oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 11   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Nos vamos pal Q-BASE 2009 !!! Quien se apunta? (mejor que Qlimax e In Qontrol)  (Leído 23578 veces)
R e p l a y

Registro: 17-08-02
Facebook:
Acid Test

Email
« Responder #75 en: 27/08/09, 18:36:41 pm »

potser son consells obvis o repetits pero són consells dignes.

Junai, menys lo del 'tunning', xd tots els punts que comentes són força importants! I alguns imprescindibles. Fas molt bé en mencionar-los i repetir-los. Ma mare es va quedar a terra quan vam anar a Londres. Tant cuidar-se dels demés i tenia el DNI caducat... xD

Anava a comprar, per motius personals, els bitllets a partir de dilluns matí, però ja veurem, perquè no m'he afanyat a renovar el DNI i no se perquè no les tinc totes... Ara està anada + tornada = menys de 49 €. Podria comprar-los ara, però m'espero. Prefereixo pagar més per haver-me esperat i ser dels últims, que no per haver-los comprat abans de quan tenia previst. De totes maneres, no deixa de ser barat. :) A més, com tinc festa fins dimarts, miraré com oscil·len els dies següents. Estan molt més barats però també s'ha de tindre en compte que lo que no et gastes amb viatge t'ho pots deixar perfectament de turisme..., tot i que ja es una manera més 'digne' d'invertir. :P

Per cert, vaig estar uns 20 dies enganyat dient i dient-me que aniria a Holanda (si es que hi vinc finalment com és la intenció) ja que en Klave em va dir que era allà. Sorpresa la seva quan li vaig dir que, havent-ho mirat, era, tot i que estava molt aprop, Alemanya. ;D

Mon germà hi va segur en principi, si es que no acaba desdint-se.

Pels que no tingueu clar on esta ubicat exactament aquí os deixo aquest link que es veu perfecte com esta enganxat al aeroport

I jo que no acabava d'entendre perquè al restaurant utilitzaves la forquilla, ja que per 'aeroport' pensava que ens referíem a l'edifici. xD El que esquematitzaves era la pista, jaja; i de fet tens raó. ;)

la putada que s’ha de donar tota la volta per arribar fins al Aeroport, però un taxi entre 3 o 4 surt tirat d preu.

Fent una 'C' inversa camp a través per un dels caminets que s'hi veuen, a penes hi ha cinc quilòmetres caminant (una hora o menys que amb la penya i xerrant passa rapidet). Per anar a la feina en faig dos cada dia... xd

Per guanyar temps també proposo a part de jalar i veure beers alemanyes, anar al llac que es veu al "pantallazo" (sud-oest) i banyar-nos.

Podria estar molt bé. Muntar un bon 'pitote' a gust i aïllats. I a més a més, ja podriem dir que hem estat, trepitjat Holanda, jiji. :D I voldràs dir "per fer temps". xdd

vaig estar a punt de comprar una màscara de gas ;D (com la de la foto). El problema es q no sé si em tiraran enrere al control de l'avió. Algú sap alguna cosa sobre això?

Sent que no és cap arma..., penso que tindries més problemes a l'entrada del Q-Base que a l'aeroport. Ja es podrien enrollar amb la currada 'performance'... xD És adecuada i sent que cadascú va com vol, amb els complements que sigui, dintre dels límits de lo raonable i respectable..., no hauriem de tindre-hi problema.

18 dies

17. I avui, 16. ;D
dj junai
Visitante

Email
« Responder #76 en: 28/08/09, 05:25:20 am »

ahir parlant-ho amb un amic, crec que la idea de portar una mascara de gas portara problemes,  ja que si vas amb una mascara de gas, segur que et paren i et començent a fer preguntes.(no se fins a quin punt és creible aixo de portar una mascara de gas per una festa encara que sigui veritat).

jo he pensat en un parell de coses que podriem portar: pistoles de juguet (pero sobretot comprarles alemanya o passat el control de girona), o tambè coses flurecents (tipus barras de llum o pulseres lluminases, jo crec que a la nit pot ser genial brillar en mig de la nit). Algu sap on les podriem aconseguir a bon prou) (o coses semblants)?????
R e p l a y

Facebook:
Acid Test

Email
« Responder #77 en: 28/08/09, 15:22:28 pm »

Bé, ja tinc la entrada, comprada i impresa. Mon germà no era del tot segur que vingués, contàvem en l'ordre o patró de festes que sol tindre i li han retocat el mes sencer; sento les expectatives. xd El dia 7 si tot va bé tindré ja el nou DNIe. I m'ha canviat la situació i ja no m'he volgut arriscar més esperant més temps per comprar el vol d'anada (desde Reus a les 6:40) i ja l'he comprat per 33,38 €. ;) Quines ganes de búnquers i hangars!! ;D
LiPi

Registro: 14-11-06
MaKiNA O mUeRte!!! - PoNt 4 LiFe!!

Email
« Responder #78 en: 28/08/09, 18:47:37 pm »

Oh, gràcies per tota la informació, us ho curreu molt tots!

Jo crec que el mati de dissabte podriem anar a fer una volta pel poble i després cap a la festa, i el diumenge si acabem a les 7, de 7 a 13 hi ha 6 hores per fer coses, i segur que després de 9 a 11 una nedada al llac estaria molt bé.

Ens podriem trobar a l'aeroport quan arribem, o si no donar-nos mòbils i trucar.

Cada vegada més ganessssss owowow

Si demà algú va al pont el convido a un cubata ;)
lidia_pont

Registro: 21-10-07

Email
« Responder #79 en: 28/08/09, 21:14:08 pm »

Veig que es va animant més gent !!!!!!!  Surtirem bastants doncs desde reus ^^ Quines ganes de estar per allà a dalt ufff....
pajarito
Visitante

Email
« Responder #80 en: 29/08/09, 05:50:38 am »

fill, fes-me cas.

mono chapapote.
dj junai
Visitante

Email
« Responder #81 en: 29/08/09, 09:09:54 am »

fill, fes-me cas.

mono chapapote.

pel qlimax o el inqontrol pot ser una opcio. Pero al q-base crec que lo seu és anar de militar.

Per cert, han penjat una sessio jump/hardstyle de la dirtyworks

http://lsdb.eu/set/24091/Dirty_Workz_-_Q-Base_2009_Promomix__01-08-2009.html

(heu de anar a download i triar algun server)
R e p l a y

Facebook:
Acid Test

Email
« Responder #82 en: 29/08/09, 15:40:40 pm »

Jojo, he vist que puc fer una escala guapa per tornar: anar el diumenge a Londres per 5 €, taxes incloses, des de Weeze mateix, i baixar el dilluns a Girona per 10... La bomba. Encara m'ho estic rumiant... ::) :D
Dj Sicker

Registro: 05-06-06
The Church of Nonsense

Email
« Responder #83 en: 31/08/09, 16:57:34 pm »

WEi! K yo tb voi! (Soy El Novio de la Lidia ^^)

X cierto muy kuriosas las Camisetas xD
xDD

X cierto teneis k añadir el Partyraiser en la Quarentine Zon3  :D

Cuanto Dinero kreeis k es lo ideal xa merchandise, comida, bebida y esas cosas?¿ Enga Salu2!

Yo avia pensao 150 o 200..  ;)
myselfbcn

Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER

Email
« Responder #84 en: 31/08/09, 19:17:15 pm »

WEi! K yo tb voi! (Soy El Novio de la Lidia ^^)

X cierto muy kuriosas las Camisetas xD
xDD

X cierto teneis k añadir el Partyraiser en la Quarentine Zon3  :D

Cuanto Dinero kreeis k es lo ideal xa merchandise, comida, bebida y esas cosas?¿ Enga Salu2!

Yo avia pensao 150 o 200..  ;)

Q pasa Dj Sicker!!!! aquí uno q ira con vosotros dsd Reus!!! q ganas ya coñoo!!
Tema pasta lo que has pensao es lo ideal, yo pienso q mas bien 200 x si a caso!

y estos son los nuevos nombres que han sido añadidos para el LineUP del Q-BASE:

Quarantine Zone - Thunderdome
Partyraiser

Navigation Bunker - Dirty Workz
MC Villain

Chuckie's Freestyle Area
Dock 45
Streaver B
Henzel & Disco Nova
Darren Mase
Arjen T.
Mystery Guest

Tema camisetas si quieres hacerte 1, mañana voy a la tienda sobre las 18:00 h. con Dj Klave, a buscar 2. La tienda esta al lado de plaça Universitat (de barna). Lo digo x si t quieres passar y nos vamos ha hexar unas birras luego jejeje. Si t fuera impossible y te molaria hacerte una me dices la talla, y ya me la pagarias el dia 12. La verdad q han qdao mu wapas!

*X cierto ya podeis hacer el Chek-in Online (de la ida y la vuelta). https://www.bookryanair.com/SkySales/FRSecurity.aspx?culture=ES-ES&lc=ES-ES
Vinga Familia Q-BASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
dj junai
Visitante

Email
« Responder #85 en: 01/09/09, 11:45:58 am »

http://lsdb.eu/set/24763/Brennan_Heart_-_Decibel_Outdoor_2009__15-08-2009.html

us deixo una sessiò dignificadora del decibel per anar fent boca.

ja queda menys. ueeeeeeeeee

jo en els passat q-base entre mercha,menja i liquida m'he deixat 150 aprox.
lidia_pont

Email
« Responder #86 en: 02/09/09, 13:57:23 pm »

Ya tengo las entradas y los vuelos imprimidosssss, solo hace falta hacerme la mochila y todo listo ^^
dj junai
Visitante

Email
« Responder #87 en: 02/09/09, 16:31:07 pm »

ja tinc la equipacio oficial: pantalons militars, samarreta power i gorra de la resistencia.

10 dies. yeahhhhhh
lidia_pont

Email
« Responder #88 en: 02/09/09, 17:37:26 pm »

ja tinc la equipacio oficial: pantalons militars, samarreta power i gorra de la resistencia.

10 dies. yeahhhhhh

Alli fa més fred que aquí o és més o menys el mateix???
dj junai
Visitante

Email
« Responder #89 en: 02/09/09, 22:04:52 pm »

10 dies. yeahhhhhh

Alli fa més fred que aquí o és més o menys el mateix???

fa un pel mès de fred, pero no gaire, jo els q-base que he anat ha fet calor, no molta pero pots anar amb pantalons curts i samarreta curta, si que per la nit refresca pero nomes una mica, amb un jersei curt ja vas bè.

Tambè seria questio d'estar atens al temps.
Páginas: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 11   Ir Arriba   Imprimir