DJ's & Producers Zone > MAKINA: PRODUCCION
UAM RECORDS - Second Season (v2.0)
>>Dj Jivo<<:
El webmaster soc jo i si, tocarem Schranzz...
De fet en els ultims mesos m'he aficionat molt a punxar-lo i a produir algo... rollo Chris Liberator, Dave the Drummer... cosetes acides i fortes jejeje...
DjFerry:
osti, jejejeje, es que vai entrar a la web avans de que hagues aquests grafitis i vai pensar ostia mira una web fina i tal, que currada. I bueno, no he pogut evitar dirto perque he entrat avans i XD ajjajajajaj es maxim, me estat partin la caixa molt de rato. He pensat, que li ha pasat?? i ploran de risa... olles meves...
Interesant saber-ho ;) jo tb me aficionat a produir algo de schranz.... per si no tens cantera jajajaja es coña, tinc que aprendre molt encara..... Stic a anys llum per diro d'alguna manera....
Vagi be!
>>Dj Jivo<<:
--- Cita de: DjFerry en 07/03/08, 18:55:55 pm ---osti, jejejeje, es que vai entrar a la web avans de que hagues aquests grafitis i vai pensar ostia mira una web fina i tal, que currada. I bueno, no he pogut evitar dirto perque he entrat avans i XD ajjajajajaj es maxim, me estat partin la caixa molt de rato. He pensat, que li ha pasat?? i ploran de risa... olles meves...
Interesant saber-ho ;) jo tb me aficionat a produir algo de schranz.... per si no tens cantera jajajaja es coña, tinc que aprendre molt encara..... Stic a anys llum per diro d'alguna manera....
Vagi be!
--- Fin de la cita ---
Doncs si m'envies un tema de mostra et puc dir o no... seria interessant poder tenir algun e-vinyl una mica diferent de la resta ;)
Anima't passam algu ^^
>>Dj Jivo<<:
UAM009 - TDA --- SPLONGE ya la tenéis COLGADA!!!!
A disfrutarla uameros!!!! a ver qué os parecen estos loquísimos 4 cortes!!!!!!!
Y preparáos porque esto continuaaaaa....
SPECIAL:
Me kedo kon el B1, vaya sonidos!!! esos pitos me enkantan, lo unico q no me gusta es el bombo.
Navegación
[#] Página Siguiente
[*] Página Anterior
Ir a la versión completa