| Miscelánea > CINE Y TV |
| El Cor de la Ciutat xD |
| << < (31/43) > >> |
| màquina catalana:
--- Cita de: CHICAXQUE en 16/05/08, 17:54:05 pm ---Ja ha passat !!!!! Cuanta agresivitat en el peto jojojojojo POt ser tremendo en Rudi cuidant la Roser que bo jejejejejejejeje que gran es! --- Fin de la cita --- jajaj els has vist despres al club?? en rudi patira amb la bruixa i la clara que la matin ja home! |
| LP:
Recordeu sempre l'objectiu principal que es la mort de la roser xDD encara que si maten tambe a la clara etc... no passa res xD una cosa que no heu dit, el retorn del paco (fill del señor juan), en pau amb la julia. PD: Per seguir en la meva linea, Eli(L) xD |
| maki20:
que fort!!!!! putu ivan xD y la angela ami mesta caient molt grossa ja... que la matin tambe JAJAJAJA |
| CHICAXQUE:
--- Cita de: màquina catalana en 16/05/08, 19:07:26 pm --- --- Cita de: CHICAXQUE en 16/05/08, 17:54:05 pm ---Ja ha passat !!!!! Cuanta agresivitat en el peto jojojojojo POt ser tremendo en Rudi cuidant la Roser que bo jejejejejejejeje que gran es! --- Fin de la cita --- jajaj els has vist despres al club?? en rudi patira amb la bruixa i la clara que la matin ja home! --- Fin de la cita --- No els vaig veure :( Ja no crec que matin a la Clara, pero jo firmava ara mateix, no m'agrada gaire el paper que fa ... en fin En rudi es genial con su libro amunt i avall i la paciència que te amb la Rouser jajajaja x_D Dona canya la vella dels cuxonssss xD P.D: La Angela es una Farssssaaaaaanteeee! Angela Fora! |
| LP:
Esteu deixant el més important d'aquesta setmana, ha marxat la Eli :(:( |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |