| Miscelánea > CINE Y TV |
| El Cor de la Ciutat xD |
| << < (30/43) > >> |
| lost_dj:
Yo hace mil la seguia, pero macabó aburriendo, este tipo de telenovelas maburren jajaja |
| CHICAXQUE:
--- Cita de: maki20 en 15/05/08, 15:10:42 pm ---jo crec que em vai perdre algu capitol i vaig una mica perdut amb lo del tema dels okupes... el ivan y la okupa aquella (ara no recordo el nom) san liat o algo? es que no se per que pero les miradetes que es fan diuen algo estrany... xD i que passa amb el mosso y la clara? hi ha algo estrany en aquella relacio ::) --- Fin de la cita --- El Ivan i la Eli, no encara no s'han liat pero todo llegara jojojojo I lo del mosso i la Clara, pues resulta que el mosso va rebre un anònim en el cual l'avisava de que la Clara estava en perill de mort (va ser en Xavi) i ara no sap si va en serio o no, i evidenment ella no ho sap encara .. en fin que ara estara tot el dia enganxat a ella suposo, pero jo tambe m'he perdut algun capitiol akesta setmana... Se que m'explico molt malament jejejejeje ;) |
| maki20:
--- Cita de: CHICAXQUE en 16/05/08, 10:40:05 am --- --- Cita de: maki20 en 15/05/08, 15:10:42 pm ---jo crec que em vai perdre algu capitol i vaig una mica perdut amb lo del tema dels okupes... el ivan y la okupa aquella (ara no recordo el nom) san liat o algo? es que no se per que pero les miradetes que es fan diuen algo estrany... xD i que passa amb el mosso y la clara? hi ha algo estrany en aquella relacio ::) --- Fin de la cita --- El Ivan i la Eli, no encara no s'han liat pero todo llegara jojojojo I lo del mosso i la Clara, pues resulta que el mosso va rebre un anònim en el cual l'avisava de que la Clara estava en perill de mort (va ser en Xavi) i ara no sap si va en serio o no, i evidenment ella no ho sap encara .. en fin que ara estara tot el dia enganxat a ella suposo, pero jo tambe m'he perdut algun capitiol akesta setmana... Se que m'explico molt malament jejejejeje ;) --- Fin de la cita --- jaja llavors el tiu que es veu amb una llibreteta apuntant nose que cuan acava la escena de la clara amb la tipica musica de suspens? xD qui es aquell jajaja imagino que no ho sabreu per que tampoc se li veu la cara. si han de matar a la clara qe la matin ja que ho fa de pena... ja fa anys que la tindrien que haver matat jajaja y al marcel tambe que ja cansa xD |
| màquina catalana:
esta molt bona la okupa! |
| CHICAXQUE:
Ja ha passat !!!!! Cuanta agresivitat en el peto jojojojojo POt ser tremendo en Rudi cuidant la Roser que bo jejejejejejejeje que gran es! |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |