potser son consells obvis o repetits pero són consells dignes.
Junai, menys lo del 'tunning', xd tots els punts que comentes són força importants! I alguns imprescindibles. Fas molt bé en mencionar-los i repetir-los. Ma mare es va quedar a terra quan vam anar a Londres. Tant cuidar-se dels demés i tenia el DNI caducat... xD
Anava a comprar, per motius personals, els bitllets a partir de dilluns matí, però ja veurem, perquè no m'he afanyat a renovar el DNI i no se perquè no les tinc totes... Ara està anada + tornada = menys de 49 €. Podria comprar-los ara, però m'espero. Prefereixo pagar més per haver-me esperat i ser dels últims, que no per haver-los comprat abans de quan tenia previst. De totes maneres, no deixa de ser barat.

A més, com tinc festa fins dimarts, miraré com oscil·len els dies següents. Estan molt més barats però també s'ha de tindre en compte que lo que no et gastes amb viatge t'ho pots deixar perfectament de turisme..., tot i que ja es una manera més 'digne' d'invertir.

Per cert, vaig estar uns 20 dies enganyat dient i dient-me que aniria a Holanda (si es que hi vinc finalment com és la intenció) ja que en Klave em va dir que era allà. Sorpresa la seva quan li vaig dir que, havent-ho mirat, era, tot i que estava molt aprop, Alemanya.

Mon germà hi va segur en principi, si es que no acaba desdint-se.
Pels que no tingueu clar on esta ubicat exactament aquí os deixo aquest link que es veu perfecte com esta enganxat al aeroport
I jo que no acabava d'entendre perquè al restaurant utilitzaves la forquilla, ja que per 'aeroport' pensava que ens referíem a l'edifici. xD El que esquematitzaves era la pista, jaja; i de fet tens raó.

la putada que s’ha de donar tota la volta per arribar fins al Aeroport, però un taxi entre 3 o 4 surt tirat d preu.
Fent una 'C' inversa camp a través per un dels caminets que s'hi veuen, a penes hi ha cinc quilòmetres caminant (una hora o menys que amb la penya i xerrant passa rapidet). Per anar a la feina en faig dos cada dia... xd
Per guanyar temps també proposo a part de jalar i veure beers alemanyes, anar al llac que es veu al "pantallazo" (sud-oest) i banyar-nos.
Podria estar molt bé. Muntar un bon 'pitote' a gust i aïllats. I a més a més, ja podriem dir que hem estat, trepitjat Holanda, jiji.

I voldràs dir "per fer temps". xdd
vaig estar a punt de comprar una màscara de gas
(com la de la foto). El problema es q no sé si em tiraran enrere al control de l'avió. Algú sap alguna cosa sobre això?
Sent que no és cap arma..., penso que tindries més problemes a l'entrada del Q-Base que a l'aeroport. Ja es podrien enrollar amb la currada 'performance'... xD És adecuada i sent que cadascú va com vol, amb els complements que sigui, dintre dels límits de lo raonable i respectable..., no hauriem de tindre-hi problema.
18 dies
17. I avui, 16.