| Miscelánea > OFF-TOPIC |
| Dudas estudios |
| << < (7/7) |
| txe_txe:
--- Cita de: RauKo3 en 23/06/08, 20:36:37 pm ---Pues ke la cartera de educacion lo tiene la generalitat no el gobierno central. Y por eso cada comunidad decide como hacerlo. Politicos ke hacen 30 años ke no estudian, hacen los planes de estudio con el consejo de rectores y tal pero tampoco les hacen mucho caso y asi van las cosas, faltas grabes, gente ke no sabe hacer sistema de ecuaciones etc... Y por eso se cuela cada uno en grado superior y despues en la uni ke tela. Vease yo mismo ke no se integrar casi y ya tengo la carrera. :D --- Fin de la cita --- valeeee x'DD si toda la razon n hay derecho enfin... |
| RoUs_pOnT:
Copio y pego lo que me mandaron, que me ha servido de bastante para decidirme. La informació que ens sol·licites la trobaràs detallada a la web de la Formació Professional: www.xtec.cat/fp. Les característiques del curs de preparació a la prova d'accés a grau superior les tens detallades concretament a: http://www.xtec.cat/fp/p_lliure/arxius08/informacio_PPAS.pdf Valora bé aquesta informació perquè el termini de matrícula serà del 7 a l'11 de juliol, i l'inici de les classes serà el 15 de setembre, i la durada fins el 8 de maig del 2009. Quan a les matèries de la prova, n'hi ha d dos tipus: Les matèries comunes a tots els cicles són CATALÀ, CASTELLÀ, LLENGUA ESTRANGERA i MATEMÀTIQUES. I les matèries específiques es distribueixen en tres opcions, i al triar-ne dues en funció del cicle al qual es vol accedir. El quadre de les matèries específiques, A, B i C el tens detallat a: http://www.xtec.es/fp/acces/any2007/quadre_materies_especifiques_pacc08_fp.pdf Et recomanem consultar aquest quadre i aquesta informació perquè resulta difícil de detallar-te l'opcionalitat a la que tens accés. |
| Doctor Muerte:
Ostia mates cuando yo la hice era historia + las 3 lenguas de obligatorias. Despues de 5 años, se dan cuenta de ke las mates son mas utiles para cualkier modulo ke la historia. :D |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Anterior |