| Miscelánea > CINE Y TV |
| El Cor de la Ciutat xD |
| << < (29/43) > >> |
| CHICAXQUE:
Ostia tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uu!!! En Paco ja l'ha cagat ben cagada!!! mira que tirar del toballo que oportu jojojo En Marcel no surt d'una que es fot en una altre, el mataran a disgustos jo diria que el guionista li te mania jojojo |
| Rekete:
Paco ja fa dies que està cabant la seva propia tumba xD Marcel només sap arreglar els problemes amb tajes, la última temporada de Sant Andreu, quan el Tomàs i eso, també va anar taja a la Nuria i després a la Mari xddd |
| CHICAXQUE:
--- Cita de: Rekete en 14/05/08, 21:06:31 pm --- Marcel només sap arreglar els problemes amb tajes, la última temporada de Sant Andreu, quan el Tomàs i eso, també va anar taja a la Nuria i després a la Mari xddd --- Fin de la cita --- Es veritat en Marcel acabara a Alcohólicos Anónimos jujujuju li tenen jurada!! |
| maki20:
jo crec que em vai perdre algu capitol i vaig una mica perdut amb lo del tema dels okupes... el ivan y la okupa aquella (ara no recordo el nom) san liat o algo? es que no se per que pero les miradetes que es fan diuen algo estrany... xD i que passa amb el mosso y la clara? hi ha algo estrany en aquella relacio ::) |
| DavidGG84:
ventdelplà o muerte xD |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |