| Miscelánea > OFF-TOPIC |
| Dónde váis a ir de vacaciones? |
| << < (140/195) > >> |
| ^^NaNa^^:
--- Cita de: PTT-future- en 26/01/10, 10:09:31 am --- --- Cita de: ^^NaNa^^ en 26/01/10, 09:46:24 am ---Dentro de dos semanitas me voy a Romaaaaaaaaa!!! regalo de cumple de mi pareja ;D ;D mi sueño hecho realidad... estaré frente la Fontana di Trevi y aún no me lo creeré jiji ya colgaré alguna fotillo cuando vuelva. --- Fin de la cita --- Que be!!! veig que ja ho saps!!! jejeje feia setmanes que l'Amic xines m'ho havia dit.. que ho disfruteu!! i tambe dins de poc, teniu viatge al Nord d'Uk, eh? --- Fin de la cita --- siiiiii em va fer tanta il·lusió... no t'ho pots imaginar jejeje sisi, també tinc unes ganes tremendes de tornar a UK! veure-hos i tornar a fer vida d'allà encara que només siguin 3 dies! aviam si quan ens hi instal·lem :$ fem una visita a Escòcia que es preciós!!! |
| Requiem_x_unsueño:
Yo quiero irme a Estocolmo o a Dublin a fer un viajecito. Y para ir a vivir, yo me iría Escocia, es uno de mis sueños, aunque tengo la esperanza de irme de aqui España xd. Ptt quin castell mes bonic, segur que va ser una boda preciosa. Enveja sana! |
| PTT-future-:
--- Cita de: Requiem_x_unsueño en 26/01/10, 10:14:31 am ---Yo quiero irme a Estocolmo o a Dublin a fer un viajecito. Y para ir a vivir, yo me iría Escocia, es uno de mis sueños, aunque tengo la esperanza de irme de aqui España xd. Ptt quin castell mes bonic, segur que va ser una boda preciosa. Enveja sana! --- Fin de la cita --- Moltes gracies! si va ser una bona genial..i ben diferent de les altres.. va ser amb moltes coses celtes, i nomes 27 convidats, la familia mes directe, el amics de la infancia.. |
| malka:
4 Días y para Birmingham... Previsión de nieve por lo que veo ::) |
| Krlos:
Añado a mi lista de destinos para este verano Beceite(Teruel) |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |