|
|
|
|
 |
« Responder #288 en: 13/08/10, 17:32:00 pm » |
|
|
|
|
myselfbcn
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER
Email
|
 |
« Responder #289 en: 13/08/10, 19:49:39 pm » |
|
jo no acabo de tenir clar el tunneo pel q-base
una de les altres opcions és anar disfrassar de personatge manga, tambè conegut com cosplay.
http://www.tokyoshop.es/b2c/index.php?page=pp_productos.php&tbusq=1&md=1&ref=1300
Que us semblen? http://www.tokyoshop.es/b2c/index.php?page=pp_producto.php&md=0&ref=COSP0344 http://www.tokyoshop.es/b2c/index.php?page=pp_producto.php&md=0&ref=COSP0347
atenciò amb el ceremix de master of ceremony del lost in dreams
Estas como una puta cabra! Rollo Manga? xd No fotis. El dia que vem anar allà al norma et vas provar un altre més discret Jo de tu em fotria algú còmode com diuen més a dalt pk acabaràs fart si tens que portat durant 12h aquest vestit ( es la meva opinió ehh) 
A mi un gabber em trenca el vestit de 64'90 i la teniem liada ajajaja. Que arriba fins el terra casi!. Pensat-ho de bon rollo eh 
Respecte el tema de MOC, la parada es brutal junt amb els coros i la melodia, però quan peta o perd tot. Li falta força. Esperem cares B 
fill, desprès d'un pensament breu,crec que tens rao. Seguirè rumiant al tunneo.
Pel que fa el tema tinc curiositat per saber de qui és el remix de la segon trailer del q-base. Alguna idea?
Fill, si arriba el día i encara no saps com anar, sempre està la còmode opció destil "Tropa oscura Hardcoriana (Q-BASE version)", que es bàsicament pantalons de camuflatge militar, millor camuflatge de neu/urbà (blanc), + samarreta de tirants o sense mànigues to verd militar/camuflatge/blanc o negre, cap rapat al 0, ulleres tipus aviador, i poder algun detall mes militar com la cadena que proposava el Klave, jo mestic rumiant d'anar així, o si no com vaig nar a la dominator (samarreta barcelona hard raver + complements grocs foforito/reflectants. Bueno, nem veient -Hypermegadigni5!
|
|
|
|
 |
« Responder #290 en: 14/08/10, 03:39:15 am » |
|
a mi els dels pantalons, sí que m'han contestat al mail, el que van trigar un parell de dies.
|
|
|
makinero_st feliu
Registro: 26-03-05
UNA IMAGEN VALE MAS QUE MIL PALABRAS
Email
|
 |
« Responder #291 en: 14/08/10, 20:05:54 pm » |
|
Wno pos aki comando Baix Llobregat stara present x primera vegada al Q-BASEEEE!!! Som tres i marxem dsd Reus el mateix dia a primera hora dl matí dl dissabte i tornar diumenge a Bcn x la nit... Al ser el primer festival a l'extrenger hi ha alguns dubtes q aviam si nus pudeu ajudaar: 1. Un cop arribes a l'aeroport de Weeze has d'agafar algun bus o pots anar caminant fins al recinte? Si has d'agafar transport...preu? 2. Alguna cosa a fer dsd les 9 dl mati q s'arriba allà fins a les 17h q comença?? 3. Un cop s'acaba el megafestival a les 7 dl mati, hi ha algun afterparty o algu??Sq si no fins les 10 dl vespre a saber....En cas q existeixi va amb l'entrada o cal pagar apart? 4. L'entrada inclou alguna cosa (consumició, samarreta, etc...)? 5. Tema roba, anar amb pirates o pantalons no llargs q tl? Fa fresketa o com sta la cosa?? De moment això és tot.. Aviam si nus coneixem i liem la gran trifulcaaaa tot l comando català!! MErciiii
|
|
|
|
 |
« Responder #292 en: 15/08/10, 15:08:03 pm » |
|
jo no acabo de tenir clar el tunneo pel q-base
una de les altres opcions és anar disfrassar de personatge manga, tambè conegut com cosplay.
http://www.tokyoshop.es/b2c/index.php?page=pp_productos.php&tbusq=1&md=1&ref=1300
Que us semblen? http://www.tokyoshop.es/b2c/index.php?page=pp_producto.php&md=0&ref=COSP0344 http://www.tokyoshop.es/b2c/index.php?page=pp_producto.php&md=0&ref=COSP0347
atenciò amb el ceremix de master of ceremony del lost in dreams
Estas como una puta cabra! Rollo Manga? xd No fotis. El dia que vem anar allà al norma et vas provar un altre més discret Jo de tu em fotria algú còmode com diuen més a dalt pk acabaràs fart si tens que portat durant 12h aquest vestit ( es la meva opinió ehh) 
A mi un gabber em trenca el vestit de 64'90 i la teniem liada ajajaja. Que arriba fins el terra casi!. Pensat-ho de bon rollo eh 
Respecte el tema de MOC, la parada es brutal junt amb els coros i la melodia, però quan peta o perd tot. Li falta força. Esperem cares B 
fill, desprès d'un pensament breu,crec que tens rao. Seguirè rumiant al tunneo.
Pel que fa el tema tinc curiositat per saber de qui és el remix de la segon trailer del q-base. Alguna idea?
Fill, si arriba el día i encara no saps com anar, sempre està la còmode opció destil "Tropa oscura Hardcoriana (Q-BASE version)", que es bàsicament pantalons de camuflatge militar, millor camuflatge de neu/urbà (blanc), + samarreta de tirants o sense mànigues to verd militar/camuflatge/blanc o negre, cap rapat al 0, ulleres tipus aviador, i poder algun detall mes militar com la cadena que proposava el Klave, jo mestic rumiant d'anar així, o si no com vaig nar a la dominator (samarreta barcelona hard raver + complements grocs foforito/reflectants.
Bueno, nem veient -Hypermegadigni5!
pantalones militares + camiseta de tirantes + chaqueta del barça roja = win
|
|
|
Dj Klave
Sumiller Banana
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation
Email
|
 |
« Responder #293 en: 15/08/10, 18:42:34 pm » |
|
Mec! Error! Todo lo relacionado con equipos de fútbol no te dejaran entrar. Mejor para evitar conflictos.
|
|
|
|
 |
« Responder #294 en: 15/08/10, 19:58:58 pm » |
|
|
|
|
NiT@
Email
|
 |
« Responder #295 en: 15/08/10, 20:28:35 pm » |
|
j0as xd con la chaqueta del barça vaya ideas deif xddd Va pues todos militares p'allá  Lo de la placa yo lo haría eh!!
|
|
|
Dj Klave
Sumiller Banana
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation
Email
|
 |
« Responder #296 en: 15/08/10, 20:50:13 pm » |
|
Lo de la placa yo lo haría eh!!
Te envié un mail con la info. Ya me dirás si lo quieres hacer
|
|
|
|
 |
« Responder #297 en: 15/08/10, 22:43:35 pm » |
|
Per alusions Myself bcn: és cert, ja saps com sòc, fins moments abans de la festa no tinc clar que posar-me, hi han masses opcions Dave: qualsevol cosa de equips de futbol està totalment prohibida. A part d'aixo pots anar al q-base com vulguis, com si vols anar amb una canoa o vestit de elmo coscillas. makinero_st feliu (anem a pams ). (les respostes estan blau) Al ser el primer festival a l'extranger hi ha alguns dubtes q aviam si nus pudeu ajudaar-----> el fill t'ajuda1. Un cop arribes a l'aeroport de Weeze has d'agafar algun bus o pots anar caminant fins al recinte? Si has d'agafar transport...preu?--> normalment la q-base sol posar un bus desde la estacio de tren fins el q-base i desde l'aeorport fins el q-base, s'haurà d'estar atents al document que posen anoment "all you need to know" que sempre el posen el dimecres abans de cada festa. Desde l'aeroport fins al q-base hi ha 20 minuts caminan, tens que donar la volta completa, tambè pots anar en taxi, no és car a no ser que t'intentin cobrar molt bè del que és (aixo passa a la sortida del q-base ). Per trobar el q-base sempre pots seguir als hardraver o preguntar, normalment hi han cartells.2. Alguna cosa a fer dsd les 9 dl mati q s'arriba allà fins a les 17h q comença??--> jo l'any 2006 vaig estar dinant a l'aeroport. Sempre hi pots matar el temps a l'aeroport, pots fer l'ocellot pels voltants de l'aeroport, que ja esta ple de boscs, tambè podries anar kevelaer i dinar alla,és un poble digne. Per cert, us heu agafat hotel? potser amb tantes hores seria una bona idea. Aixi podrieu fer la siesta o dormir el dia seguent.3. Un cop s'acaba el megafestival a les 7 dl mati, hi ha algun afterparty o algu??Sq si no fins les 10 dl vespre a saber....En cas q existeixi va amb l'entrada o cal pagar apart?--> no hi ha cap afterparty, jo desprès de 3 q-base crec que a les 7h segurament estaras mort, (potser no ), normalment pots fer un parkineo o sino l'ocellot a l'aeroport. Si t'has d'esperar fins les 10 jo et recomano que t'ha agafis un hotel o un alberguer per poder dormir i fer una dutxa dignificadora. Hotels: www.booking.com4. L'entrada inclou alguna cosa (consumició, samarreta, etc...)?--> no! la entrada nomès inclou la entrada, s'ha de imprimar i ensenyar quan entris. A dins el q-base pots comprar el menjar i beugda que vulguis. Has de comprar una fitxes de plastic anomenades "token" i que les pots intercanviar per menjar i beure. Es com el sims pero estas un festival de xumpa xumpa. Per cert, no es pot entrar ni menjar ni beure. Si a dintre vols beure,la cervessa esta molt bè de preu, els cubates son cars i poc carregats, en comparacio aqui, es clar.5. Tema roba, anar amb pirates o pantalons no llargs q tl? Fa fresketa o com sta la cosa??--> davant de tot comoditat lol, vaja qui parlar. Normalment per la tarda fa calor i en els bunkers tambè fa calor pero per la nit fa resca aixi que una xaqueta digne és clar, its the key.
Resto a la teva disposicio davant qualsevol dubte digni5 4 ever
|
|
|
Sanx
Legend of Zelda
Registro: 18-03-07
#CutForBieber
Email
|
 |
« Responder #298 en: 16/08/10, 00:12:36 am » |
|
Al final Sanx, Fleky, y primo, a la espera de más gente, fichamos fijo, ya que ya tenemos los vuelos (viernes 10, el prat 14:55 salimos, volvemos domingo) y las entradas. Alguna sugerencia de hotel baratito/hostal cerquita del aeropuerto/fiesta? Gracias. xD
|
|
|
|
 |
« Responder #299 en: 16/08/10, 01:17:34 am » |
|
Al final Sanx, Fleky, y primo, a la espera de más gente, fichamos fijo, ya que ya tenemos los vuelos (viernes 10, el prat 14:55 salimos, volvemos domingo) y las entradas. Alguna sugerencia de hotel baratito/hostal cerquita del aeropuerto/fiesta? Gracias. xD
fill fes un ull a aquest post, jo he posat diverses recomanacions i vies de com trobar un hotel o alberg digne. Anims i sort. Resto a la teva davant de qualsevol dubte Ens veiem al q-base 2010. digni5 4 ever
|
|
|
|