oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 11   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Q-base 2008  (Leído 10705 veces)
GORBACHOV
Usuario Legendario
Desconectado

Sexo: Masculino De: Kraków , Polska
Registro: 01-04-07
Trance4Life


Email
« Responder #75 en: 11/06/08, 00:35:36 am »

vale la pena pagar un poquito mas de vuelo y ahorrarse dos noches de hostal (que al menos te salena 50 €)
ya pero haces un par d dias d turismo y lo + importante: no tienes ke estar hexo polvo en la fiesta (porke hay ke levantarse el mismo sabado a las 6 d la mańana pa poder coger el avion! y yo no estoy acostumbrao a eso jejejejej!)
dj junai
Visitante


Email
« Responder #76 en: 11/06/08, 13:58:37 pm »

El Q.base és un bon festival, tens tots tipus de musica i el open air és molt digne. És un festival que dura 16 hores, així els que anem us recomanu que aneu amb les piles ben carregades i haven dormit dignament.

Pels que són desde barcelona per anar-hi teniu la opció amb ryanair desde girona fins weze airport, despres agafar un taxi o sino podem anar amb click air. barcelona.-dusseldorf i despres agafar el tren fins la estació de tren de weeze, i desde alla hi ha un bus que normalment posar la q-dance. Un pla alternartiu que jo he fet és anar eindhoven, estar alla uns quants dias i desde alla anar a weeze en tren. Aquest pla també es factible a dusseldorf.

Pel que fa el tema dels vols sempre és millor agafarlos just despres de comprar les entrades. Pels més demacrats hi ha la opcio de anar dissabte via ryanair al q-base i tornar el diumenge, mortal pero molt digne.

Shorcut: el qlimax d'aquest any no se si podre pujar. Ja et dire alguna cosa.

Els festival d'holanda o de la q-dance són molt dignes.

El fill.
pajarito
Visitante


Email
« Responder #77 en: 11/06/08, 23:18:34 pm »

El Q.base és un bon festival, tens tots tipus de musica i el open air és molt digne. És un festival que dura 16 hores, així els que anem us recomanu que aneu amb les piles ben carregades i haven dormit dignament.

Pels que són desde barcelona per anar-hi teniu la opció amb ryanair desde girona fins weze airport, despres agafar un taxi o sino podem anar amb click air. barcelona.-dusseldorf i despres agafar el tren fins la estació de tren de weeze, i desde alla hi ha un bus que normalment posar la q-dance. Un pla alternartiu que jo he fet és anar eindhoven, estar alla uns quants dias i desde alla anar a weeze en tren. Aquest pla també es factible a dusseldorf.

Pel que fa el tema dels vols sempre és millor agafarlos just despres de comprar les entrades. Pels més demacrats hi ha la opcio de anar dissabte via ryanair al q-base i tornar el diumenge, mortal pero molt digne.

Shorcut: el qlimax d'aquest any no se si podre pujar. Ja et dire alguna cosa.

Els festival d'holanda o de la q-dance són molt dignes.

El fill.
jo vaig fer el plan destroyer per la Qlimax

per la qbase, vinc amb un jetlag de 6 hores que em permetrŕ estar fresc fins altes hores de la nit!! :)
dj junai
Visitante


Email
« Responder #78 en: 11/06/08, 23:30:38 pm »

noooooooo, fill aixo no és bo!!!, jo pel primer qlimax també ho vaig fee i "esto duro mi coronel"(voz de rambo). La clau és anar divendres i tornar dilluns , amb la calma i havem dormit dignament.(jo crec que amb els anys estic massa demacrat ).

Doncs aprofita l' avio per dormir i jo et recomanaria un pantalons curtets o amples i unes bones bambes, si és al estil militar millor.(és l estil de la festa ). També jo et recomanaria que et portis pasta per comprar coses de menjar i veure al q-base, les pizzes i els gelats entran molt be a les 3 del mati. Passatho bé.

Et deixo un link musical

http://www.lsdb.nl/list/event/307/Q-Base_2007.html

( tens que picar sobre el set i despres buscar el link a la dreta pel download, potser ja la coneixes sino enjoy it fill )
GORBACHOV
Usuario Legendario
Desconectado

Sexo: Masculino De: Kraków , Polska
Registro: 01-04-07
Trance4Life


Email
« Responder #79 en: 12/06/08, 02:48:14 am »

El Q.base és un bon festival, tens tots tipus de musica i el open air és molt digne. És un festival que dura 16 hores, així els que anem us recomanu que aneu amb les piles ben carregades i haven dormit dignament.

Pels que són desde barcelona per anar-hi teniu la opció amb ryanair desde girona fins weze airport, despres agafar un taxi o sino podem anar amb click air. barcelona.-dusseldorf i despres agafar el tren fins la estació de tren de weeze, i desde alla hi ha un bus que normalment posar la q-dance. Un pla alternartiu que jo he fet és anar eindhoven, estar alla uns quants dias i desde alla anar a weeze en tren. Aquest pla també es factible a dusseldorf.

Pel que fa el tema dels vols sempre és millor agafarlos just despres de comprar les entrades. Pels més demacrats hi ha la opcio de anar dissabte via ryanair al q-base i tornar el diumenge, mortal pero molt digne.

Shorcut: el qlimax d'aquest any no se si podre pujar. Ja et dire alguna cosa.

Els festival d'holanda o de la q-dance són molt dignes.

El fill.
Ostia pues yo pensaba ke el vuelo al ser Girona-Dusseldorf (Weeze)...y la fiesta dice estar en el aeropuerto de Weeze, no pensaba ke habria ke coger tren o taxi, sino ke el mismo festival seria al lao del aeropuerto.
Corrigime si me ekivoco o tu o Pajarito!!!
dj junai
Visitante


Email
« Responder #80 en: 12/06/08, 15:16:43 pm »

gorbachov: no, crec que me explicat malament, si agafas el vol girona-dusseldorf arribaras el aeroport de weeze , el q-base és el mateix aeroport perň hi tens que donar la volta (el aeroport en si no es gran pero si si tens que donar la volta a tot ell ), són 30minuts  a peu o sinó pilles un taxi, crec que potser la q-dance posara autobusos.
GORBACHOV
Usuario Legendario
Desconectado

Sexo: Masculino De: Kraków , Polska
Registro: 01-04-07
Trance4Life


Email
« Responder #81 en: 12/06/08, 16:15:17 pm »

gorbachov: no, crec que me explicat malament, si agafas el vol girona-dusseldorf arribaras el aeroport de weeze , el q-base és el mateix aeroport perň hi tens que donar la volta (el aeroport en si no es gran pero si si tens que donar la volta a tot ell ), són 30minuts  a peu o sinó pilles un taxi, crec que potser la q-dance posara autobusos.
ok merci crack!
pajarito
Visitante


Email
« Responder #82 en: 12/06/08, 19:22:57 pm »

merci pel link musical

jo pel qlimax anava sobant a tots els trens/busos qe vaig pillar i com anava sol no em va costar gaire.

la roba estŕ decidida.

he comprat uns pantalons a mida i amb els colors militar/taronja en aquesta web...

http://www.incywincycyber.co.uk/

els preus no son excessivament cars pel tipus de roba que es i que t'ho fan expressament per a tu.

de pentinat em penso posar una cresta molt curteta de colors... si no cambien els plans.

seré facil de recončixer

dj junai
Visitante


Email
« Responder #83 en: 13/06/08, 00:41:06 am »

uooooooooooooooo look tremendo que portaras pel q-base, jo aquest any hi volia anarhi pero pel tema treballa esta dificil la cosa. Enjoy it fill.

Aixó de anar a dormint els trens em sona. lol. Jo crec que he dormit a tots el llocs que un es pot imaginar , dormir en el tren tornant del qlimax en plan demacrat i amb tota la rasca, ai mare.
KBRA
Hong Kong Violence
Desconectado

Sexo: Masculino De: L'HOSPITALET
Registro: 02-02-04
I ♥ Hard Techno Industrial


Email
« Responder #84 en: 13/06/08, 12:15:52 pm »

Gorbachov vamos a pillar ya los vuelos o q?? la Lady dana se apunta tb :D
dj junai
Visitante


Email
« Responder #85 en: 13/06/08, 21:36:45 pm »

ja han posat el line up

http://events.q-dance.nl/2008-08_30-augustus_q-base/line-up/

pajarito
Visitante


Email
« Responder #86 en: 13/06/08, 22:21:09 pm »

que putada no poder desdoblarse... :P

tatanka
technoboy
lethal mg
headhunterz...
GORBACHOV
Usuario Legendario
Desconectado

Sexo: Masculino De: Kraków , Polska
Registro: 01-04-07
Trance4Life


Email
« Responder #87 en: 16/06/08, 01:30:17 am »

Gorbachov vamos a pillar ya los vuelos o q?? la Lady dana se apunta tb :D
cuando vuelva el viernes m pongo y miro precios k estoy toa la semana hasta el viernes ke viene en Gales e Inglaterra en casa d unos colegas jejejej...
manana visito Anfield y el martes Old Trafford...
ya t digo algo cuando llegue alli...
1 saludo!
GORBACHOV
Usuario Legendario
Desconectado

Sexo: Masculino De: Kraków , Polska
Registro: 01-04-07
Trance4Life


Email
« Responder #88 en: 16/06/08, 01:34:44 am »

ja han posat el line up

http://events.q-dance.nl/2008-08_30-augustus_q-base/line-up/


pero yo solo puedo ver el line-up del area HARDSTYLE. Y el resto?
dj junai
Visitante


Email
« Responder #89 en: 16/06/08, 12:31:15 pm »

Per veure el resta de areas crec qeu tens que anar avançant i posar next area.
Páginas: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 11   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |