oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 11   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Nos vamos pal Q-BASE 2009 !!! Quien se apunta? (mejor que Qlimax e In Qontrol)  (Leído 20261 veces)
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #60 en: 24/08/09, 15:22:08 pm »

Bueno el diseño que yo opto es el número 7.


Igualmente la mayoria estan chulos. Grande Jordi!!
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #61 en: 24/08/09, 17:00:23 pm »

Aqui les ultimes, Quina os mola mes de totes? indiqueume el nº d la camiseta. y d'aquestes ultimes La 13 o 14??
Aquesta setmana espero tindre feta almenys la meva! Vinga Family.

Mike Marti
Desconectado

Registro: 10-08-09
Email
« Responder #62 en: 24/08/09, 18:13:03 pm »

Chicos ya sabeis que habra un autobus lleno de españoles que saldra desde Eindhoven, que luego la vuelta en transporte publico es dura.

PD: Creo que vi el año pasado a PAJARITO en el festival. No estoy seguro pero creo que iba cantando lo de Tenemos pastillas rojas, verdes y amarillas. Creo qeu era el. Confirmamelo amigo Destroyer
dj junai
Visitante


Email
« Responder #63 en: 24/08/09, 21:27:23 pm »

Chicos ya sabeis que habra un autobus lleno de españoles que saldra desde Eindhoven, que luego la vuelta en transporte publico es dura.

PD: Creo que vi el año pasado a PAJARITO en el festival. No estoy seguro pero creo que iba cantando lo de Tenemos pastillas rojas, verdes y amarillas. Creo qeu era el. Confirmamelo amigo Destroyer

todo apunta que era el, en el defqon tambien uso esa frase para saludar a los españoles.

el te lo podra acabar de confirmar.


Aqui les ultimes, Quina os mola mes de totes? indiqueume el nº d la camiseta. y d'aquestes ultimes La 13 o 14??
Aquesta setmana espero tindre feta almenys la meva! Vinga Family.




jo em quedo amb el model 16. la versio de camuflatge m'ha agradat bastant..
dj junai
Visitante


Email
« Responder #64 en: 25/08/09, 08:32:16 am »

aquest any el fill anirà ben tunejat militarment.

al final farem us d'aquest model megadignificador. Nomès falta afegirli el fill a darrera.


per cert, ja han penjat la sessió de frontliner del defqone 09, molt gran.

http://lsdb.eu/set/23871/Frontliner_-_DefQon.1_2009_Blue_Area_13-06-2009.html

atenció amb els temes summer of hardstyle i sunblast.
Lunatiko!
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 08-06-07
party hard


Email
« Responder #65 en: 25/08/09, 11:19:25 am »

Muy wapa la camiseta junai...
lidia_pont
Desconectado

Sexo: Femenino De: Alcover (TARRAGONA)
Registro: 21-10-07

Email
« Responder #66 en: 25/08/09, 11:59:21 am »

I allí tuthom va amb camisetes que s'han dissenyat ells ?¿¿?¿
dj junai
Visitante


Email
« Responder #67 en: 25/08/09, 17:38:18 pm »

Muy wapa la camiseta junai...

gracies :) tot merit del sr.myselfbcn. Avui ja hem anat a una botiga que fan impressions en samarretes. La megasamarreta ja esta en marxa. La dignitat ja esta proxima. Lunatiko, portaras samarreta?

el fill anira ben tunnejat militarment de cap a peus. xd :)


I allí tuthom va amb camisetes que s'han dissenyat ells ?¿¿?¿

Nosaltres anirem aixi,  jo crec que ja que vas a un festival de la dignitat cal anar vestit dignament, com pertoca per tal ocasio.  Lidia, si vols ferte la teva,nomes tens que porta el disseny en un pen i  anar a una tenda que faci impressio en una samarreta,per detalls tecnics parlar amb el myselfbcn, nosaltres no hem tingut cap problema.
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #68 en: 25/08/09, 19:33:51 pm »

Bones companys!
Doncs com molt be ha dit Junai la samarreta ja esta en marxa!
el Divendres hem de tornar a veure com han quedat!
Qui vulgui alguna que es vingui el divendres, y quedem a plaça universitat a les 17:30 i així es prova les camisetes a la botiga x veure quina talla li va millor.
Vinga familiaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaa, q ja queda menys!!!!!!




Camiseta definitiva (el verd militar de la botiga inclús esta mes wapu que el del disseny):
LiPi
Desconectado

Sexo: Masculino De: Menorca
Registro: 14-11-06
MaKiNA O mUeRte!!! - PoNt 4 LiFe!!


Email
« Responder #69 en: 25/08/09, 21:40:52 pm »

Bueno gent, crec que ja és hora que em presenti.
Soc el sr LiPi i també vindré al Q-Base. Vaig amb el Lunatiko! i també és el meu primer festival xD. Ara estic intentant convencer a un amic de Menorca que potser també vingui, i així nosaltres al final seriem 5.

Quan fossim allà podriem trobar-nos tots no? ja que venim de la mateixa terra jejeje.

myselfbcn, la camiseta m'ha agradat bastant, quin preu té? la podem comprar tots o és disseny privat exclusiu?

Un parell de preguntes que tenia:

- Quan arribem a Wezee, com s'arriba fins al festival? Amb bus, a pata, taxi?
- Per anar fins allà no fa falta passaport no? per europa basta el DNI...no?
- Tema mòbils, si us perdeu com ho feis per trucar? s'ha de fer algo especial?

Bueno senyors, ens veurem el 12, seguiré visitant aquest post ;)

Lo de les camisetes, si Divendres puc em passaria!
lidia_pont
Desconectado

Sexo: Femenino De: Alcover (TARRAGONA)
Registro: 21-10-07

Email
« Responder #70 en: 25/08/09, 22:51:24 pm »

Bueno gent, crec que ja és hora que em presenti.
Soc el sr LiPi i també vindré al Q-Base. Vaig amb el Lunatiko! i també és el meu primer festival xD. Ara estic intentant convencer a un amic de Menorca que potser també vingui, i així nosaltres al final seriem 5.

Quan fossim allà podriem trobar-nos tots no? ja que venim de la mateixa terra jejeje.

myselfbcn, la camiseta m'ha agradat bastant, quin preu té? la podem comprar tots o és disseny privat exclusiu?

Un parell de preguntes que tenia:

- Quan arribem a Wezee, com s'arriba fins al festival? Amb bus, a pata, taxi?
- Per anar fins allà no fa falta passaport no? per europa basta el DNI...no?
- Tema mòbils, si us perdeu com ho feis per trucar? s'ha de fer algo especial?

Bueno senyors, ens veurem el 12, seguiré visitant aquest post ;)

Lo de les camisetes, si Divendres puc em passaria!


Hola Lipiiii,  doncs també serà el meu primer festival fora d'Espanya xddd Si vas amb en Lunatiko aniràs cap allà desde Girona no?¿ Nosaltres sortirem desde Reus ^^.  El tema trobar-nos només seria donar-nos el número i trucar-nos i quedar en algun lloc! I per arribar al Q-Base ho sap en Myself, però crec que fan busos o taxis la gent, cal portar el DNI ja que ens mourem per la UE i tens que activar el Roaming per poder trucar desde allà ^^

Fins el 12 a Weezeeee :D
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #71 en: 26/08/09, 00:59:32 am »

Bueno gent, crec que ja és hora que em presenti.
Soc el sr LiPi i també vindré al Q-Base. Vaig amb el Lunatiko! i també és el meu primer festival xD. Ara estic intentant convencer a un amic de Menorca que potser també vingui, i així nosaltres al final seriem 5.

Quan fossim allà podriem trobar-nos tots no? ja que venim de la mateixa terra jejeje.

myselfbcn, la camiseta m'ha agradat bastant, quin preu té? la podem comprar tots o és disseny privat exclusiu?

Un parell de preguntes que tenia:

- Quan arribem a Wezee, com s'arriba fins al festival? Amb bus, a pata, taxi?
- Per anar fins allà no fa falta passaport no? per europa basta el DNI...no?
- Tema mòbils, si us perdeu com ho feis per trucar? s'ha de fer algo especial?

Bueno senyors, ens veurem el 12, seguiré visitant aquest post ;)

Lo de les camisetes, si Divendres puc em passaria!


Hola Lipiiii,  doncs també serà el meu primer festival fora d'Espanya xddd Si vas amb en Lunatiko aniràs cap allà desde Girona no?¿ Nosaltres sortirem desde Reus ^^.  El tema trobar-nos només seria donar-nos el número i trucar-nos i quedar en algun lloc! I per arribar al Q-Base ho sap en Myself, però crec que fan busos o taxis la gent, cal portar el DNI ja que ens mourem per la UE i tens que activar el Roaming per poder trucar desde allà ^^

Fins el 12 a Weezeeee :D

Lidia tas feta tota una crack ja del tema QBASE jejeje! Quines ganes de festivaaaaal eh??!!

Lipi, q tal tiu! mira com se q voleu dsd Girona, doncs en tot cas els que anem dsd Reus podríem esper a tots els que veniu de Girona al aeroport de Weeze. El tema es desprès que fotem? Alguns hem pensat d’anar a donar un vol o pels voltants mateix del aeroport, encara q esta bastant despoblat tot, es mes aviat boscos i planet, o be, anar a algun poblet a prop (Weeze, Kevelaer, etc) encara q s’hauria de pillar taxis o busos. La qüestió era doncs fotre’ns en algun bar/restaurant típic alemany a menjar algo així a mig matí /mig dia, i como no, amb una bona birreta alamana jeje, y després apalancarnos on sigui x com a mínim descansar una mica abans del festival. I després res, cap a les 17:00 mes o menys anar tirant cap allà. Pels que no tingueu clar on esta ubicat exactament aquí os deixo aquest link que es veu perfecte com esta enganxat al aeroport, però la putada que s’ha de donar tota la volta per arribar fins al Aeroport, però un taxi entre 3 o 4 surt tirat d preu. Bueno un cop allà nem una mica sobre la marxa. Bueno Family, y aquest divendres tota la penya q vulgui a les 17:30 a plaça Universitat (just al davant de la sortida d metro). preu total camiseta (Samarreta color verd militar + estampació x les 2 cares) 31€. Ademes hi ha la possibilitat de modificar el text, o afegir alguna un altre text, només que poder es lia el de la impressió de camisetes jejeje.
Vinga companys!!!!! Q-BASE !!!!!!!!!!!!

Ubicació exacta QBASE:
http://www.gearthhacks.com/downloads/map.php?file=27584

i aquí el mapa del recinte (d'un altre any) xq es feu una petita idea. Tel donen només entrar.
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #72 en: 26/08/09, 12:36:15 pm »

Com comenta myselfbcn els catalans ho tenim de PM ja que el avió ens deixa just al costat d'on es celebra el Q-Base. Així doncs no necessitem ni busos, ni taxis ni res. Us adjunto pantallazo del googgle earth perque veieu que esta just al costat. La frontera amb holanda a 3km. Per guanyar temps també proposo a part de jalar i veure beers alemanyes, anar al llac que es veu al "pantallazo" (sud-oest) i banyar-nos.

+Info:

El Aeropuerto de Düsseldorf-Weeze (también conocido como Aeropuerto Weeze o Aeropuerto Niederrhein es un aeropuerto situado en el pequeño municipio de Weeze en el Niederrhein (Baja Renania) en el Occidente de Alemania. Está a cerca de 30 km al sureste de Nimega, Países Bajos, a 50 km al noroeste de Duisburgo y a 89 km de Düsseldorf. Está ubicado en la antigua base militar conocida como RAF Laarbruch, y comenzó sus operacions como aeropuerto civil en 2003.



Bé doncs es va apropant el gran dia i ahir una quants pirats vem estar mirant per un parell de tendes la roba que vestirem per l'ocasió. En una tenda em vaig estar a punt de comprar una màscara de gas ;D (com la de la foto). El problema es q no sé si em tiraran enrere al control de l'avió. Algú sap alguna cosa sobre això?





18 dies
lidia_pont
Desconectado

Sexo: Femenino De: Alcover (TARRAGONA)
Registro: 21-10-07

Email
« Responder #73 en: 27/08/09, 12:19:48 pm »

Engaaaaaa!!!!!!!!! Només queden 2 semaneeeeeees !!!!!!  :o  [fuck] [fuck] [fuck] [fuck] [cerda]
dj junai
Visitante


Email
« Responder #74 en: 27/08/09, 13:13:35 pm »

consells del fill pel q-base 09

- comprovar que es te el dni i esta dins el periode de validesa

- porta roba de recanvi i mitjons per desprès del q-base

- portar calçat confortable i que el puguis fustigar a gust.

- abans d'entrar el q-base fer una siesta poderosa.

- durant el q-base fer una menja i hidratació dignificadora.(requereix força capital(son 14 hores de festa),(porteu diners en efectiu,dins el q-base no hi ha caixers, a dins el q-base no es pot entrar ni menjar ni beure).(El control a la entrada del q-base és força estricta)

- pels que volen en ryanair: recordarse de fer el check online( es fa via web)
(es pot fer fins a 4h hores abans del vol).

- recordarse imprimir la entrada del q-base (impresindible per entrar)

- tunning militar: us deixo una pagina web http://www.ropamilitar.es/ per si voleu agafar ideas, lo seu es anar a una tenda militar de la teva cuitat i provarte les cosas, ja que de vegades amb les talles web te la jugues una mica.

- contacte movil: mireu de tenir el roaming activat, si no sabeu com es fa, truqueu a la vostre companyia al numero d'informació (feu-ho abans de marxar cap alemanya).

- dins el q.base hi han taquilles, aixo que podreu deixar maletas,motxilles,etc etc.

**potser son consells obvis o repetits pero són consells dignes. xd
Páginas: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 11   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |