oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Nos vamos pal Q-BASE 2009 !!! Quien se apunta? (mejor que Qlimax e In Qontrol)  (Leído 20324 veces)
lidia_pont
Desconectado

Sexo: Femenino De: Alcover (TARRAGONA)
Registro: 21-10-07

Email
« Responder #120 en: 11/09/09, 13:05:45 pm »

FAMILIAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!   Només falten hores per estar allà daaaaaaaaaaalt quines ànsies deu meu, teniu càmeres de fotos?  Jo tinc una que va amb piles però es gasten molt ràpid =(  També tenim 2 mòbils de 5 mp xDD

Com diu en Ruben aniria bé fer una llista per no descuidar-nos res i anar ben preparats XD I els que anem desde Reus quedar en algun lloc? xD  Vingaaaaaaaaa Q-BASEEEEEEE!!!!!!
Lunatiko!
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 08-06-07
party hard


Email
« Responder #121 en: 11/09/09, 16:54:51 pm »

Bueno ya estoy haciendo la mochila jajaja de aki un rato para barna y mañana a la "mañana" pa girona jajajaja Diooooos! k ganas de estar alli!  :D :D
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #122 en: 11/09/09, 17:41:45 pm »

Vingaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa, només 24 H. jejejejej
Els q anem dsd Reus, un cop arribem farem un tanteig x la zona aviam on podem anar a deskansar, ja que de l’hostal no he rebut cap eamil confirmant la meva petició(en teoria de reserva), segons com, faig 1 truc demà dsd allà xq em confirmin. Ens veiem a les 10:30 amb vosaltres!!!
Vinga fins demàaaaaaaaaaaa!! No os oblideu dur tovallola, o el q sigui x estar mes còmodes al terra...Vinga fins demàaaaaaaaaaaaaaaa!!
R e p l a y
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 17-08-02
Facebook:
Acid Test



Email
« Responder #123 en: 11/09/09, 17:54:59 pm »


     Portar:

   Imprescindible:

  • DNI o Passaport (comprovem que no estigui caducat; si ho està correu a renovar-lo a una de les oficines (cagada, avui és festiu... XD))

  • Entrada del 'Q-BASE' impresa

  • Tarja d'embarcament del vol d'anada impresa (imprescindible haver fet el 'check-in on-line' corresponent)

  • Tarja d'embarcament del vol de tornada impresa (imprescindible haver fet el 'check-in on-line' corresponent)

  • Diners en metàl·lic, els que un mateix consideri


   Recomanable / Opcional:

  • Ulleres de sol

  • Mitjons de recanvi

  • Samarreta de recanvi

  • Tovallola

  • Xancletes (xD)


   NO portar:

  • Motxilles que ocupin més de '50 x 40 x 20 cm' ni que pesin més de 10 kg, incloent-hi dins qualsevol altre objecte (bolsos de mà, càmeras, etc.)

  • Esprays ni qualsevol pot superior als 100 ml, oju amb els cosmètics

  • Navalles o ganivets (xd) de cap tipus ni llargada, ni fulles d'afaitar

           =====>>>>>>>>>>  + info aquí
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #124 en: 11/09/09, 18:07:19 pm »

Jo ho tinc tot! Portu una sorpreseta x liarla al llac. I després espero q no em fotin pegues amb la màscara al aeroport.

Lidia jo porto càmera de fotos amb 2 bateries i en myself porta una càmera Pro amb bateries que li duren 6h per fer el muntatge i tal. Per lo demés les meves piles corporatives internes cargades per escoltar xixa! :laugh: i bailar hasta que el cuerpo aguante!!!!



R e p l a y
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 17-08-02
Facebook:
Acid Test



Email
« Responder #125 en: 11/09/09, 19:20:50 pm »

     I per desestressar i lliberar nervis..., un vídeo d'hangars i búnquers, calificat per varis com "el millor vídeo de Youtube". A partir del minut 5 comprovareu la màxima frustració a la que pot arribar un freak veneçolà... :D


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=KRP-Zq1IOQM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=KRP-Zq1IOQM</a>
Menjatallarines
Visitante


Email
« Responder #126 en: 11/09/09, 19:48:34 pm »

A partir d'ara  comprovareu la màxima frustració a la que pot arribar un freak català... :D puto panadès no te metas pa lo hondooooo(8)
dj junai
Visitante


Email
« Responder #127 en: 11/09/09, 20:34:02 pm »

1 dia...
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhh!

el xumpa xumpa ens espera!!!
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #128 en: 11/09/09, 20:54:05 pm »

Fill preparat militarment que ens anem a la guerra! Us esperarem a Weeze els que vingeu desde Girona ;) Fins demà!
Lunatiko!
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 08-06-07
party hard


Email
« Responder #129 en: 11/09/09, 21:00:08 pm »

Fill preparat militarment que ens anem a la guerra! Us esperarem a Weeze els que vingeu desde Girona ;) Fins demà!

Bien bien! ;) xD Que putas ganas de fiesta...  :D
dj junai
Visitante


Email
« Responder #130 en: 11/09/09, 21:23:53 pm »

Fill preparat militarment que ens anem a la guerra! Us esperarem a Weeze els que vingeu desde Girona ;) Fins demà!

Bien bien! ;) xD Que putas ganas de fiesta...  :D

El fill esta preparat militarment pel q-base, Tinc unes ganes! crec que quan arribi a weeze, em posarè a cridar q-base!!!! xd
NiT@
Desconectado

Sexo: Femenino Registro: 02-10-04

Email
« Responder #131 en: 24/12/09, 21:04:49 pm »

myself, si te acuerdas, porfa te pido que para el año que viene, cuando empecéis a organizarlo, me avises, que muy probablemente me apunte
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #132 en: 24/12/09, 21:10:31 pm »

Veo que la liada puede ser monumental para el año que viene. A parte del festival haremos un poco de turismo por klavelaer (ciudad alemana) ;D Hay q mirar de alquilar un avión solo de q-baseros. Yo te avisaré don't worry.
Lunatiko!
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 08-06-07
party hard


Email
« Responder #133 en: 24/12/09, 22:33:34 pm »

bueno aver si se animan mas mujeres, xavi si quieres ya le aviso yo xD
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #134 en: 25/12/09, 04:33:55 am »

Lo siento pero myself soy yo companys jeje.
Esta fet, no et preocupis q et tindre informada dels festivals q tenim previst anar.
Páginas: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |