=hnRP9yn_mmc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=hnRP9yn_mmc</a>
J.Lau

Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos

Email
« Responder #311 en: 17/08/10, 00:33:16 am »

k vols fer botellon abans de pujar al avion?? o abans de entrar a q-base???
Igualment en cap de les 2 opcions o fare jejejeje, paso tio, vull anar descansat i amb memoria al festival, a mes k dura molt la festa i me tinc k dosificar durant la tarde i la nit,k sino la lio com a la summer i acabo malament.
Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #312 en: 17/08/10, 00:41:12 am »

Klave! podieu posar un altre himne! wno aixo si les asafates volen! :D sk aixi tb ens el sabrem natros tb ;)

P D: Companyia Ryanair: no mos fem responsable de si la liem a l'avio! :D
dj junai
Visitante

Email
« Responder #313 en: 17/08/10, 00:55:41 am »

k vols fer botellon abans de pujar al avion?? o abans de entrar a q-base???
Igualment en cap de les 2 opcions o fare jejejeje, paso tio, vull anar descansat i amb memoria al festival, a mes k dura molt la festa i me tinc k dosificar durant la tarde i la nit,k sino la lio com a la summer i acabo malament.

és una molt bona idea, el q-base son moltes hores i és un festival molt hard.
No es pot comprar amb cap festival d'aqui. Et deixa destrossat.

Klave! podieu posar un altre himne! wno aixo si les asafates volen! :D sk aixi tb ens el sabrem natros tb ;)

P D: Companyia Ryanair: no mos fem responsable de si la liem a l'avio! :D

Hauriem de mirar de no liarla i comportarnos com a bons fills, que sino ens quedarem sense q-base. Ja haurà temps per fer l'ocellot al festival.

myselfbcn

Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER

Email
« Responder #314 en: 17/08/10, 01:17:46 am »

Bones a tots companys/es, últimament quasi no me mirat el post, menys mal que tinc al Fill com a representant jejeje, estàs fet un putu crack, sobretot no ets tan gos com jo jej.

I res, després de veure tots els missatges del post, només em surt un, com diria el Mr Junai; -Ai MAREE......   :D

I si si, Divendres serem una quants que anem cap allà, per mi que serà mes liada el Divendres quasi que el Dissabte xd, almenys jo, que si que em vindrà de gust fotre una bona degustació de birres alemanyes (Liada) i "frankfurters" per sopar el divendres tarda/nit. Dissabte pel Q-BASE, com sempre, veure alchol mes aviat poc (o s'intentarà, perquè amb els que vaig xddd) ja que vull gaudir 100% del festival, i poder fotre bones gravacions, sobretot important fotre descansets de la dignitat al festival per agafar forces, es a dir, asseure’s a les zones on hi han les taules per halar tot tipus de pasta, fruita (plàtans) i com no, uns quants Go Fast! Ojo que l'any passat fins i tot hi havia una paradeta amb Dürums que estaven de conya, la veritat que hi trobes de tot!

Tema de reconta de qui anirem, sincerament, ja he perdut el conte de quanta gent d'aqui la nostra terra nem cap allà XD!.  Estic pensant de que el día 4/09 fer una quedada al Pont per fotre una "Pre-party-liada Q-BASE 2010" amb master of ceremony!!! això clar, pels qui tinguin pensat nar al pont aquell dia, i de passada ens coneixem, almenys les cares, encara que ja he tingut el plaer de coneixer a uns quants.

Pel  tema banderes estic pensant que simplement podríem dur unes quantes senyeres, igual que els Asturians, Anglesos, Escocesos...etc, les duen.

I res companys, ja queda menys d’1 mes, i amb moltes ganes de que arribi, aquest any serà èpic, inoblidable. Ah, i tinc clar que aquest any pillaré el Bus per tornar al aeroport, total, no hi ha cap pressa, i es gratuit! I ojo al parkineo de la zona on estan tots els busos després del festival:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=xjw8XeG8Ycg" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=xjw8XeG8Ycg</a>

Bueno nem xerrant
Hypermegadigni.....CINC! jeje   ;)

Páginas: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 ... 41   Ir Arriba   Imprimir