| Miscelánea > OFF-TOPIC |
| Soluciona tus problemas informáticos! |
| << < (655/699) > >> |
| rec_69:
Passa't al Chrome, menys problemes xD. |
| PTT-future-:
--- Cita de: rec_69 en 11/10/11, 12:28:31 pm ---Passa't al Chrome, menys problemes xD. --- Fin de la cita --- Si, el Chrome el tinc. De fet l'he estat fent servir durant 1 mes desde que he estat sense IE. I no m'acaba d'agradar. No se, suposo que he crescut amb IE i tant la meva dona i jo, amb el Chrome, no ens sentiem comodes del tot. Al final m'hi estava acostumant pero tambe em donava alguns problemes en segons quines pagines, que no em cargava seccions de les pagines, etc... |
| Tato_kYd:
--- Cita de: PTT-future- en 11/10/11, 12:37:27 pm --- --- Cita de: rec_69 en 11/10/11, 12:28:31 pm ---Passa't al Chrome, menys problemes xD. --- Fin de la cita --- Si, el Chrome el tinc. De fet l'he estat fent servir durant 1 mes desde que he estat sense IE. I no m'acaba d'agradar. No se, suposo que he crescut amb IE i tant la meva dona i jo, amb el Chrome, no ens sentiem comodes del tot. Al final m'hi estava acostumant pero tambe em donava alguns problemes en segons quines pagines, que no em cargava seccions de les pagines, etc... --- Fin de la cita --- ??? ??? Està actualitzat el Chrome? Primerament no has de mirar quin et pot donar mes problemes, està clar que IE en donarà sempre més, però també s'ha de mirar quin carrega menys el PC i de tots els navegadors existents, el mes lleuger es Chrome, Firefox es lleuger, però no tant, tot i que es més comparable amb Chrome que amb IE. El que sí que no entenc es que no us agués agradat la ultima actualització del IE, la vaig provar, i mare meva, es una còpia exacta a Google Chrome amb tocs a Firefox 4 xD I molt molt lleugera!! No et conformis amb coses de Microsoft, que ja en hi ha prou tenint el SO del PC com per a utilitzar certs programes inútils quan en hi ha de millors!! |
| PTT-future-:
--- Cita de: Tato_kYd en 11/10/11, 13:18:50 pm --- --- Cita de: PTT-future- en 11/10/11, 12:37:27 pm --- --- Cita de: rec_69 en 11/10/11, 12:28:31 pm ---Passa't al Chrome, menys problemes xD. --- Fin de la cita --- Si, el Chrome el tinc. De fet l'he estat fent servir durant 1 mes desde que he estat sense IE. I no m'acaba d'agradar. No se, suposo que he crescut amb IE i tant la meva dona i jo, amb el Chrome, no ens sentiem comodes del tot. Al final m'hi estava acostumant pero tambe em donava alguns problemes en segons quines pagines, que no em cargava seccions de les pagines, etc... --- Fin de la cita --- ??? ??? Està actualitzat el Chrome? Primerament no has de mirar quin et pot donar mes problemes, està clar que IE en donarà sempre més, però també s'ha de mirar quin carrega menys el PC i de tots els navegadors existents, el mes lleuger es Chrome, Firefox es lleuger, però no tant, tot i que es més comparable amb Chrome que amb IE. El que sí que no entenc es que no us agués agradat la ultima actualització del IE, la vaig provar, i mare meva, es una còpia exacta a Google Chrome amb tocs a Firefox 4 xD I molt molt lleugera!! No et conformis amb coses de Microsoft, que ja en hi ha prou tenint el SO del PC com per a utilitzar certs programes inútils quan en hi ha de millors!! --- Fin de la cita --- Si, ja ho se que el Chrome diuen que es millor i tal. Pero bueno, jo l'ordenador el faig servir de manera hyper-mega casual ( mirar 4 pagines web, descrgar alguna peli i mirar-la) i com que sempre he fet servir el IE ja m'hi havia acostumat al seu interface, etc... suposo que per a gent que domina mes el tema i fa mil i una coses amb l'ordenador doncs si que li nota diferencia, en el meu cas, amb el sistema que ja tinc apres de IE en tinc mes que suficient. Suposo que per aixo no m'agradava el IE9, a part de donar moltes incompatibilitats, m'anava lent, se'm reiniciava i no m'agradava la seva interfas. Tinc el Firefox i el Chrome, i en cap dels dos em sentia comodo ni hi notava massa diferencia. Com he dit, suposo que en nivells i requeriments de l'ordenador tant i tant baixos com els meus, doncs no hi ha massa diferencia, i al estar acostumat al IE doncs ja hi estic comodo. Gracies. |
| djkan:
hola a todos tengo un problemilla con el lector del portatil: me lee sin problema DVD pero CD-ROM no. que puedo hacer? he mirado de actualizar dispositivo que se llama matshita dvd-ram uj870pc ata device, intentar bajar drivers pero no consigo solucionarlo "no se mucho de pc las verdad" aver si alguien me puede echar un cable gracias de antemano!! |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |