| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Que os parecen los dj`s? |
| << < (2/5) > >> |
| ALBERT_MANZA:
Joder hasta q extremo se mitifican las personas..... |
| PTT-future-:
Son tius normals que han convertit una afició com tu i com jo, en una professió.. no són estrelles com les del futbol.. són tius que alguns tenen les seves feines apart del món de la nit, en el cas d'alguns que has dit.. caguen, pixen, i es treuen mocs igual que tothom un dimarts quelsevol a la nit mirant vent del là, per posar un exemple.. no en serio, jo quan vaig començar a sortir, també els tenia com algo de la'ltre món com uns ídols, pero quan els conèixes casi tots( dels antics, dels mitics), i potser amb alguns hi has treballat, pos que vols que et digui, no els envejo en casi res, són igual que jo, pero mes cascats, JAJJAJA.. A mi el Dj que em va fer caure la visió de "mite" o de inaxessible, va ser Skudero per una cosa que em va passar al pont fot casi una dècada, desde allí he vist que són gent com tots que treballen per la nit posant discs.. ja tà! i despres al tenir el Future ja va ser diferent, més pròxim amb tots, no hi ha més. No hi ha gaire més que dir que la vida d'aquests Srs, ara que si el que vols són anègdotes professionals, doncs moltes clar! |
| Synkro:
--- Cita de: PTT-future- en 27/05/08, 21:27:24 pm ---Son tius normals que han convertit una afició com tu i com jo, en una professió.. no són estrelles com les del futbol.. són tius que alguns tenen les seves feines apart del món de la nit, en el cas d'alguns que has dit.. caguen, pixen, i es treuen mocs igual que tothom un dimarts quelsevol a la nit mirant vent del là, per posar un exemple.. no en serio, jo quan vaig començar a sortir, també els tenia com algo de la'ltre món com uns ídols, pero quan els conèixes casi tots( dels antics, dels mitics), i potser amb alguns hi has treballat, pos que vols que et digui, no els envejo en casi res, són igual que jo, pero mes cascats, JAJJAJA.. A mi el Dj que em va fer caure la visió de "mite" o de inaxessible, va ser Skudero per una cosa que em va passar al pont fot casi una dècada, desde allí he vist que són gent com tots que treballen per la nit posant discs.. ja tà! i despres al tenir el Future ja va ser diferent, més pròxim amb tots, no hi ha més. No hi ha gaire més que dir que la vida d'aquests Srs, ara que si el que vols són anègdotes professionals, doncs moltes clar! --- Fin de la cita --- El chaval creo q es del sur de España, al igual q mucha gente de este foro q es de fuera de Catalunya, asi q si no escribes en castellano poco te van a entender xD |
| Fires:
--- Cita de: DjMakineta en 27/05/08, 18:40:54 pm --- --- Cita de: ag4 en 20/05/08, 10:51:39 am --- A mi me gusta mas la frase: "Hardcore o muerte" --- Fin de la cita --- Y porke tu nick es DjMakineta?? --- Fin de la cita --- |
| Pinhead:
XDDD |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |